Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen luokalta 10 pois

Vierailija
28.01.2026 |

Eikä ope voi kertoa millä oireilla. Mutta on kyllä hurja luku kun lähes puolet on pois. Onko teillä vastaavaa?

Eniten pelkään noroa. Mutta ei kai se auta kuin sairastaa sekin

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi aikuinen ja siivoaa itse

Miksi ihmeessä parisuhteessa oleva mies siivoaisi vessan?

Koska jokainen siivoaa omat sotkunsa.

Taidat olla sinkku? Naisten hommaa siivota, mies johtaa. 

Vierailija
22/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan en tiedä montako lasta lapseni luokalta on kipeänä,koska se ei mulle kuuluu ja ei niitä kerrota. Ellei sitten ole joku epidemia käynnissä,mut siitä kerrotaan yleisesti eikä kerrota kuka lapsi.

No ei kukaan muu ole sitä minulle kertonut, paitsi lapseni. Mainitsi asiasta, koska oli sen verran erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaana, vai antaisitko olla niin pitkään, että paranee?

Terveystiedot ovat salassa pidettäviä, mutta kuitenkin helposti tarttuvista kuten syyhystä ja ehkä norostakin varoitetaan.

Vierailija
24/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan en tiedä montako lasta lapseni luokalta on kipeänä,koska se ei mulle kuuluu ja ei niitä kerrota. Ellei sitten ole joku epidemia käynnissä,mut siitä kerrotaan yleisesti eikä kerrota kuka lapsi.

No ei kukaan muu ole sitä minulle kertonut, paitsi lapseni. Mainitsi asiasta, koska oli sen verran erikoista.

Niin no sehän siis tietää et kaikki on kipeänä? Meillä ainakin oli harrastus reissu toiseen maahan ja piti anoa vapaata. Ja kohta taas anon harrastuksen takia vapaata. Joskus pitää lomatkin anoa koulujen lomat aikojen ulkopuolella,kun me vanhemmat ei saada lomia koulujen lomaviikoille ja halutaan kuiten lomailla koko perheen kanssa talvella.  Mut sit sulle tulee yllätyksenä jos lapsilla on flunssaa ja kuumetta ja joskus joo ihan yhtäaikaa. Ei mulla muuta,kun vaivaat päätäsi ihan turhalla asialla.

Vierailija
25/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään voi lapsen antaa olla pois, paitsi todella painavasta syystä. Muuten on sossut kimpussa. 10 yhtaikaa on melko erikoista 

Vierailija
26/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään voi lapsen antaa olla pois, paitsi todella painavasta syystä. Muuten on sossut kimpussa. 10 yhtaikaa on melko erikoista 

No sitten meillä on ollu hyvät syyt eikä kukaan ole kimpussa.

Vierailija
27/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi on luvatta pois niin ihan hyväkin että on.

Vierailija
28/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viruksetkin taatusti poikalasten levittämiä

Ja miehet koko ajan MIESflunssassa, hyi olkoon mitä porukkaa

Voisitteko palstan naiset olla tekemättä lisää miehiä? Tyttö tai abortti!

Kerrotko miten vain tyttöjä tehdään.

Abortoimalla ne sikasikiöt!

Vierailija
29/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi sairaana, niin ilmoittavat. En muista mitkä ne rajat oli. Mutta muutama pitkä flunssa jo laittaa rajat paukkumaan 

Vierailija
30/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi sairaana, niin ilmoittavat. En muista mitkä ne rajat oli. Mutta muutama pitkä flunssa jo laittaa rajat paukkumaan 

En näe silti tuossa mitää ongelmaa. Jos lapsi on paljon sairaana onhan ne syyt ihan hyvä selvittää miksi niin on ja millaista tulra lapsi tarvitsee että ei sairastellessaan jää muista jälkeen.

Vierailija
31/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä parisuhteessa oleva mies siivoaisi vessan?

En näe siinä myöskään järkeä, mutta nykyään jotkut naiset haluavat suhteissa vain rusinat pullasta ja ilmeisesti jotkut miehet suostuvat tähän.

Lapsen tasolle jäänyt aikuinen, josta pitää huolehtia kuin äiti... Ei ole rusina pullasta 😌

Vierailija
32/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa miten tilanne olisi ollut noin. Joskus jos on ollut jotain erityistä lapsi on voinut kertoa että oli paljon pois. Normi koulupäivinä en tiedä onko kuinka moni pois. Ei lapsi kerro, eikä minulla on tarve kysellä. Jos kertoisi niin kai se kertoisi että tuo ei ole kovin tavallinen tilanne hänen luokassaan.

Vierailija
33/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden terveystiedot ei sinulle kuulu. 10 lasta on poissa, eli jokin tauti siellä jyllää, se on riittävä tieto.

Tuoreet terkkarikäynnit juurikin alla varmasti kaikilla kouluissaomillanikin on. Mutta muut, pakanat, saaneet taas runsaat vuosittaiset rökötyksensä joissa kaikissa nyt surullisenkuuluisa, erittäin saatanallinen nanoteknolog divoc -mrna.

Vierailija
34/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noiden rökötteistä sairaiden kimpussa ei ole? Tod näk vain niiden kimpussa joita ei ole.

Vierailija
35/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti löytyy Kloritea kotoa 

Tarjoa miehelle Kossu-Kloritea niin rauhoittuu. 

Vierailija
36/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viruksetkin taatusti poikalasten levittämiä

Ja miehet koko ajan MIESflunssassa, hyi olkoon mitä porukkaa

Voisitteko palstan naiset olla tekemättä lisää miehiä? Tyttö tai abortti!

Kerrotko miten vain tyttöjä tehdään.

No minulta onnistui ihan hyvin eli minulla on kaksi tyttöä ja 0 poikaa.

Vierailija
37/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipa hoo on tullut kylään. Joulumatkailun tuliainen. 

Vierailija
38/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on liikkeellä Vaikka ja mitä. Korona, influenssa, adenovirus, noro, entero ja tavan flunssat päälle. Suosittelen olemaan stressaamatta taudeista. Ne paranee ajallaan ja vastustuskyky harjaantuu ettei jokainen tauti iske enää niin pahana. Älä tee lapsestasi tautihysteerikkoa, jos siihen olet taipuvainen. Elämässä riittää stressinaiheita ilmankin. Oma äitini teki minusta hermoheikon kaikella maailmanlopun maalailulla ja pöpöhysteriallaan, nyt on kova työ opetella pois siitä. Omille lapsille haluan opettaa maalaisjärkeä ja hygieniaa unohtamatta. 

Lapsesta voi tulla tautihysteerikko ilman opettamatikin, ihmisiä on niin erilaisia. Kyllä näinä aikoina on hiukan pakko varoa niitä tauteja kun "tulijat" kantaa niitä kotimaistaan sekä oman maan matkailijat, kyse ihan eri taudeista kuin 60-luvulla!

Vierailija
39/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallsia ihmisiä täällä vastailemassa, agressiivisia ja mieleltään vinksahtaneita. 

Vierailija
40/40 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette valitettavasti ollenkaan ymmärtäneet mitä annoitte vap eht lapsiinne laittaa post 2020 ja nyt laittavat saman grafeinnipohjaisen borg -operaatiosysteemin kaikkiin litkuihin ilman lupaa. Nyt nämä kauheudet alkaa tulle julkisestikin esiin, mutta on miljardeille myöhäistä koska tämän ajan loppu on lähellä ja Jeesus Kristus pian Öjymäellä puolustamassa Jerusalemia ja Israelin jäännöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän