Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta mielenterveyskuntoutujat ja muut kumppanit

27.01.2026 |

Kuis pöhisee?

Hokka jankkis 36 vuotta ou jee

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sain positiivisen päätöksen määräaikaisesta työkyvyttömyysläkkeestä. Kelpaa lahnailla. =)

2/4 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sain positiivisen päätöksen määräaikaisesta työkyvyttömyysläkkeestä. Kelpaa lahnailla. =)

Ok oliko toi jotain v*ttuilua mulle

Sille ei voi itse mitään jos on eläkkeellä

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tee kenestäkään mitään löysää lahnaa jos on joutunut tahdon vastaisesti eläkkeelle ilman että olisi itse halunnut sitä joskus elämässä tapahtuu asioita joiden takia joutuu eläkkeelle ja silloin ei paljon kysellä

Mullakin voisi nykypäivänä olla pari eri ammattia mutta sain potkut niistä koska mulla oli suuria vaikeuksia keskittyä jäin jälkeen myöhästelin ja pelleilin ja naapuriluokan lvi pojat kiinnosti enemmän kuin opiskelu

Mulla olis kyllä aika hyviä todistuksia että ei tarvisi edes käydä kolmea vuotta jos nyt menisin opiskelemaan aikuisopiskelu puolelle ainoa vaan kun mua kiinnostaa ihan eri jutut kuin mistä mulle olisi silloin tullut ammatit

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Vierailija
4/4 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene roskiin. Sinua ei tällä palstalla kaivata.

5/4 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene roskiin. Sinua ei tällä palstalla kaivata.

Täällä palstalla saa jokainen olla sä et siitä päätä ja t*pa ittes mee ite roskiin sä et puhu noin elävälle ja tuntevalle ihmisellä kenellä on tunteet suosittelen muistamaan että ruudun toisella puolella on ihan oikea ihminen eikä mikään puunukke ja voit olla varma että ilmiannan kommenttisi se olet kyllä sinä jota ei täällä kaivata jätä mut rauhaan ja vähän äkkiä

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi