En tajua miksi saan osumia sellaisten naistenkaa jotka ei vähääkää kiinnosta
NIin mikähän tässä on nykyään saan osumia sellaisten naistenkaa facebook datingissa jotka ei vähääkää kiinnosta, eivät vaa ole mun tyyppiä ulkonäöllisesti ja tyyliltään, en voi sille mitään ei kaikista voi kiinnostua. Kyllä pidän itsestäni huolta olen pitkä ja näytän hyvältä on myös sanonu muut paitsi äitini :D. Mutta ei se ennen ollut tälläistä mut nykyään. Enkä ole niiden nuorten missien perään. Ilmeisesti sitten ikä vanhentunut, oon jo 40 v ja vähän ylipainoa vaikuttaa. Mut olen mieluiten sit yksin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi?
Taidat olla melko yksinkertainen tyyppi.
No ihan normaali ihminen olen ja mitä sitten vaikka olisin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi?
Se on Allu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi?
Sitähän Allu kiistatta on. Kerrotaanko sille, miksi se saa matcheja naisilta, jotka ei sitä yhtään kiinnosta?
No yritän viihtyä yksin paremmian ku ei nappaa vaa tietynlaiset naiset, tykkään tietynlaisista ja ne ovat makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi?
Sitähän Allu kiistatta on. Kerrotaanko sille, miksi se saa matcheja naisilta, jotka ei sitä yhtään kiinnosta?
Mä en ole allu.
Asiat on ihan hyvin elämässä teen paljon töitä lenkkeilen jne, oon tyytyväinen itseeni, mut naisjutut on aika heikkoa täl hetkellä.
Kuule Allu. Sä swaippaat oikealle naisia, jotka ei kiinnosta sua yhtään. Siksi, vain siksi saat niiltä osumia.
Miksi teet niin, tolvana?
Mulla oli tossa yks pitempi nainen mutta senkaa meni vähä sukset ristiin ei se sit halunnu nähdä vaikka tarkoitus oli nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Kuule Allu. Sä swaippaat oikealle naisia, jotka ei kiinnosta sua yhtään. Siksi, vain siksi saat niiltä osumia.
En tee ollenkaan, mutta saan semmosia osumia jotka ei kiinnosta.
Wääööäää ööööööö äääääööö yyyyyyyy öööllllllllwöööööööö MIKSI EN SAA MISSIPILLUA WOLTISTA TILATTUA, MULLA ON OUKEUS SIIHEN KPSKA MULLA ON GIGULIT.....ON ON ON ON. NYT HETI MULLE ONSTAMEGABEIBI BILLU MÄRKÄNÄ OVELLE KANNETTUNA. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÖÖÖÖÖLLLÖLLL NONONLNOBUNUNJJNJHHKK T. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi?
Mä en ole allu.
Olet sinä. Kuten viime viikollakin ja edelliset kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
No yritän viihtyä yksin paremmian ku ei nappaa vaa tietynlaiset naiset, tykkään tietynlaisista ja ne ovat makuuni.
Joo tiedetään. Kireät lantiofarkut tai nahkahousut, pieni napatoppi jonka alta roikku rällykkä maha, paljon meikkiä ja kaljatuoppi kädessä baaritiskillä notkumassa vantaalaisessa räkälässä. Sellainen on Allun unelmanainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee ollenkaan, mutta saan semmosia osumia jotka ei kiinnosta.
Käy pusulla, ja hampaanpesulla, sitten luet Aku Ankkaa, ja menet nukkumaan, Heippa!
Älä laita osumaa🤭. Lisäksi et voi vaatia hirveästi jos daddy pötsi on.
Ilmeisesti mun taso on sitten laskenut, mut joo parempi olla vaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Älä laita osumaa🤭. Lisäksi et voi vaatia hirveästi jos daddy pötsi on.
Ei ole kun pieni, en tietenkää eikä naisen tarvitse olla hoikka.
Ihan tosi?