Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mahan laskeutuminen, kuinka kaukana synnytys?

26.09.2008 |

Hei!

Kauanko sinulla meni mahan laskeutumisesta synnytykseen? Mulla laskeutui nyt talla viikolla 36 ja kolmas raskaus, oon onnellisesti unohtanut miten meidan esikon ja kakkosen kanssa meni...

T:Riinaliina 36rv

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vastaan sulle. Vaikkakaan en voi kovin ihmeellistä kertoa. Mulla nimittäin vauva sekä maha ovat laskeutuneet jo noin kuukausi sitten, eli suunnilleen rv26!! Mahani suunnilleen roikkuu ja istuessa lepää siis reisien päällä ja vauva on niin alhaalla, että pää tuntuu alakautta tunnusteltaessa. Kolmatta odotan minäkin ja lääkärin mukaan on ihme jos tällä mahalla päästään loppuun saakka.

Lisäksi on tuo istukka ollut pahasti kohdunsuun tietämissä... Eli enpä osaa vastata kysymykseesi mutta yleensähän vauva voi laskeutua aika paljonkin ennen synnytystä. Esikoisen kohdalla muistan tosin, että ei laskeutunut ollenkaan ennenkuin käynnisteltiin sairaalassa rv40+2.

Voimia viimeisille viikoille!!!

jepuli rv31

Vierailija
2/2 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka laskeutui ja kiinnittyi jo aikaisin, muistaakseni melkein 8 vkoa ennen synnytystä. Toinen laskeutui pari viikkoa ennen synnytystä, mutta pää taisi olla irti synnytykseen asti. Kaksi ekaa syntyi molemmat tarkasti 40+2. Tämä kolmas sen sijaan ei osoita mitään merkkejä laskeutumisesta. Pylly keikkuu istuessani melkeinpä rintojen välissä eli vauva on tosi ylhäällä. Laskettuun aikaan on vielä 2 vkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla