Drew Barrymore maailman kaunein nainen? Minä en ollut pitänyt häntä edes keskivertokaduntallaajaa kauniimpana.
Niin ne makumieltymykset vaihtelevat. Tosin valinnan tehnyt People-lehti omistaa tuotantoyhtiön, joka on tehnyt Barrymoren uusimman elokuvan. Oivaa mainosta elokuvalle siis.
Kommentit (6)
Mutta muille kauniille voi hävitäkin
Minä olen aina pitänyt Drew Barrymorea todella sööttinä, niin lapsena kuin aikuisena. Hän ei ole mikään klassinen kaunotar, mutta ainakin minun makuuni hänessä on " sitä jotain" . En valitsisi häntä Miss Universumiksi, mutta kyllä hän mielestäni erottuisi muista kaduntallaajista edukseen. No, makuasioista voi aina kiistellä.
omasta mielestäni hän on ehkä kaikkein vähiten kaunis kaikista hollywood-naisista. oli et-aikoinaan söpö, mutta aikuisena ei todellakaan ole kummoisen näköinen.
nimenomaan ihmista joka on monien mielestä kaunis. Ja uskon, että varsinkin miehiin Drew tehoaa.
tein nopean kyselyn. huoneen viidestä miehestä 4 mielestä drew ei ole kummosemman näköinen kuin naapurin maija, yhden mielestä ihan kivan näkönen mutta hollywood asteikolla ei mitään
nimetä hänet kaikista kauneimmaksi. Hyvin harva oikeasti pitäisi häntä kauniimpana kuin kaikkia muita tähtiä.
On siis todennäköisesti vain mainoskikka.