Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sana "kiitos" jonoutettiin tarkistettavaksi? Sekoa.

Vierailija
27.01.2026 |

Tän palstan ylläpitäjä on ihan sekaisin.

Yritin vastata eräälle sanomalla kiitos. En mitään muuta. Se meni moderoitavaksi? Jo on aikoihin eletty :D En valehtele. Mitähän ihmettä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole mitään logiikkaa. Poistot on täysin randomeja. Kyse on mielestäni selvästä hybridivaikuttamisesta. Moden tai Sanoman motiiveja voi vain arvailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Jos yrittää kahdesti laitta saman viestin, toinen viesti jonoutetaan.

Vierailija
24/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei antanut toista kertaa laittaa pelkiltään.

Vierailija
26/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia kommentteja on mennyt tarkistettavaksi jo paljon lähettää kommentteja.

Sit joku kommentoija voi ilmoittaa asiattomaksi lähettämäsi kommentin kun ei se miellytä.

Silloin on vähän aikaa kommenttisi aina jonoututtena.

Vierailija
27/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkapissapaskasmegmasperma

Vierailija
28/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

annamullenpiiskapissaajakakkaa

Vierailija
29/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä joku juttu, että samaan keskusteluun ei voi kommentoida monta kertaa lyhyen ajan sisällä? Minulle tulee joskus tuo ilmoitus jos lähetän monta viestiä nopeaan tahtiin. Muuten en todellakaan käsitä, mikä niissä olisi vikana, sillä olen yrittänyt myös muokata niitä eri tavoin mutta silti ei mene läpi.

Viestiketjun pituus -mihin vastaat, heittää kommenttisi "jonoon", vaikka se olisi täysin sääntöjen mukainen. 

Jos viestiketju/viesti on pitkä, lainaamalla et siihen enää kommenttiasi saa läpi. Itse teen puhelimella niin, että kopioin viestin, mihin vastaan ja sen jälkeen liitän sen lainausmerkein täysin uuteen kommenttikenttään ja viestin alle oman kommenttini. 

Vierailija
30/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan tekniikka on tosiaan ala-arvoista. Jokainen uudistus vie tätä vain huonompaan suuntaan.

Viestejä poistuu liian herkästi vaikkei niissä ole mitään asiatonta. Ilmiantajat voivat poistattaa niitä liian helposti

Tuo nyt ei niin paljon haittaa, kun asiattomuuksia on kuitenkin niin paljon. Mutta se on törkeää, jos normaaleja kommentteja ei voi alunperinkään lähettää.

Kyllä se haittaa, jos osuu omalle kohdalle. Ei oikein huvita jatkaa hyvääkään keskustelua, jos oma kommentti ja moni muukin hyvä ja asiallinen kommentti on poistettu. Tai jos koko keskustelu lähtee alta juuri kun olet kommentoimassa. Joka päivä häviää monta asiallista keskustelua.

Vierailija
31/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä poistellaan täysin mielivaltaisesti, riittää vain muuutama ilmianto eikä ilmiannon asiallisuutta edes tarkisteta. Lopputuloksena kaikki hyvät viestit poistuvat ja jäljelle jää vain trollien paskaa.

Vierailija
32/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä ihmiset moderoi, vaan tekoäly. Siksi sekoilu. Aiemminkaan kaikkia päätöksiä ei tehnyt ihminen, vaan esim. sanasuodatin ja ketjujen poistaminen ilmiantojen perusteella oli automatisoitu. 

Vierailija
33/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kakkapissapaskasmegmasperma

Rimpsu menee läpi, koska AI ei hahmota yksittäisiä sanoja ilman välilyöntejä, vaan näkee tuon käytännössä siansaksana. 

Vierailija
34/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jonoutettiin kun tekstissä luki "r. a. k, a s", luokatonta meininkiä.

Vierailija
35/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisiä ongelmia palstalla, ei mitään sensuuria. Etenkin viestien lainaamisessa on ongelmia. Välillä jos johonkin viestiin yrittää vastata niin ei onnistu millään, ei riipu mitenkään siitä mitä itse siihen kirjoittaa.

Vierailija
36/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisiä ongelmia palstalla, ei mitään sensuuria. Etenkin viestien lainaamisessa on ongelmia. Välillä jos johonkin viestiin yrittää vastata niin ei onnistu millään, ei riipu mitenkään siitä mitä itse siihen kirjoittaa.

Mulla on usein ongelmia vastata ketjussa tietyn henkilön kirjoituksiin. Olen miettinyt, jos asiattamaksi ilmoitettuun viestiin yrittää vastata, niin menisi omakin kommentti jonoon?

Vierailija
37/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep

Vierailija
38/38 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa tajua miksi multa on pelkästään tänään mennyt useampi kommentti johonkin jonoon eikä niitä ole koskaan ilmestynyt sinne keskusteluun vaikka ne on olleet asiallisia, ei kirosanoja, ei mitään kummallista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi