Tultiin just panemasta toista paria rouvan kanssa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (31)
Naiset oli yhdessä. Vaimo on bi, samoin toinen nainen. Mies pani sitten vaimoani ja nainen ja minä hyväiltiin vaimoa eri suunnista. Nuolin naista ja sormetin, sai orkkuja. Mieheltä tuli mällit vaimon kasvoille. Olin busy toisen naisen kanssa niin enbihan seurannut.
Otitko pariskunnan naisen loppuun asti? Saiko molemmat?
Vierailija kirjoitti:
ketä kiinnostaa?
Ketä tahansa.
Oma nainen ei saanut, mutta nautti isosti toisen naisen kosketuksesta. Vieras nainen ei halunnut penatraatiota ja itse tyydyin antamaan nautintoa hänelle. Sanii, että olen hyvä nuolemaan ja tykkäsi selvästi kun vähän kakkosen suuntaan annoin sormilla painetta. Huomenna rouvan kanssa mehustellaan tilannetta ja pillu vuotaa kiimasta. Tykkää niin naisista.
Vierailija kirjoitti:
ketä kiinnostaa?
Ehkä jotain. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle satuilemaan!
Maailmassa tapahtuu asioita sun kokemuspiirin ulkopuolelta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Oma nainen ei saanut, mutta nautti isosti toisen naisen kosketuksesta. Vieras nainen ei halunnut penatraatiota ja itse tyydyin antamaan nautintoa hänelle. Sanii, että olen hyvä nuolemaan ja tykkäsi selvästi kun vähän kakkosen suuntaan annoin sormilla painetta. Huomenna rouvan kanssa mehustellaan tilannetta ja pillu vuotaa kiimasta. Tykkää niin naisista.
Mahtavaa!
Saitko ap itse? Koskettiko joku sinua?
Vierailija kirjoitti:
Multa ei tullut, enkä ollut tuossa touminnan kohteena. Mä olen vähän cuckold henkinen, oman naisen nautinto ykkösenä. Toki nautin näystä kun vieras oli hajareisin naamalla ja kiimasta sekaisin mun nuolemisesta ja sormetuksesta ja tykkäsi samalla katsoa omaa miestä rouvani kanssa vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa ei tullut, enkä ollut tuossa touminnan kohteena. Mä olen vähän cuckold henkinen, oman naisen nautinto ykkösenä. Toki nautin näystä kun vieras oli hajareisin naamalla ja kiimasta sekaisin mun nuolemisesta ja sormetuksesta ja tykkäsi samalla katsoa omaa miestä rouvani kanssa vierellä.
Miten tuossa pystyy olemaan laukeamatta, vai onko seisottelu, mehustelu ja odotus se juttu?
Tää asetelma sataa mun laariin pitkälle tulevaisuuteen, kun näy jutut naisen kanssa pitää rouvan 'vireessä' ja luulen, että tehtiin hyvä vaikutus ja varmaan tavataan uudestaankin. Naiset otti kimpassa suihin toiselta mieheltä. Maltan odottaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuossa pystyy olemaan laukeamatta, vai onko seisottelu, mehustelu ja odotus se juttu?
Jep, ennen kuin näitä juttuja koki, niin ajetteli, että tuossahan lähtee kuti samoin tein mutta ikämiehenä ei niin herkässä.
Näitä aisankannattajia on eräällä seksiklubilla laivalastillinen
Vierailija kirjoitti:
Saitko peppuunkin?
Ei ollut kummallakaan miehellä sen suuntaisia haluja.
Oletteko kauankin harrastaneet tätä? Onko teillä muita kokoonpanoja kuin pariskunnan kanssa, esim. varamies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko peppuunkin?
Ei ollut kummallakaan miehellä sen suuntaisia haluja.
Katsoitko kuitenkin millainen kulli toisella on?
Miten vaihdoitte, oliko miehet/naiset keskenään vai heterosti?