Jos mä ikinä tulen saamaan mitään perheen ulkopuolisia ihmissuhteita niin en ikimaailmassa kerro niistä äidilleni
Jos mä vaikka joskus tapailisin jotain miestä ilman virallista parisuhdetta esimerkiksi niin en todellakaan sitä hänelle kertoisi järkyttyisi kuoliaaksi
Saati sitten että joskus pääsen sitä seksiä harrastamaan ja kertoisin siitä äidille niin olisi varmaan järkyttynyt ja kauhusta kankeana voi elämän kevät minun aikuinen lapseni nussii Ou nou
Mä en todellakaan tule ikinä hänelle sanallakaan mainitsemaan yhtään mitään jos mulla tulee joskus tapailu suhteita olemaan tai intiimielämää
Biologinen faija se vasta tapaus onkin
Ensinnäkin se on umpijuoppo naisten hakkaaja toiseksi silloin kun se vielä soitteli niin se soitteli mun äidille ja kysyi siltä mun kuulumiset eikä multa itseltäni ja sitten kaiken tuon skeidan jälkeen mitä tää juoppo isä teki niin se kehtasi suuttua kun en toivottanut sille hyvää isänpäivää no se hirviö ei kyllä totta vieköön ole sitä ansainnut
Ei ole enää moneen vuoteen synttäri ja joulu kortteja lähettänyt muutamia kertoja tapasin sitä aikuisena
Isäpuolta olen aina pitänyt mun oikeana isänä ja olisin aikoinaan halunnut että adoptoi mut mutta ei suostunut hän on silti mulle ainoa oikea isä nyt ja aina
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Alkoholista ei ole mihinkään hyödylliseen lopulta. Sen käyttämiseen käytetyn ajan olisi voinut sijoittaa kannabiksen käyttämiseen. Ja saada parempia kokemuksia vähemmillä haitoilla.