Lapsen luokalta 10 pois
Eikä ope voi kertoa millä oireilla. Mutta on kyllä hurja luku kun lähes puolet on pois. Onko teillä vastaavaa?
Eniten pelkään noroa. Mutta ei kai se auta kuin sairastaa sekin
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies puski juuri karmeat huutoripulit vessaan, pöntön selkänoja, seinät ja lattiatkin paskassa
Ihanaa.
No nyt on liikkeellä Vaikka ja mitä. Korona, influenssa, adenovirus, noro, entero ja tavan flunssat päälle. Suosittelen olemaan stressaamatta taudeista. Ne paranee ajallaan ja vastustuskyky harjaantuu ettei jokainen tauti iske enää niin pahana. Älä tee lapsestasi tautihysteerikkoa, jos siihen olet taipuvainen. Elämässä riittää stressinaiheita ilmankin. Oma äitini teki minusta hermoheikon kaikella maailmanlopun maalailulla ja pöpöhysteriallaan, nyt on kova työ opetella pois siitä. Omille lapsille haluan opettaa maalaisjärkeä ja hygieniaa unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aikuinen ja siivoaa itse
Toivottavasti löytyy Kloritea kotoa
Muiden terveystiedot ei sinulle kuulu. 10 lasta on poissa, eli jokin tauti siellä jyllää, se on riittävä tieto.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies puski juuri karmeat huutoripulit vessaan, pöntön selkänoja, seinät ja lattiatkin paskassa
No ne ovatkin sikoja! Vihaan miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä parisuhteessa oleva mies siivoaisi vessan?
Miksi ope kertoisi muiden yksityisasioista? En minäkään ilmoita Wilmassa muuta kuin "sairaana".
Kuumeen takia ainaki meidän päikystä ollu porukkaa pois
Vierailija kirjoitti:
No nyt on liikkeellä Vaikka ja mitä. Korona, influenssa, adenovirus, noro, entero ja tavan flunssat päälle. Suosittelen olemaan stressaamatta taudeista. Ne paranee ajallaan ja vastustuskyky harjaantuu ettei jokainen tauti iske enää niin pahana. Älä tee lapsestasi tautihysteerikkoa, jos siihen olet taipuvainen. Elämässä riittää stressinaiheita ilmankin. Oma äitini teki minusta hermoheikon kaikella maailmanlopun maalailulla ja pöpöhysteriallaan, nyt on kova työ opetella pois siitä. Omille lapsille haluan opettaa maalaisjärkeä ja hygieniaa unohtamatta.
Adenovirus noista sairastettu ja RSV. Lapsi ei muita pelkää kuin noroa, refluksi pahenee viikoiksi.
Oma ahdistus ilmeni jossain vaiheessa tautien pelkona ja esikoinen siitä kärsi. Kun kerran bussissa kielsin häntä koskemasta mihinkään, heräsin ja lopetin. Mutta ei hän suostu käymään yleisissä vessoissa. Mutta ei ole pelkoa kuitenkaan tautien tarttumisesta pinnoilta
Vierailija kirjoitti:
Miksi ope kertoisi muiden yksityisasioista? En minäkään ilmoita Wilmassa muuta kuin "sairaana".
Niinhän tuossa totesin. Ei voi kertoa toisten tietoja, tietenkään. Kaikki ei kyllä noudata tuota ja päiväkodissa ja eskarissakin jotkut mainitsivat lapsia jopa nimeltä
Viruksetkin taatusti poikalasten levittämiä
Ja miehet koko ajan MIESflunssassa, hyi olkoon mitä porukkaa
Voisitteko palstan naiset olla tekemättä lisää miehiä? Tyttö tai abortti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuossa totesin. Ei voi kertoa toisten tietoja, tietenkään. Kaikki ei kyllä noudata tuota ja päiväkodissa ja eskarissakin jotkut mainitsivat lapsia jopa nimeltä
Eihän se ope edes välttämättä tiedä yhtään sen enempää kuin että oppilas on pois sairaana tai jostain muusta syystä. Ope tuskin edes tietää niitä terveystietoja niin kovin tarkasti.
Eikö lapsesi tiedä miksi luokkakaverit on pois? Aika usein lapsien kesken tieto kulkee, kun pitävät yhteyttä ja kyselevät läksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jokainen siivoaa omat sotkunsa.
Mä vaan en tiedä montako lasta lapseni luokalta on kipeänä,koska se ei mulle kuuluu ja ei niitä kerrota. Ellei sitten ole joku epidemia käynnissä,mut siitä kerrotaan yleisesti eikä kerrota kuka lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Paska äijä. ja tuollaiseen sinä sekaannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe siinä myöskään järkeä, mutta nykyään jotkut naiset haluavat suhteissa vain rusinat pullasta ja ilmeisesti jotkut miehet suostuvat tähän.
Vierailija kirjoitti:
Viruksetkin taatusti poikalasten levittämiä
Ja miehet koko ajan MIESflunssassa, hyi olkoon mitä porukkaa
Voisitteko palstan naiset olla tekemättä lisää miehiä? Tyttö tai abortti!
Kerrotko miten vain tyttöjä tehdään.