L/over ikuisesti minun
Kolme ensimmäistä jaksoa MTV Katsomossa katsottavissa.
Mielipiteitä?
Kommentit (48)
Itsestäni myös vähän liian epäsuhta pari ollakseen uskottava. Tuollaiset miehet on ylenpalttisia hurmureita alussa.
Mutta aiheena tärkeä. Itselläkin omakohtaista kokemusta vastaavasta, mutta onneksi tulin järkiini ajoissa. Olin järjettömän ihastunut yhteen mieheen ja muuttamassa tosi lyhyen tuttavuuden jälkeen 🥶, mutta sitten huomasin ihmeellisiä piirteitä, esim. yöllisiä jutteluita joissa yritettiin kääntää jotain ristiriitoja mun syyksi, ihmeellisiä herättelyjä ym. Hälytyskellot soi siinä vaiheessa.
Eikö tuo talo ole joku asuntomessujen talo jokunen vuosi sitten?
Tässä on vähän 2 eri tarinaa mikä hämää. On Roosa ja Juha, heidän tarina henkisestä väkivallasta ja jopa narsismista. Toinen tarina on tää lukiolaisjäbä, koulumaailmaa ja naapurin miestä.
Olen nähnyt vasta ensimmäisen jakson ja jäi hämmentämään se, että nämä oli tunteneet joku pari päivää ja auton hajotessa nainen soittaa automaattisesti tälle miehelle ja mies lupautuu menemään naisen pojan johonkinkuvispalkintojenjakotilaisuuteen.
Vai missasinko jotain? Jaksoa oli mennyt joku vartti ja jäin jälkeenpäin miettimään oliko siinä joku kaksi viikkoa myöhemmin -teksti tai jotain?
Joo nopeastihan nuo saattavat edetä, mutta tuo tuntui täysin epärealistiselta.
Ja sitten tuo täällä jo mainittu hehkutus siitä, kuinka tällaista ei ole Suomessa ennen tehty. Pari viikkoa sitten Krista Kosonen oli Huomenta Suomessa ja tätä oikein painotettiin. Kummallista markkinointia ottaen huomioon, että Kaikki anteeksi -sarja julkaistiin joku pari vuotta sitten ja on tälläkin hetkellä katsottavissa Ruutu-palvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessani tuli tv:stä sarja "Huojuva talo", joka perustui Maria Jotunin romaaniin. Pääosissa Sara Paavolainen ja Kari Heiskanen. Teki vaikutuksen silloin. L/overista olen nähnyt vasta yhden jakson. Aion katsoa loputkin. Volasen roolin näin niin, ettei hänen ole tarkoituskaan esittää hurmuria, vaan henkilöä, joka ensin vaikuttaa vähän aralta perfektionistilta.
Huojuva talo on kuunneltavissa äänikirjana Areenassa. Kuuntelin, vaikka pahaa teki.
Kuuntele Yle Areenassa:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vasta ensimmäisen jakson ja jäi hämmentämään se, että nämä oli tunteneet joku pari päivää ja auton hajotessa nainen soittaa automaattisesti tälle miehelle ja mies lupautuu menemään naisen pojan johonkinkuvispalkintojenjakotilaisuuteen.
Vai missasinko jotain? Jaksoa oli mennyt joku vartti ja jäin jälkeenpäin miettimään oliko siinä joku kaksi viikkoa myöhemmin -teksti tai jotain?
Siinä oli kulunut kaksi kuukautta, näkyi tekstinä ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli kulunut kaksi kuukautta, näkyi tekstinä ruudussa.
Noniin no sitten. Tämä selvensi! Kiitos! Ajattelin juuri ruveta katsomaan uusiksi sitä alkua, kun tuo jäi häiritsemään.
4 jaksoa katsottu ja tunnistan jotain samankaltaisuutta omaan elämään, kun olin narsistin puoliso. Tosin täytyy myöntää, että odotin sarjalta enemmän, oikeastaan todella paljon enemmän. Aika laimeeta sarja ja ohjelma-aikaa mene todella paljon kaikkeen epäolennaiseen höttöön.