Älä ikinä kysy kannabista absoluuttisesti millään muodossa ituhipiltä
Kohdelkaa muita miten te toivoisitte että teitä oltaisiin kohdeltua, kohdellaan ja tullaan kohtelemaan
Kommentit (12)
Korjaus aloituksen sisältöön
Kohdelkaa muita miten te toivoisitte että teitä oltaisiin kohdeltu, kohdellaan ja tullaan kohtelemaan
*Kohdeltu, ei kohdeltua
Ap
Mitä sina Sergei sössötä? Sina puhu hoono soomi ei ymmarra mita sina yritat sano. Vai oletko vaan paukuissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä yrität sanoa? Tossta ei saa mitään selvää. Ehkä alko on sulattanut jo aivot..
blaa...blaa...blaa...
Voit kohdella muita noilla teidän blaa...blaa...blaa... juttuja mutta minua ette, jos et ole minut asian kanssa niin hyppää KAIVOON, ja minä tiedän että sinulla on sellainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yrität sanoa? Tossta ei saa mitään selvää. Ehkä alko on sulattanut jo aivot..
blaa...blaa...blaa...
Voit kohdella muita noilla teidän blaa...blaa...blaa... juttuja mutta minua ette, jos et ole minut asian kanssa niin hyppää KAIVOON, ja minä tiedän että sinulla on sellainen
Paljonko oot juonut tänään? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä sina Sergei sössötä? Sina puhu hoono soomi ei ymmarra mita sina yritat sano. Vai oletko vaan paukuissa?
Kiitos ei
Mitäs kaikkea olet sen kannabiksen lisäksi vetänyt, ei kai pelkällä ruoholla pitäisi mennä pönttö noin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hipit?
Ei hipit, ituhipit, se on eri asia
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaikkea olet sen kannabiksen lisäksi vetänyt, ei kai pelkällä ruoholla pitäisi mennä pönttö noin sekaisin.
Jos pilleri lääke pistää pöntön niin sekaisin mielestäsi niin olet vaaraksi ihmiskunnalle
Huom. on pilleri huumeita myös
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on potentiaalia!
Kyllä vastaus on kanada. Cänada.