Työttömyys Suomessa Euroopan suurin, jo 10,7%
Työttömyys Suomessa kasvaa. Tilastokeskuksen mukaan työttömyysluku on korkeimmillaan sitten vuoden 2009. Työttömiä oli joulukuussa 51 000 enemmän kuin vuotta aiemmin.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo lupasi 100000 työllistä, oli jopa hallitusohjelmaan laitettu.
Hoki kauden alussa että on hieno hallitusohjelma. Nyt ollaan TARKKAILULUOKALLA.
Ukko joutuu vielä leikkaamaan suojelukohteistaan = yritystuet ja tekemään eläkekaton 🤣🤭 IMF:vaatimuksesta 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä oikeesti uskoo tähän pelleen?
Tässä tilanteessa Purra rahakirstun vartijana antoi varakkaille VEROHELPOTUKSIA VELKARAHALLA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂 ja suomaliset uskoivat tätä luuseria 🤣🤭
Minä arvasin jo ennen ensimmäistä pääministeripäivää että tulee olemaan johtotaidoton seinäruusu. Oikeassa olin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä johtuu liian korkeista tuista ja laiskuudesta.
Joo ihan totta ihmiset irtisanoutuu laiskuuttaan ja suurten tukien houkuttelemana. Oletko aivan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä johtuu liian korkeista tuista ja laiskuudesta.
Joo ihan totta ihmiset irtisanoutuu laiskuuttaan ja suurten tukien houkuttelemana. Oletko aivan tosissasi?
Oi minustakin on niin paljon kivempaa saada tukea 599 euroa kuussa kuin esim 2000 palkka. Saati isompi.
orpo-purra, kaksi surkimusta joille ei sijaa normaaleilla työmarkkinoilla..takapurenta ei siellä pure..
Vierailija kirjoitti:
Miksei hallitus luo työpaikkoja?
Tyhmä,tyhmempi,tyhmin,ei jaksa.Hallitus palkkasi Antin tuuppimaan avustajaa 8900 euron kuukausipalkalla.
Vierailija kirjoitti:
ja viherpunikit haluavat tänne lisää työttömiä raahata.
Sanna tuotti kymmeniä tuhansia lakimuutoksellaan,Lindtman tilaa 40 tuhatta uutta joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tilanteessa Purra rahakirstun vartijana antoi varakkaille VEROHELPOTUKSIA VELKARAHALLA.
Senkin akan päivät kirstunvartijana ovat luetut 🤣
Suomessa syntyneiden työttömyysaste on 7,6% muista ei niin väliä,voivat palata kotimaihinsa kuluttamasta Suomen sosiaaliturvaa.
Vierailija kirjoitti:
Purra lupasi ettei köyhiltä leikata ja mitäs piri Riikka tekee? Leikkaa ja tanssii.
SaksikäsiPetturi ja Petosjytky tuhosivat Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei hallitus luo työpaikkoja?
Miten? Työnantajista se enemmän on kiinni. Miksevät ovat enemmän väkeä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Työvoimatoimisto ei enää tarjoa mitään.
Onko se joskus tarjonnut? Itse on aina pitänyt työnsä etsiä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Työvoimatoimisto ei enää tarjoa mitään.
No, ei ole ikinä tarjonnut mitään. Itse olen paikkani etsinyt.
Norjassa työttömyysprosentti tammikuussa 2,1 %. Maassa saman verran asukkaita kuin Suomessa, paljon maahanmuuttajia (jotka työistyvät) ja samankaltainen ikäpyramidi.
Mikä on mennyt Suomessa perusteellisesti pieleen?
Joko Tammikuun työttömyysluvut ovat tulleet? Suomi tulee olemaan taas 1:s paikalla
😂😂😂😂 ja suomaliset uskoivat tätä luuseria 🤣🤭