Sana "kiitos" jonoutettiin tarkistettavaksi? Sekoa.
Tän palstan ylläpitäjä on ihan sekaisin.
Yritin vastata eräälle sanomalla kiitos. En mitään muuta. Se meni moderoitavaksi? Jo on aikoihin eletty :D En valehtele. Mitähän ihmettä?
Kommentit (67)
Mun muutamia viestejä ei ole tänään julkastu ollenkaan, vaikka ei ole sanottu mitään jonosta.
Onhan "kiitos" tosi vaarallinen sana. Joku voi vaikka ilostua.
Aika monta ennen bannattua sanaa pääsi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan "kiitos" tosi vaarallinen sana. Joku voi vaikka ilostua.
Kiitos on kirosana
Juu mä kans tätä kirosin, joku bugi jota ei kiinnosta enää ketään korjata. Mihin ne ama keskustelutkin hävisi? Eivät jääneet edes myöhemmin luettavaksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun muutamia viestejä ei ole tänään julkastu ollenkaan, vaikka ei ole sanottu mitään jonosta.
Minullekin on tapahtunut tuollaista: viesti ikään kuin katoaa heti lähettämisen jälkeen.
Sellaista tulee kun persun algoritmi seuloo: paskaa.
Kiitos hiuslakasta.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu spämmäämisestäsi. Liikaa kommentteja tietyssä ajassa ja kone täynnä evästeitä vauva.fistä.
Amerikkalaisethan sanovat jatkuvasti Thank You ja korostavat, että pitåä aina kiittää. Idän kulttuuriin kuuluu ettei kiitetä eikä hymyillä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu spämmäämisestäsi. Liikaa kommentteja tietyssä ajassa ja kone täynnä evästeitä vauva.fistä.
Kyllä minunkin viesti poistuu, vaikka on päivän ensimmäinen viesti minulta.
Kuka on se Ylilaudan sammakon piirtelijä? Halla-aho? Vai joku persu-poliisi? Tiesittehän, että se on tekijänoikeusrikos. Piirtelijällä ei ole tekijänoikeutta siihen sammakkohahmoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on se Ylilaudan sammakon piirtelijä? Halla-aho? Vai joku persu-poliisi? Tiesittehän, että se on tekijänoikeusrikos. Piirtelijällä ei ole tekijänoikeutta siihen sammakkohahmoon.
Matt Furie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt Furie
Ei ole. Esiinnyt alkuperäisenä piirtäjänä, vaikka et ole hän. Hän ei ole myöskään antanut lupaa tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matt Furie
Ei ole. Esiinnyt alkuperäisenä piirtäjänä, vaikka et ole hän. Hän ei ole myöskään antanut lupaa tuollaiseen.
Olet menettänyt järkesi jos koskaan sitä omistitkaan.
Mokkatakki