Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

L/over ikuisesti minun

Vierailija
27.01.2026 |

Kolme ensimmäistä jaksoa MTV Katsomossa katsottavissa. 

Mielipiteitä? 

Kommentit (646)

Vierailija
621/646 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kattonu tästä sitä alkuperäistä ulkomaan versiota?

Kun sain kuvan että tämä oli muokattu sellaisesta alkuperäisestä suomalaiseksi.

Olisi kiva tietää miten paljon ne eroavat toisistaan. =)

Vierailija
622/646 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan kattonu tästä sitä alkuperäistä ulkomaan versiota?

Kun sain kuvan että tämä oli muokattu sellaisesta alkuperäisestä suomalaiseksi.

Olisi kiva tietää miten paljon ne eroavat toisistaan. =)

Alkuperäinen tehty Nina Honkasen kirjan pohjalta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/646 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas..... ja jatkoa sarjalle seuraa.... nythän se stalkkaaminen vasta alkaa..... lähestymiskiellot on tehty rikottaviksi...

Suomessa ei edes oikein seuraa mitään jos rikkoo lähestymiskieltoa. Poliisi soittaa ja sanoo soo soo ei saisi rikkoa kieltoa. Jos uhreja haluttaisiin oikeasti suojella niin rikkomisesta pitäisi tulla heti vähintään kuukauden vankilareissu joka pitää lusia heti. Nyt saa jatkaa vainoamista vaikka lähestymiskielto olisi päällä kun ei siitä oikein mitään seurauksia tule.

M46

Vierailija
624/646 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoslakiin pitäisi muuten lisätä että jos tappaa lähestymiskiellossa olevan uhrin niin se olisi automaattisesti murha. Murha on suunniteltu teko ja tekijän ei pitäisi sattumalta päätyä uhrin kotiovelle asioita selvittämään. Puukko heilahtaa ja sitten oikeudessa puolustus sanoo että ei ollut suunniteltu teko vaan äkkipikaistuksissa tehty. Elinkautinen on näille ainoa sopiva rangaistus.

Vierailija
625/646 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosonen on tosi hyvä näyttelijä, kasvot ja olemus kertoo hyvin tunnetiloja niitä sen kummemmin korostamatta.

Kun Roosa oli Ruotsissa ja puhui Juhan kanssa videopuhelua, hän näytti aidon nolostuneelta, kun joutui esittelemään Juhalle illan asuaan. Juha dissasi sitä tiktok-tyyliseksi.

Vierailija
626/646 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosonen on tosi hyvä näyttelijä, kasvot ja olemus kertoo hyvin tunnetiloja niitä sen kummemmin korostamatta.

Kun Roosa oli Ruotsissa ja puhui Juhan kanssa videopuhelua, hän näytti aidon nolostuneelta, kun joutui esittelemään Juhalle illan asuaan. Juha dissasi sitä tiktok-tyyliseksi.

Kyllä Kosonen on ihan hyvä näytteilijä! Myös palkittu! Tämä on minun mielipiteeni. Oona Airolassakaan ei ole mitään vikaa. Hän myös palkittu

Vierailija
627/646 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain alun huumaa ja rakastumista olisin halunnut nähdä. Tuntuu, että koko sarja oli vain ankeuden kuvaamista. Volanen on toki hyvä näyttelijä, mutta karismaa ja hurmuria en hänessä nähnyt. Luultavasti tulee toinen kausi jakson päättyessä niin kuin päättyi.

Vierailija
628/646 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain alun huumaa ja rakastumista olisin halunnut nähdä. Tuntuu, että koko sarja oli vain ankeuden kuvaamista. Volanen on toki hyvä näyttelijä, mutta karismaa ja hurmuria en hänessä nähnyt. Luultavasti tulee toinen kausi jakson päättyessä niin kuin päättyi.

Olihan Roosa ja Juha alussa rakastuneita, sitä "onnen aikaa" ei vaan kauhean pitkästi näytetty, Tässä edettiin aika nopeasti ja ongelmia alkoi pian ilmaantua. Toki sarja ei ollut pitkä (6 jaksoa taisi olla), niin että sikälikin oli syytä edetä nopeasti.

Vierailija
629/646 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä alun rakastumisvaihetta olisi pitänyt ehdottomasti näyttää enemmän eikä harppoa sellaisella vauhdilla eteenpäin. Tämä korostui ekassa jaksossa, jonka olisi pitänyt imaista katsoja mukaan tunnelmaan. Nyt tuntui siltä että hypättiin suoraan pitkään kestäneen narsistisen suhteen ongelmiin.

Ruotsalaisessa Sumutus-sarjassa (Gaslightning) tämä alun huuma näytettiin ihan eri tavalla, ja vaikka siinäkin tiesi heti, että suhteesta tulee koitumaan pahoja ongelmia, katsojan oli helppo ymmärtää, miksi päähenkilö rakastui mieheen. L/overissa se jäi arvoitukseksi.

Sumutuksessa oli toki enemmän jaksoja eli yhdeksän, mutta toisaalta yksittäiset jaksot olivat lyhyempiä. Kokonaiskesto sarjalla oli n. 244 minuuttia, kun taas L/overin kokonaiskesto näyttää olevan n. 248 minuuttia, eli sarjat ovat hyvin samanmittaisia.

https://areena.yle.fi/1-65924151

Vierailija
630/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava. 

4 jakson jälkeen piti ottaa taukoa. Pää ei kestänyt katsoa.
Kasvoin lapsuuden tällaisessa. Vaikuttaa kaikkiin elämän valintoihin vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
631/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 5 min tuota sarjaa. Nyt jo yli 10v kuivilla mutta aikoinaan nuorena olin vuosia tuollaisessa suhteessa manipuloitavana, enkä siksi pysty katsomaan ja kaivelemaan haavojani. 

Vierailija
632/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olen kutosjakson kohdassa, missä taksia ei kuulukaan mökille ja nyt en voi katsoa eteenpäin. Jääkö Kososen hahmo henkiin? Mitä vastaavassa tilanteessa edes voisi tehdä? Lapset on mukana, mökillä on kylmä, Volasen hahmo ihan kohta paikalla ja arvatenkin raivoissaan. L/over-sarjan nimessä on kuitenkin verta. 

Menipäs syvälle ja kauhuksi tämä sarja.

Vierailija
633/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin 5 min tuota sarjaa. Nyt jo yli 10v kuivilla mutta aikoinaan nuorena olin vuosia tuollaisessa suhteessa manipuloitavana, enkä siksi pysty katsomaan ja kaivelemaan haavojani. 

Otti koville katsoa sarjaa, ilman että on elänyt Roosan ja Juhan kaltaisessa parisuhteessa. Hienoa, jos tv-sarja auttaa jotakuta irrottautumaan helvetillisestä parisuhteesta. Minusta tv-sarja oli erinomainen ja todella hienoa, että tuollainen tv-sarja tehtiin.

Vierailija
634/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kävelylle mä tiedän paljon naisia jotka kävelee ja nainen ei ymmärtänyt, ennen kun karjaisi mene kävelylle se oli käsky ei ehdotus niinkun armeijassa 😃😅😅🤣et soita et mitään nyt sä nukut sohvalla. Nainen 🤨🤨

Hyviä kohtauksia on. Ei auta keskustelu, huumori eikä riitely. Voisi oppina näyttää mahdollisille uhreille ja asiantuntijoille.

Jos mulle mies karjaisisi tuolla tavalla käskevästi että mene kävelylle, niin aivan varmasti räjähtäisin samalla mitalla takaisin että sinähän et saa tana minua määräile. Ja jo paljon tuota aikaisemmin oli tilanteita, missä olisin antanut takaisin. Suhde ei kyllä olisi edennyt mitenkään noin pitkälle, koska en ikinä antaisi kenenkään kohdella irseäni noin. 

Vierailija
635/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kävelylle mä tiedän paljon naisia jotka kävelee ja nainen ei ymmärtänyt, ennen kun karjaisi mene kävelylle se oli käsky ei ehdotus niinkun armeijassa 😃😅😅🤣et soita et mitään nyt sä nukut sohvalla. Nainen 🤨🤨

Hyviä kohtauksia on. Ei auta keskustelu, huumori eikä riitely. Voisi oppina näyttää mahdollisille uhreille ja asiantuntijoille.

Jos mulle mies karjaisisi tuolla tavalla käskevästi että mene kävelylle, niin aivan varmasti räjähtäisin samalla mitalla takaisin että sinähän et saa tana minua määräile. Ja jo paljon tuota aikaisemmin oli tilanteita, missä olisin antanut takaisin. Suhde ei kyllä olisi edennyt mitenkään noin pitkälle, koska en ikinä antaisi kenenkään kohdella irseäni noin. 

Selvä! Hyvä sinä!

Vierailija
636/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä! Hyvä sinä!

No sinäkö siis antaisit miehen tuolla tavalla komennella ja kiltisti vaan tottelisit??? 

Vierailija
637/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a! Aina väitetään että kuka tahansa voi joutua narsistin uhriksi. Jos se todella on tuollaista kuin tuossa sarjassa, niin väitän että todellakaan kuka tahansa ei tuollaiseen parisuhteeseen lähde. Eihän tuossa alunperinkään ollut muuta kuin v ittuilua, määräilyä ja sarkasmia tuon miehen puolelta. Aika lapamato pitää olla jos antaa kohdella itseään noin, eikä edes sanallisesti laita vastaan. 

Siis kuka muka ei suuttuis tuollaisesta piilovittuilusta? Sehän on ihan itsestäänselvää että tuollaiseen kuittaisi samantien takaisin! 

Vierailija
638/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Olen kutosjakson kohdassa, missä taksia ei kuulukaan mökille ja nyt en voi katsoa eteenpäin. Jääkö Kososen hahmo henkiin? Mitä vastaavassa tilanteessa edes voisi tehdä? Lapset on mukana, mökillä on kylmä, Volasen hahmo ihan kohta paikalla ja arvatenkin raivoissaan. L/over-sarjan nimessä on kuitenkin verta. 

Menipäs syvälle ja kauhuksi tämä sarja.

Jäi kaikki henkiin.

Epäuskottava juttu kyllä, että jättivät Roosan mökille, eikä pelkkää puhelinta.

Mutta saatiin kauhua.

Vierailija
639/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Roosan piti mennä mökille ensin? Miksei vain lähtenyt saman tien autolla? Ei ymmärrä mikä idea tossa oli. Kuitenkin mies saisi kohta selville. Viimeinen jakso oli jotenkin pettymys.

Vierailija
640/646 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin jumitti kännykällä samaan kohtaan. Tv:n sovelluksella antoi katsoa loppuun.

Muita ohjelmia antoi kännykän sovellus hyvin katsoa loppuun saakka ja kelailla, mistähän johtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme