Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset rakastaa homomiehiä?

Vierailija
26.01.2026 |

Jos hetero on fiksu ja normaali niin naiset vihaa siltikin. Kun olet homo niin naiset rakastaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua vihataan niin et todellakaan ole fiksu ja normaali. No toisaalta, näkeehän sen tästä aloituksesta.

Vierailija
2/8 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sua vihataan niin et todellakaan ole fiksu ja normaali. No toisaalta, näkeehän sen tästä aloituksesta.

Olen kylläkin. Naiset vaan ei tekonaura heteromiehen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat yleensä itsevarmoja, sydämellisiä, hymyileviä ja heistä tietää että ei tule tapahtumaan mitään ikävää kahden keskenkään.

Vierailija
4/8 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin. Naiset vaan ei tekonaura heteromiehen seurassa.

Miksi haluaisit että naiset tekonauraa sun seurassa?

Vierailija
5/8 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia homomiehiä ja heistä nainen saa hyviä ystäviä. Tosin nyt vanhemmiten mulla on myös kolme hyvää miespuolista ystävää, jotka ovat ihan heteroita.
Homomiehen kanssa ei tarvitse pelätä että se rupeaa vonkaamaan ja ahdistelemaan.

Vierailija
6/8 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten lapsista ja munkeista, jotka eivät r aiskaa ketään.

Toiseksi eniten pidän hillityistä homoseksuaaleista, jotka häiritsevät vain toisiaan.

Pervot homoseksuaalit (yliseksuaaliset) ja naisten hyväksikäyttäjät ovat ihan yhtä pahoja, enkä pidä heistä.

Vierailija
7/8 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia homomiehiä ja heistä nainen saa hyviä ystäviä. Tosin nyt vanhemmiten mulla on myös kolme hyvää miespuolista ystävää, jotka ovat ihan heteroita.
Homomiehen kanssa ei tarvitse pelätä että se rupeaa vonkaamaan ja ahdistelemaan.

Olen hetero enkä vonkaa ja ahdistele.

Ap

Vierailija
8/8 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero enkä vonkaa ja ahdistele.

Ap

Mutta olet varma että naiset vihaa sinua. Kuka sellaista jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän