Sana "kiitos" jonoutettiin tarkistettavaksi? Sekoa.
Tän palstan ylläpitäjä on ihan sekaisin.
Yritin vastata eräälle sanomalla kiitos. En mitään muuta. Se meni moderoitavaksi? Jo on aikoihin eletty :D En valehtele. Mitähän ihmettä?
Kommentit (38)
Missään ei ole mitään logiikkaa. Poistot on täysin randomeja. Kyse on mielestäni selvästä hybridivaikuttamisesta. Moden tai Sanoman motiiveja voi vain arvailla.
Vierailija kirjoitti:
.
Jos yrittää kahdesti laitta saman viestin, toinen viesti jonoutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei antanut toista kertaa laittaa pelkiltään.
Asiallisia kommentteja on mennyt tarkistettavaksi jo paljon lähettää kommentteja.
Sit joku kommentoija voi ilmoittaa asiattomaksi lähettämäsi kommentin kun ei se miellytä.
Silloin on vähän aikaa kommenttisi aina jonoututtena.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä joku juttu, että samaan keskusteluun ei voi kommentoida monta kertaa lyhyen ajan sisällä? Minulle tulee joskus tuo ilmoitus jos lähetän monta viestiä nopeaan tahtiin. Muuten en todellakaan käsitä, mikä niissä olisi vikana, sillä olen yrittänyt myös muokata niitä eri tavoin mutta silti ei mene läpi.
Viestiketjun pituus -mihin vastaat, heittää kommenttisi "jonoon", vaikka se olisi täysin sääntöjen mukainen.
Jos viestiketju/viesti on pitkä, lainaamalla et siihen enää kommenttiasi saa läpi. Itse teen puhelimella niin, että kopioin viestin, mihin vastaan ja sen jälkeen liitän sen lainausmerkein täysin uuteen kommenttikenttään ja viestin alle oman kommenttini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan tekniikka on tosiaan ala-arvoista. Jokainen uudistus vie tätä vain huonompaan suuntaan.
Viestejä poistuu liian herkästi vaikkei niissä ole mitään asiatonta. Ilmiantajat voivat poistattaa niitä liian helposti
Tuo nyt ei niin paljon haittaa, kun asiattomuuksia on kuitenkin niin paljon. Mutta se on törkeää, jos normaaleja kommentteja ei voi alunperinkään lähettää.
Kyllä se haittaa, jos osuu omalle kohdalle. Ei oikein huvita jatkaa hyvääkään keskustelua, jos oma kommentti ja moni muukin hyvä ja asiallinen kommentti on poistettu. Tai jos koko keskustelu lähtee alta juuri kun olet kommentoimassa. Joka päivä häviää monta asiallista keskustelua.
Viestejä poistellaan täysin mielivaltaisesti, riittää vain muuutama ilmianto eikä ilmiannon asiallisuutta edes tarkisteta. Lopputuloksena kaikki hyvät viestit poistuvat ja jäljelle jää vain trollien paskaa.
Ei tätä ihmiset moderoi, vaan tekoäly. Siksi sekoilu. Aiemminkaan kaikkia päätöksiä ei tehnyt ihminen, vaan esim. sanasuodatin ja ketjujen poistaminen ilmiantojen perusteella oli automatisoitu.
Vierailija kirjoitti:
kakkapissapaskasmegmasperma
Rimpsu menee läpi, koska AI ei hahmota yksittäisiä sanoja ilman välilyöntejä, vaan näkee tuon käytännössä siansaksana.
Minut jonoutettiin kun tekstissä luki "r. a. k, a s", luokatonta meininkiä.
Teknisiä ongelmia palstalla, ei mitään sensuuria. Etenkin viestien lainaamisessa on ongelmia. Välillä jos johonkin viestiin yrittää vastata niin ei onnistu millään, ei riipu mitenkään siitä mitä itse siihen kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Teknisiä ongelmia palstalla, ei mitään sensuuria. Etenkin viestien lainaamisessa on ongelmia. Välillä jos johonkin viestiin yrittää vastata niin ei onnistu millään, ei riipu mitenkään siitä mitä itse siihen kirjoittaa.
Mulla on usein ongelmia vastata ketjussa tietyn henkilön kirjoituksiin. Olen miettinyt, jos asiattamaksi ilmoitettuun viestiin yrittää vastata, niin menisi omakin kommentti jonoon?
Vierailija kirjoitti:
Jep
Mä en kanssa tajua miksi multa on pelkästään tänään mennyt useampi kommentti johonkin jonoon eikä niitä ole koskaan ilmestynyt sinne keskusteluun vaikka ne on olleet asiallisia, ei kirosanoja, ei mitään kummallista.
.