Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paituli = liian lyhyt ja liian leveä yöpaita, jossa on joku typerä sana tai typerä kuva

Vierailija
15.11.2023 |

Kukaan ei halua sitä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä voi hyvin peiton alla  nukkua. Ei ole kukaan tarjoutunut lukemaan sitä typerää viestiä paidassa.

Vierailija
2/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan! Käytän niitä kotiasuna lököhousujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan nostaa paitulin helmaa ja käydä tekemässä vessassa kakkulin. Ei hitto mitä lasten kieltä.

Vierailija
4/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paituli yöpaitana nyt. Ei siinä ole kuvaa. Typerä, kun nousee yöllä ja jalkojen suojana ei ole mitään. Tuo paituli on ollut käyttämättömänä kaapissa ehkä pari vuotta, ei ilmeisesti ole ollut tarvetta ja nyt siitä tuli yöpaita. Aika ärsyttävä tuollainen yöpaitanakin on. 

Vierailija
5/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hämmentävä vaatekappale. En ikinä oikein ole keksinyt mikä paitulin käyttötarkoitus on.

Ja joo, kuulun niihin jotka nukkuu flanellipyjamassa kahden peiton alla ja villasukat jalassa ympäri vuoden :D

Vierailija
6/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hämmentävä vaatekappale. En ikinä oikein ole keksinyt mikä paitulin käyttötarkoitus on.

Ja joo, kuulun niihin jotka nukkuu flanellipyjamassa kahden peiton alla ja villasukat jalassa ympäri vuoden :D

Itse nukun aina alasti.

M41

Vierailija
7/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nukun aina alasti.

M41

No miesten paitulia ei olla vielä keksitty, joten se ei uhkaa rauhaasi. Ap

Vierailija
8/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä; ihana kuulla, että on kohtalotoveri. Minulla on sellainen älytön ongelma, että jos yhtään palelen, minulla on aivan jatkuva pissahätä siitä riippumatta paljonko olen juonut. Ihan kuumimmilla kesähelteillä pystyisin nukkumaan jossain paitulissa.

Vierailija
9/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paituli on yksi typerimmistä sanoista. Tulee lähinnä nukenvaatteet mieleen. 

Vierailija
10/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paotuli on ihan jees tv. Pyllytin 

Vierailija
11/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yöpukuni ovat lyhythihaisia paituleita. Varsinaiset yöpaidat ovat mulle aivan liian pitkiä ja kesäisin meillä makuuhuoneessa on usein 27-30 astetta lämmintä ja talvella peiton alla tulee muutoin hiki. 

Jos eivät paitulit kiinnosta, niitä ei ole kenenkään pakko pitää. On sitä joillakin ihmisillä murheet. 🙄

Vierailija
12/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paituli on yksi typerimmistä sanoista. Tulee lähinnä nukenvaatteet mieleen.  

Sinä voit sitten käyttää vaikkapa sanaa lyhytyöpaita, jos paituli ei kelpaa. 

Vierailija
13/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä; ihana kuulla, että on kohtalotoveri. Minulla on sellainen älytön ongelma, että jos yhtään palelen, minulla on aivan jatkuva pissahätä siitä riippumatta paljonko olen juonut. Ihan kuumimmilla kesähelteillä pystyisin nukkumaan jossain paitulissa.

Voi kuule, aivan sama "älytön" ongelma täälläkin. Tosin ei koske vain nukkumista, vaan ihan kylmällä ilmalla ulkona kulkiessakin on jatkuva tarve päästä vessaan. Olen pitänyt omana korvienväliongelmana ja luuloharhana asian liittymistä kylmyyteen :)) 

Vierailija
14/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan nostaa paitulin helmaa ja käydä tekemässä vessassa kakkulin. Ei hitto mitä lasten kieltä.

Vielä pahemmalta kuulostaa kun lapsen äiti kutsuu

itseään  äityliksi.

Vierailija
15/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä kuinka joku voi pitää nukkuessaan mitään yöpaitaa tai pyjamaa, ahdistaa ja kuristaa jo ajatuskin. Peiton alla ei mulla ole ikinä kylmä. Mutta tykkään kyllä paituleista kotiasuna ja sanakin on niin söpö.

Vierailija
16/16 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitulihullu on aktivoitunut vaihteeksi. Kerran hän oli poistattanut kaikki asialliset kommentit, alle kymmenen, noin viiden minuutin kuluttua. Jäljellä oli vain pelkkä aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi