Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia Vuorisalmi ei haastattelun perusteella ikinä kokenut järisyttävää ja suurta rakkautta mieheensä ja siksi jätti miehen

Vierailija
27.01.2026 |

" Suhde, josta erosin, oli erittäin hyvä, mutta sisäinen ääneni sanoi, että on aika siirtyä suhteesta eteenpäin. Eropäätös on ollut Vuorisalmen mukaan alitajuntainen pitkä prosessi. Heillä oli ollut kivaa ja hyvää ja helppoa.

Sitten huomasin myöskin, että kirjassani ja monissa töissä aina kutsuin häntä turvasatamaksi, koska hän oli minulle turvasatama. Sitten tajusin, että turvasatamaan ei kuitenkaan kuulu jäädä. Minä en ikinä kutsunut häntä jostain syystä kodiksi.

Vuorisalmen mielestä se kuvaa paljon sitä, miten paljon hän arvostaa rakkautta ja suhdetta. Ja myös sitä, miten hän oppi ottamaan tosi lempeää rakkautta vastaan ja olemaan herkkä ja haavoittuvainen.

Suhde antoi minulle tilaa vahvistua just mitä turvasatama antaa, hän miettii.

Mies oli maailman ihanin tyyppi, mutta samalla Vuorisalmi koki, ettei hän pysty olemaan se tyyppi, mitä haluaisi olla hänelle. Hän tuli johtopäätökseen: En voi tehdä tätä toiselle.

En voi olla vaan ottamassa vastaan, kun haluan antaa jotain, mitä minä en vaan tunnetasolla pysty antamaan."

Eli mies oli Emiliaan umpirakastunut, mutta Emilia ei ollut mieheen. Neljä vuotta tuhrasi sitten tuonkin miehen elämästä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies tulee aina käytetyksi 

Vierailija
22/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lykkisin

Ja tämän jälkeen Emilia pistäisi sinut luiskaan.

No ainakin saisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan turvasatama ja koti! Minä olen aina kutsunut ihmisiä ihan etunimellä. Olenkohan tehnyt jotain väärin?

"Hei turvasatama, muistitko tuoda maitoa kaupasta?" Otetaan kokeiluun.

Vierailija
24/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä aamuna Emilia Vuorisalmi lähti ajamaan autolla. Ensimmäisen vastaan tulleen auton rekisterinumero oli 222, toisen 444 ja kolmannen 777. Se oli Vuorisalmen mielestä universumin morsetus: tämä oli oikea päätös.

Olen aina ajatellut, että lääkärit olisivat ns. tolkun ihmisiä, mutta tekevätkin elämän suuria päätöksiä universumin morsetuksen perusteella. Toivottavasti eivät anna diagnooseja samoin perustein.

Vierailija
25/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänä aamuna Emilia Vuorisalmi lähti ajamaan autolla. Ensimmäisen vastaan tulleen auton rekisterinumero oli 222, toisen 444 ja kolmannen 777. Se oli Vuorisalmen mielestä universumin morsetus: tämä oli oikea päätös.

Olen aina ajatellut, että lääkärit olisivat ns. tolkun ihmisiä, mutta tekevätkin elämän suuria päätöksiä universumin morsetuksen perusteella. Toivottavasti eivät anna diagnooseja samoin perustein.

Kuulostaa muuten alkavalta psykoosilta.

Vierailija
26/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normi parisuhteessa. Mammat täälläkin kuvittelevat että ukkonsa on ihan onnesta soikeana heihin. Todellisuudessa mies hautoo kokoajan eroa. 

Vierailija
27/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tule mieleen teinit jotka löytää kumppanista aina jotain vikaa eikä huvita olla yhdessä.

Haista perse.  Mitä sulle hänen asiat kuuluu.    Vasta houkka .

Vierailija
28/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis alkoi suhteeseen miehen kanssa? Ei kannattaisi aloitella kädenlämpöisiä suhteita paperilla ok tyypin kanssa, vaan opetella olemaan yksin suhteen päätyttyä. Suhteeseen vain sitten, kun löytää jonkun, joka on niin ihana ettei halua ketään muuta. 

Vittuako siun kuuluu miksitellä kenenkään suhteita.   Vastaa paska.

Vierailija
29/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa muuten alkavalta psykoosilta.

Sinä kuulostat haukkuvalta rakkikoiralta. Miten sinun elämään vaikuttaa hänen eläm ??  Minun  elämään ei mitenkään. 😝😝😝😝

Vierailija
30/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi rekisterijuttu kuulostaa kyllä alkavalta mielenterveysongelmalta.

Vierailija
31/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilampi oli tuo mies.

En ymmärrä, miten joku ylipäänsä voi aloittaa suhteen tuon jurtasta eksyneen Leppilammen kanssa, saati, että saisi siitä kiksejä.

Leppilampi ei edes kusi sinne päin missä läskeinesi haiset moukka.  🤣🤣🤣🤣

Vierailija
32/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivamies vai jännämies?

Seuraavaksi varmaan jännämies kierrokseen, kerta kivan, vakaan miehen kanssa oli liian tylsää.

Mikä paska mätyskä sinä olet arvuuttelemaan ihmisten elämistä.  Hänen asiat ei kuullut sulle eikä mulle.  VAI  KUULUUKO ?????????????????

Vierailija
33/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kääntää mitä hän yrittää sanoa:

"Tiedän satuttaneeni miestäni syvästi ja toimineeni itsekkäästi. Mieluummin kuitenkin toivoisin, että saisin esiintyä tässä hyväntekijänä tai esimerkiksi uhrina, joka tapauksessa päähenkilönä, jota voi vähän ihailla syistä x, y ja z. Mies oli elämässäni vain statisti, eikä tässä nyt tarvitse kenenkään miettiä hänen suruaan, tai mitään sellaista! Minä, minä, minä!!"

Vierailija
34/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mitä höpöttelyä. :D Paistaa läpi kyllä melko ikävästi itsekeskeisyys.

Vierailija
35/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on vaikea kuvitella mitään nöyryyttävämpää kuin tuo, että on antanut kaikkensa, mutta nainen laittaa kylmästi poikki ja juttelee vielä tuollaisia iltapäivälehdessä. Olet kaikkein ihanin ja paras mies, mutta et vain riitä mulle. Verbaalinen kastraatio. Tuli fyysisesti paha olo, kun luin tuota, niin paljon tunnen sympatiaa hänen eksäänsä kohtaan.

Vierailija
36/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa muija

Vierailija
37/37 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

222 444 777 hahahaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi