Pasanen menee uimahallissa rohkeasti siihen pukuhuoneeseen mihin haluaa
Kommentit (34)
Kun näitä lukee, ei voi olla miettimättä miksi meillä vieläkin jaotellaan vessoja ja pukkareita sukupuolen mukaan, kun se sukupuoli näköjään on omavalintainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, vieläkö se on hengissä? Eikö se ampunut ne poliisit Pihtiputaalla?
Joo, se oli sieltä Elämänjärveltä, se oli tarkka poika ampumaan. Teeri tippu monesta sadasta metristä ja avotähtäimellä.
Olisipa joskus juttu transmiehestä, joka reippaasti menee uimahallissa miesten puolelle.
Mutta ei sitä transmies=nainen vaan kehtaa.
Tällaisille ihmisille omia pukeutumistiloja, joita niiden olessa vapaana voivat käyttää kaikki, jotka eivät syystä tai toisesta pysty tai halua käyttää muita tarjolla olevia pukeutumistiloja. Näitä pieniä koppeja, joissa siis mahdollisuus vaihtaa vaatteet ja käydä suihkussa voisi siis rakentaa useita. Tuohan ei olisi käytännössä kuin suunnilleen suihkun sisältävä vessa.
Tuo oli tyhmä päätös Marinin hallitukselta et pitää saada vaan ilmottaa että oon nyt nainen vaikka ois 100% mies
Piian sisko?
Tuo täti on kylläkin setä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa transihmisistä on varmasti harmittomia ja haluaa käyttää sukupuoli-identiteettinsä mukaisia tiloja tekemättä itsestään mitään numeroa. Mutta mikä sen ymmärtämisessä on niin vaikeaa, että pienikin vähemmistö joka ei mahdu tähän määritelmään riittää tekemään puku- ja pesutiloista turvattomia muille?
120 kiloinen karvainen Reijo, joka käyttää välillä huulipunaa ja nimeä "Raija" on edelleen mies. Hänen sukupuoli-identiteettinsä ei merkitse minulle mitään. Hän saa puolestani kokea olevansa ihan mitä tahansa.
Jos on penis on mies. Ilman penistä menee naisesta.
Tuskin löytyy hirveän montaa naista joille naiseus on "hihi tissit ja pimppi". Ja tuskin löytyy kovin montaa transnaista joille se ei ole tuo
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa transihmisistä on varmasti harmittomia ja haluaa käyttää sukupuoli-identiteettinsä mukaisia tiloja tekemättä itsestään mitään numeroa. Mutta mikä sen ymmärtämisessä on niin vaikeaa, että pienikin vähemmistö joka ei mahdu tähän määritelmään riittää tekemään puku- ja pesutiloista turvattomia muille?
Jos miehenä seuraisin perässäsi uimahallissa naisten puolelle niin tämä olisi ok, koska mitä pieni vähemmistö (yksi mies - monta naista) ketään häiritsee? Voin sanoa että niin pimeää yöllä ei Suomessa ole että menisin naisesta.
Vai onko niin että mitä yksi mies jossain muualla merkitsee sinulle, et toki halua että tämä yksikään mies, vaikka koko Suomessa, istuu uimahallissa vieressäsi kun riisuudut?
ainakin PIIA saa tulla mun kanssa saunaan milloin vaan mennään vaikka samaan suihkuunkin
Spedellä on kyllä aika paljastava tuo leukaparta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120 kiloinen karvainen Reijo, joka käyttää välillä huulipunaa ja nimeä "Raija" on edelleen mies. Hänen sukupuoli-identiteettinsä ei merkitse minulle mitään. Hän saa puolestani kokea olevansa ihan mitä tahansa.
Jos on penis on mies. Ilman penistä menee naisesta.
Itiksessa avattiin unisex-tilat jo vuonna 2018. Kokkarien aikaan.
Mun mieledtä lähinnä ne, jotka uskoo näihin juttuihin tai intona lukee niitä on itse pervoja tai muita seks. ongelmaisia.
Sarkasmivaroitus.