Metrohäirikkö pyysi tytöiltä anteeksi, että masturboi -- Mitä tekisit jos näkisit tällaisen?
Kuusikymppinen mies masturboi ainakin kahdeksan tytön tai nuoren naisen edessä.
Samaa kaavaa noudattavat teot tapahtuivat tammikuun 2023 ja maaliskuun 2024 välillä. Niitä oli yhteensä ainakin kahdeksan. Lähes joka tapauksessa mies istahti metrossa tai lähijunassa tyttöä tai nuorta naista vastapäätä, otti sukuelimensä esille ja alkoi tyydyttää itseään.
Inhottava kohtaaminen jätti osaan pitkäaikaiset jäljet. Yksi uhreista alkoi myöhästellä koulusta, koska häntä pelotti hypätä aamumetron kyytiin miehen vuoksi.
Helsingin hovioikeus tuomitsi nykyään 64-vuotiaan miehen rikoksista vuodeksi ja kuudeksi kuukaudeksi ehdolliseen sekä sen ohella sakkoon. 60 päiväsakkoa tekee miehen tuloilla 1200 euroa.
1200 euroa?? Tuohan on ihan mitätön hinta noin vastenmielisestä rikoksesta. Miehen olisi pitänyt saada vankeutta, ei pelkästään sakkoja. Suomen oikeulaitos on täysi mätä.
Kommentit (40)
Miksi persujen annetaan kulkea vapaana tavallisten ihmisten joukossa?
Niin on ja ihme että edes tuomittiin. Jos uhreja olisi ollut 1-2 niin olisi varmaan kävellyt kuin koira veräjästä
Ilmoittaisin poliisille mutta en luottaisi heihin, nähty miten he sössivät oikeuden ja mitätöivät varsinkin naisiin kohdistuvia rikoksia. Huolehtisin kuitenkin että tekijä saa ansionsa mukaisesti muin keinoin
Vierailija kirjoitti:
Miksi persujen annetaan kulkea vapaana tavallisten ihmisten joukossa?
Tätä ihmettelen aika usein tuolla kartsalla.
Pyytäisin anteeksi että potkaisen häneltä hampaat irti samalla kun potkaisen häneltä hampaat irti.
Vierailija kirjoitti:
Niin on ja ihme että edes tuomittiin. Jos uhreja olisi ollut 1-2 niin olisi varmaan kävellyt kuin koira veräjästä
Ilmoittaisin poliisille mutta en luottaisi heihin, nähty miten he sössivät oikeuden ja mitätöivät varsinkin naisiin kohdistuvia rikoksia. Huolehtisin kuitenkin että tekijä saa ansionsa mukaisesti muin keinoin
Nimi ja kuva, kiitos.
Valokuvan Otto ja sanoo että laittaa sen nettiin, juoksee pois kun ovi avautuu. Oikeasti kysyy poliisilta neuvoa.
Olen lähtenyt paikalta ja kovaan ääneen sadatellut, että v*tun runkkari. Ekan kerran noin kävi, kun olin 16v ja koulusta tulossa dösässä. Semmoinen järjettömän känninen perheenisä istui viereen. Ensin se yritti työntää kättänsä mun jalkoväliin. Sain estettyä, mutten päässyt pois, kun tyyppi oli aika kookas ja istui käytäväpaikalla.
Sitten se kaivoi munansa esiin ja alkoi hoitamaan itseään. Siinä vaiheessa käytin kaikki voimani tuuppasin jätkän paikaltaan ja könysin pois ja kiroilin ääneen.
Suurin osa tietty toljotti mua, että mikähän varttihullu tämä on, mutta sitten tajusivat, että se tyyppi yrittää könytä pystyyn housut jalassa. Joku nainen sitä pätkäs käsilaukulla päähän.
Tiesin tyypin, kun kulkee samalta pysäkiltä, että aloin välttelin sitä pysäkkiä jatkossa.. Olihan se dösässä toisinaan, mutta ei enää viereen pyrkinyt ja oli selvinpän.
Tiedä sitten oliko joku känninen päähänpisto silloin, eikä muista koko juttua. Saa vaimo olla ylpeä.
Lapsuudessa kasarilla meidän kylillä oli yksi puskarunkkari, joka maksoi lapsille vitosen per nuppi, jos katseli suorituksen alusta loppuun. Aikansa sillä tienasin, mutta joku aikuinen pääsi jyvälle ja homma loppu.
Helppoa rahaa vm - 72
Eipä tuo nyt niin pieni tuomio ole, eihän murhastakaan saa juuri mitään
No joku 4 v sitten näin tommosen. Istu stadissa kadulla talon takana ja kun kuljin ohi, niin r***** ja viittoi kädellä minua hänen luo.
Olin sillon joku 31-32v.
Nauroin
Vierailija kirjoitti:
Naiset nautti salaa
Ei nauttineet, sovinistipelle!
Naisten eroottinen fantasia toteutui, olivat unelmoineet jo pitkään, nyt vasta kehtas kysyy
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtenyt paikalta ja kovaan ääneen sadatellut, että v*tun runkkari. Ekan kerran noin kävi, kun olin 16v ja koulusta tulossa dösässä. Semmoinen järjettömän känninen perheenisä istui viereen. Ensin se yritti työntää kättänsä mun jalkoväliin. Sain estettyä, mutten päässyt pois, kun tyyppi oli aika kookas ja istui käytäväpaikalla.
Sitten se kaivoi munansa esiin ja alkoi hoitamaan itseään. Siinä vaiheessa käytin kaikki voimani tuuppasin jätkän paikaltaan ja könysin pois ja kiroilin ääneen.
Suurin osa tietty toljotti mua, että mikähän varttihullu tämä on, mutta sitten tajusivat, että se tyyppi yrittää könytä pystyyn housut jalassa. Joku nainen sitä pätkäs käsilaukulla päähän.
Tiesin tyypin, kun kulkee samalta pysäkiltä, että aloin välttelin sitä pysäkkiä jatkossa.. Olihan se dösässä toisinaan, mutta ei enää viereen pyrkinyt ja oli selvinpän.
Tiedä sitten oliko joku känninen päähänpisto
Reipas mimmi!
Ja taas vaan nainen puolustaa naista..
Varmaan kuvaisin niin että päästä näkyy ja laittaisin paikalliseen puskaradioryhmään ja sit onnittelisin miestä kun pääsi ihan liveä tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten eroottinen fantasia toteutui, olivat unelmoineet jo pitkään, nyt vasta kehtas kysyy
Toivottavasti joku ampuu sinun aivosi katuun!
Vaihtaisin paikkaa.