Kissani lähti ulos kolme päivää sitten, eikä ole vielä tullut kotiin
Missähän se voisi olla? Pelottaa ja on ikävä! =(
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos se on se sama saatanan kuraperse joka kävi jatkuvasti paskomassa meidän autokatokseen, voin kertoa että se ei tule kotiin enää ikinä.
Ei sulla mitään autoa edes ole 😸
Viestissä puhuttiin vain autokatoksesta. Taidat olla aika tyhmä.
Kysele naapureista. Eiköhän se kölli jonkun sohvalla. Meidän kulmilla lapsiperheiden kissat muuttavat vaivihkaa naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos se on se sama saatanan kuraperse joka kävi jatkuvasti paskomassa meidän autokatokseen, voin kertoa että se ei tule kotiin enää ikinä.
Ei sulla mitään autoa edes ole 😸
Kolme, yksi tallissa ja kaksi katoksessa. Montakos itselläsi on?
- se jota lainasit
Onko sulla huonoja autoja kun niitä tarvitaan enemmänkin 😹? Huushollissamme on 1 auto ja uusi sellainen 😸
Suosittelen että lähdet etsimään häntä jo ihan näiden pakkastenkin takia
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Kissa on omalla "vapaus" reissullaan. Palaa sitten kotio, kun tylsää ja nälkä.
Pakastin ravunsyötiksi ensi kesälle.
Baarikaveri sanoi mulle: äidiltään kissa karannut, hän kävi sitä metsässä etsimässä - ei löytynyt. Sinä (=minä) kun metsäkävelyä harrastat, niin kävele sinne ja etsiskele samalla. Sanoin, et muuten kyllä menisin, mutten tunne sieltä paikkoja ja 40-50 minsaa menisi jo sinnepäin kävellessä (+paluumatka) Sanot vaan muorille, et kettu on sen luultavasti vienyt.
....
Tylysti sanottu, mutta niitä elämän ikäviä faktoja. .... Niin se hävisi meidän/papan kissakin. Olin itse teini-ikäinen kun se oli pentu, pyöri aina jaloissa. Pelotti, et tallaan vahingossa se päälle :( .... Koskaan se kissa (eikä koirakaan) tehnyt tarpeitaan sisälle - kissa aina "istua napotti" tuvanoven vieressä ei edessä vaan vieressä et laskekaan mut ulos :) Ikää sille kertyi jotain yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, toivottavasti susi vei katin!
Luultavasti vei tai ilves,,sekin parempi kun jäätyä pakkaseen nälissään.
Ymmärrän huolen. Toivottavasti kissa voi hyvin ja tulee takaisin.
Perheemme kissa jäi aikoinaan talvella muutamaksi vuorokaudeksi yksin mökille ulos. Sitä ei löytynyt mistään tehdessämme kiireessä lähtöä takaisin kaupunkiin, joten vanhempamme päättivät että haetaan kissa muutaman päivän päästä. Olin huolesta pahoinvoiva ja lähes menettänyt toivoni. Mutta kun sitten ajoimme mökin pihaan, kissamme juoksi aitan takaa heti luoksemme! Olin niin onnellinen. Ilmeisesti se oli päässyt aitan ylisille ja saanut tarpeeksi suojaa vaikka aitta ei edes ollut lämmin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Meidän autotalliin oli kerran livahtanut kissa kun ovi oli ollut auki. Jäi sinne sitten lukkojen taakse kun lähdimme viikonlopuksi pois eikä kukaan huomannut kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä kissa saatta tehdä reissuja mutta talvella ei selviä
Se pidetään kiinni syö linnut, kusee toisten pihat ja matot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia juuri oma kissani ulkoilee valjaissa, vaikka maaseudulla asutaan. Vähän väliä joku itkee täälläkin kun kissa hävinnyt tai jäänyt niittokoneen jalkoihin. Ja silti jaksetaan ihmetellä, miksi meillä ulkoillaan valjaissa
niillä niittokoneilla ei tartte ajella niitä tien oja reunustoja paljauksi, se on ihan ok jos on vähän luontoa
Mutta niin nyt kumminkin tehdään vaikkei sun mielestä tartte.
Faith kirjoitti:
Ymmärrän huolen. Toivottavasti kissa voi hyvin ja tulee takaisin.
Perheemme kissa jäi aikoinaan talvella muutamaksi vuorokaudeksi yksin mökille ulos. Sitä ei löytynyt mistään tehdessämme kiireessä lähtöä takaisin kaupunkiin, joten vanhempamme päättivät että haetaan kissa muutaman päivän päästä. Olin huolesta pahoinvoiva ja lähes menettänyt toivoni. Mutta kun sitten ajoimme mökin pihaan, kissamme juoksi aitan takaa heti luoksemme! Olin niin onnellinen. Ilmeisesti se oli päässyt aitan ylisille ja saanut tarpeeksi suojaa vaikka aitta ei edes ollut lämmin.
Ihan sairasta. Hienon esimerkin siinä vanhemmat antaneet lapselle.
Tykkää olla nk. "yöjalassa."
Muistan takavuosina kun pojan katti putosi Kontulassa kerrostalon ikkunasta, katkennut kynsi jäi kiinni ikkunanpokaan......
Kattia ei näkynyt missään eikä someverkon kauttakaan tullut havaintoviestiä, taisi mennä pari päivää niin naapuri hiffasi että se oli kiivennyt pihapuuhun. Poika sai sen sitten kyllä omatoimisesti talteen.
Onko siellä päin pyörinyt nurkissa demareiden näk.kä.lä.jär.ven yhdistystä? Hänhän on kissa ihminen, henkeen ja ve.reen saakka.