Kommentit (2052)
Vierailija kirjoitti:
On se kova mimmi tuo Martina. Kunnioitus hänelle riippumatta siitä mitä muut ovat mieltä. Itse olen kyllä vaikuttunut hänen toimistaan niin lastensa kuin työnsä suhteen. Hyvä Martina.
Ei läheskään kovin ole tuolla erikoisjoukoissa kyl ole.
Pinsku on jotenki söpö!!!
Ihana ilme, kun pöllähti veteen 😂
Mun suosikki ja aina niin hyväntuulinen ja mukava!
N 43
Aamujumpassa Martinan katkeaminen yllätti Ei jaksanut kontata enää yhtään. Saa nähdä seuraavan päivän tehtävä, kuinka menee. Ei tuonne loppuun monta jää.
Vierailija kirjoitti:
Aamujumpassa Martinan katkeaminen yllätti Ei jaksanut kontata enää yhtään. Saa nähdä seuraavan päivän tehtävä, kuinka menee. Ei tuonne loppuun monta jää.
Hän on ollut yllättäen heikoin nyt viime jumpissa.
Alkaa joidenkin kunto juu selkeesti hyytymään.
Joonas ei hyydy, eikä kyllä Mirakaan.
Vierailija kirjoitti:
MIten voi olla? Maapallon kovakuntoisin, eikä jaksa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kova mimmi tuo Martina. Kunnioitus hänelle riippumatta siitä mitä muut ovat mieltä. Itse olen kyllä vaikuttunut hänen toimistaan niin lastensa kuin työnsä suhteen. Hyvä Martina.
Miksi pitäisi olla kovin. Siellä on entinen ammattinyrkkeilijänainen ja sitten siellä on 23-vuotias nainen joka on pelannut jalkapalloa ja sen jälkeen käynyt vuosia salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla kovin. Siellä on entinen ammattinyrkkeilijänainen ja sitten siellä on 23-vuotias nainen joka on pelannut jalkapalloa ja sen jälkeen käynyt vuosia salilla.
Aika miehisiä lajeja nuo kaksi naista harrastaneet. Ja oliko siellä vielä joku mäkihyppääjänainenkin ja joku painonnostajanainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Joonaskin on 27-vuotias ja pelaa jalkapalloa eli eihän nämä osallistujat ole mitään pelkkiä tubettajia vaan urheilutausta.
Podcastin tiiserissä kuulosti siltä, että Petäistö meuhkas Marttiinalle. Nyt tulee paskaa suusta. Älä puhu paskaa enää. Aivan kuin Marttiina sanoi anteeksi.
Aika nöyrtyä ja hyväksyä, että on paljon kovempiakin.
Tekee hälle hyvää.
Joonas tai pinja ei hehkuta joka haastattelussa kuinka kovassa kunnossa on ja siksi ovat suosikkeja!
Eivätkä ammatikseen urheile !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmetin kova voi olla, olematta silti kaikkein kovin. On silti hemmetin kova. Et sinä nyt saa sitä alennettua. Ja jos joku on kova jossain lajissa, niin se toisen lajin kovempi ei sitten olekaan. Ja toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut esim. lihaskivuista, menkkakivuista, noidannuolesta, uupumuksesta kun ei saa nukuttua jne?
Ja ehkä tuo nimittelysi on peräisin omasta päästäsi, ei hän ole koskaan noin itsestään sanonut. Halventaa vaan pitää, voi sinua pientä ressukkaa. Et tee sen perässä edes sataa metriä, kun se lähtee menemään triathlonille.
Vierailija kirjoitti:
Aika nöyrtyä ja hyväksyä, että on paljon kovempiakin.
Tekee hälle hyvää.
Kyllä se on tiennyt että kovaa porukkaa saa seurakseen. Mira Potkonenkin sisukas mimmi ja menestynyt.
Martina päässyt ihosi alle? Terapia tekisi sulle hyvää.
Mira ja Joonas+ yllättäen Pinsku parhaat.Mira on
ikäisekseen tosi kovassa kondiksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut esim. lihaskivuista, menkkakivuista, noidannuolesta, uupumuksesta kun ei saa nukuttua jne?
Ja ehkä tuo nimittelysi on peräisin omasta päästäsi, ei hän ole koskaan noin itsestään sanonut. Halventaa vaan pitää, voi sinua pientä ressukkaa. Et tee sen perässä edes sataa metriä, kun se lähtee menemään triathlonille.
Huippukuntoinen, niinkuin sinä häntä kuvailet, tuntee kroppansa ja sen mahdolliset ongelmat.
Nyt luettelet pitkän listan ongelmia ja vaivoja.
Miksi menee nolaamaan itsensä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas monta sieltä onkaan jo lähtenyt? Ketä odoteltiin motivaatiomontulla?
Joonas ja Mira on kyllä uskomattoman kovassa kunnossa!
Ei mitään merkkejä väsymyksestä vieläkään.
Pinja myös tosi vahva, vaikka ulkoinen olemus hämäsi. 😃
Luulen, että nuo kolme menee päätyyn!!!