Kommentit (2052)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jollain aiheeseen liittyvää kommentoitavaa?
On Solitason kunto ei enää kestä. Siinä aiheeseen palattu. Tyytyväinen?
Muuten varmaankin, mutta mikä kumma on solitaso? Joku taisi tuolla jo aiemmin kysellä.
Solutaso. Jostain sellaisesta selitti siinä spiikissään. Että solutasolla tekee jotain, en enää ees muista mikä juttu se oli.
Sai siitä nimen.
No kiitos :) Vielä kun saisi tietää että kenestä on kyse :D En ole niin tarkkaan näitä kaikkia lukenut.
Outoa, solutasolla tehdä jotain, koskaan kuullut mitään tuollaista.
Tai solutasolla tuntee jotain?
Kuka muistaa?
Martina sen sanoi.
Jaa, no hyvä että jollain tasolla pystyy toimimaan, tai tuntemaan. Väki siellä vähenee ja pidot paranee. Tehtävät vaan kovenee.
Vierailija kirjoitti:
Kun menette kyseiseen ohjelmaan :) , petratkaa uinti -, sukellus-, suunnistus-, kestävyyskuntotaitojanne. Lisäksi korkean ja suljetunpaikan sietokyky hallintaan. Voimaa ei niinkään tarvita. Hyvät unenlahjat myös eduksi.
Hyvä kommentti, naulan kantaan. Kyllä pitäis vähän etukäteen selvittää, mitä tuolla joudutaan suorittamaan. Ei tuo ole mikään alakoululaisten kesäleiri.
Kylmä allas ja ne nännit, oli ne kyllä näky. En voi kieltää, niitä mä kattelin.
Altaassa miesten kalleudet varmasti vetäänty sisäänpäin.. liekö koskaan sieltä palaa. Naisilla sen kylmän efekti oli kyllä enempi ilmeinen ja näkyvä. Kelpasi.
Joku kommentoi aikasemmin puukon kanssa veteen pudottumista, niin sehän oli sellanen köysipuukko, jolla ei kyllä vahinkoa saisi aikaseksi vaikka yrittäisi. Ei siitä huolta. Leikkauspinta kaarrettuna sisäänpäin.
No niin, eihän maailman kovakuntoisin jumalhahmo hävinnyt kuin vartin voittajalle Hyroxissa.
Vierailija kirjoitti:
No niin, eihän maailman kovakuntoisin jumalhahmo hävinnyt kuin vartin voittajalle Hyroxissa.
Sulla varmaan äänet päässäsi keksii omiaan, kun keksimäsi "jumalhahmo" itse kertoo kuinka ei mennyt parhaalla mahdollisella tavalla. Edellinen kisa verotti voimia myös. Mitkä omat sijoituksesi ovat kyseisessä lajissa? Edellisen kisansa voittivat, ja miesparikisassa heidän aikansa olisi ollut toiseksi paras. -Ip-lehti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erokoisukot kyykkypaskalla. Uusi erikoisjakso extrana katselijoille.
Tän mä haluaisin nähdä. Hyvä idea.
On sullakin mielenkiinnon kohde ja halvat huvit. Nähdä kun ihminen on paskalla. Pitäisikö oikein pers reikä näyttää lähikuvassa. Kyllä sinä varmaan tuollaisiakin videoita löydät netin syövereistä ilman erikoisjoukkojakin, jos suuntautuminen tuollaiseen toimintaan kohdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Susiturkkimies tiiraa Martinan takapuolta
Siinä on mitä tiirata , ei tarvi kiikaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erokoisukot kyykkypaskalla. Uusi erikoisjakso extrana katselijoille.
Tän mä haluaisin nähdä. Hyvä idea.
On sullakin mielenkiinnon kohde ja halvat huvit. Nähdä kun ihminen on paskalla. Pitäisikö oikein pers reikä näyttää lähikuvassa. Kyllä sinä varmaan tuollaisiakin videoita löydät netin syövereistä ilman erikoisjoukkojakin, jos suuntautuminen tuollaiseen toimintaan kohdistuu.
Vaikka niin. Sopii. Sulle taas ei mikään ajatus tai kommentti sovi. Kaikki on huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaan äänet päässäsi keksii omiaan, kun keksimäsi "jumalhahmo" itse kertoo kuinka ei mennyt parhaalla mahdollisella tavalla. Edellinen kisa verotti voimia myös. Mitkä omat sijoituksesi ovat kyseisessä lajissa? Edellisen kisansa voittivat, ja miesparikisassa heidän aikansa olisi ollut toiseksi paras. -Ip-lehti
Urheilijoiden kootut selitykset.. ei nyt menny ihan tuubiin. Nää on kuultu kaikki jo.
Joko osaa tai ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilijoiden kootut selitykset.. ei nyt menny ihan tuubiin. Nää on kuultu kaikki jo.
Joko osaa tai ei osaa.
Jotkut tee ja yrittää, jotkut vaan haukkuu palstalla anonyymina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko osaa tai ei osaa.
Niin, aika rehellistä sanoa suoraan, ettei mennyt putkeen. Ja mitä vtun selityksiä se sinulle on velkaa? Tee itse ensin perässä ja kerro aikasi, vertaillaan sitten vaikka niitä ensin. Montako maratonia sulla on juostuna?
Oletko jo solvannut ne, jotka sijoittuivat huonommin?
Ja eikö parikisan voitto ollut osaamista?
On niitä muutkin juossut. Ja millä perusteella niitä solvata tulisi? Kaikki ei voi voittaa. Kaikki ei selittele häviöitään vaan myöntävät että nyt ei vaan riittänyt. Ei siinä selitellä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Miesparikisan voittoaika oli 49 minuuttia ja jumalhahmo ei olisi päässyt lähellekään tuota edes itsensä Jumalan parina.
Mainitaan vielä, että entiset oikeat urheilijat Mäkäräinen/Nousiainen 55 minuuttia. "Hiukan" eroa, kun oikeat urheilijat entiset tai nykyiset vs. wannabeurheilijat.
Ihan ei nyt kohdannut tällä palstalla jatkuvasti toistuva hehkutus tulosten kanssa erikoisukolla ja -akalla. Ihan ok peruskunto heillä joo, mutta aika paljon enemmän olisi voinut hehkutuksen perusteella odottaa.
Kyseessä kuitenkin Hyrox, eli äärimmäisen yksinkertaisia lajeja ja käytännössä suosii nimenomaan Cooper-intoilijoita kun kestävyyden suhteen liian lyhyt suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Miesparikisan voittoaika oli 49 minuuttia ja jumalhahmo ei olisi päässyt lähellekään tuota edes itsensä Jumalan parina.
Sitten lehdessä oli väärää tietoa. Väitätkö etteivät he voittaneet parikisaa?
Kyllä minä jaksan, todellakin jaksan. Väitätkö etteivät voittaneet parikisaa???
Niinhän sen piti pudota heti eka jaksosta, mutta mites se taas menikään, kun on reippaasti yli puolen välin kisaa menty ja siellä se vihaamasi Aitolehti vaan porskuttaa. Ja vaikka seuraavaksi tippuisi, niin keskitasoa paremmin on pärjännyt.
Täällä ei kukaan ketään puolustele vaan sanoo tosiasiat, olkoon hänen tilallaan kuka tahansa muu, ihan sama kuka, niin pysytään kuitenkin totuudessa.
Tai solutasolla tuntee jotain?
Kuka muistaa?
Martina sen sanoi.