Minä sain töitä!!!
Pari kk pätkän mutta töitä se on sekin! Muahhahhah! Olin jo luopunut toivosta!
Ihan perus hakemuksella ja cv:llä sain, ei videocvtä, ei maratonrekryä eikä tarvinnut kuin puhelinhaastattelun.
Mahtavuutta!
Kommentit (26)
Itse en pystyisi noin lyhyttä pätkää ottamaan vastaan. Se sotkisi vaan koko talouden ja syöksisi lopulliseen perikatoon. Vähintään puoli vuotta pitkä pätkä pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi noin lyhyttä pätkää ottamaan vastaan. Se sotkisi vaan koko talouden ja syöksisi lopulliseen perikatoon. Vähintään puoli vuotta pitkä pätkä pitäisi olla.
Ymmärrän. Jokaisella on omanlainen tilanteensa. Mä oon ollut aiemmin pitkään töissä, säästänyt ja sijoittanut joten taloudellinen tilanne on hyvä, joten periaatteessa ottaisin vaikka viikonkin pätkiä töitä, jos vaan saisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olin hetken työttömänä niin laitoin kahteen työpaikkaan sähköpostia ja pääsin haastatteluihin vaikka avoimia paikkoja ei ollut esillä. Sain toisen työn ja olen ollut samassa paikassa nyt 10 vuotta.
Eli tää tapahtui 10 vuotta sitten. Ei mitään tekemistä nykytilanteen kanssa.
Mä sain 8 vuotta sitten töitä osa-aikaisena ja vakituisena. Palkka sellainen ettei mun ole mitään järkeä edes miettiä kokoaikatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Miten taloutesi sotkeutuisi, 2kk saada palkkaa jos vielä kokopäivä työ, sitten jos ei jatku hakee taas päivärahaa, asumistukikin jatkuu tarkastuksen vuoksi, ainakin mulla. .
Kesäksi myös hommia on. Onnea.