Kommentit (3614)
Hiton kovia kaikki neljä! Upeaa suorittamista! Juoksua teki ihan pahaa kattoa. Miten ne jaksoi.
Sanottava on, että Martinan kasvot näyttää pahalta täytteiden ja botoxin takia. Oli ns kuminaama tossa harjoituksessa. Tuleekohan sitä itse sokeaksi tuolle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkoi tänään tunnin aikaisemmin? Huutokauppakeisari tullut entisen ajan tilalle🙄
Sama mulla, mä missasin. Ei noin saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkoi tänään tunnin aikaisemmin? Huutokauppakeisari tullut entisen ajan tilalle🙄
Sama mulla, mä missasin. Ei noin saa tehdä.
Aina jonkun prkleen pelin takia kaikki ohjelmia siirrellään!
Vierailija kirjoitti:
Sanottava on, että Martinan kasvot näyttää pahalta täytteiden ja botoxin takia. Oli ns kuminaama tossa harjoituksessa. Tuleekohan sitä itse sokeaksi tuolle.
Onko leuassa silikonia? Tai jotain täytettä, en tiedä mitä sinne alueelle tupataan tunkea.
Aika huijaus että vielä olisi pitänyt juosta, mutta urhoollisesti kaikki läksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko leuassa silikonia? Tai jotain täytettä, en tiedä mitä sinne alueelle tupataan tunkea.
Silmien alle ja poskiin työnnetään jotain, ei näytä sillon kasvot kellään oikeilta. Olkaa pliis aitoja omia itsejänne - ei myrkkyjä naamaan eikä muuallekaan. Ihminen on just hyvä siten kun on alunperin ollutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on niin va jak ki ettei ymmärrä miksi kaikki hehkuttavat Pinjaa.
Esim. Martina kehuu Pinjaa joka jaksossa, kuinka ihailee Pinjaa ja, että Pinja on todella sisukas ja hyvä esikuva nuorille naisille!
Sisukas ja periksiantamaton on kyllä, siitä olen samaa mieltä, mutta minusta se kouluttajien hehkutus menee siinä mielessä yli, että ei Pinja nyt erityisen hyvin noista tehtävistä suoriudu. Loistaa joissakin osa-alueissa, mutta on ihan surkea osassa tehtävistä.
Sama Martinalla.
Oli heikoin tänään taas aamujumpassa, ampui päin p... ja oli viimeinen juoksun ekalla kiekalla.
Solmua ei saanut tehtyä, ei ampunut aseellista uhkaa, tuli hitaasti alas vaijeria....
Eikö hän siis ansaitse mielestäsi olla tuolla, kun on noin penkin alle mennyt monesti?
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Tuossa kommentissa puhuttiin kouluttajien hehkutuksesta - ei siitä, kuka ansaitsee olla jatkossa.
Martinalla on yhtä paljon onnistumisia kuin Pinjalla (jota jopa kantoi yhden kilpailun ajan) , mutta muistan vain yhden kehun: "on se kova mamma".
Pinja varmasti noista pienin ja samat painot rinkoissa. Sillon täytyy olla tyypissä sitkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Aika huijaus että vielä olisi pitänyt juosta, mutta urhoollisesti kaikki läksi.
Hetken epäuskoinen katse ja ei kun menoksi vaan. Pinja Raumalla vielä pissat housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmien alle ja poskiin työnnetään jotain, ei näytä sillon kasvot kellään oikeilta. Olkaa pliis aitoja omia itsejänne - ei myrkkyjä naamaan eikä muuallekaan. Ihminen on just hyvä siten kun on alunperin ollutkin.
Kyllä, pahentaa lopulta vaan
Vierailija kirjoitti:
Pinja varmasti noista pienin ja samat painot rinkoissa. Sillon täytyy olla tyypissä sitkeyttä.
Minä kyllä väittäisin, että Martina on noista kevyin. Pinja on lyhin, mutta ei niillä Martinan kanssa ole kuin noin 5 cm pituus eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Martina kehuu Pinjaa joka jaksossa, kuinka ihailee Pinjaa ja, että Pinja on todella sisukas ja hyvä esikuva nuorille naisille!
Miten joku on niin va jak ki, ettei ymmärrä, miten osa Pinjaa hehkuttavista kommenteista tehdään vain Martinan fanien kiusaksi .
Pinjaahan se vain halventaa, jos sitä ylikehutaan ansiotta. Onhan se pärjännyt hienosti, mutta joskus huonomminkin, kuten nuo kaikki muutkin. Kullakin on omat vahvuutensa.
No onhan Pinja pärjännyt hyvin ilman urheilutaustaa. Tää "gaselli mallivartaloinen" ja missi kahdenkymmenen vuoden takaa on kilpaillut triathlonkilpailuissa (vuosikausia) ja hyroxkisoissa ja sitten tulee nuori sitkeä Pinja päihittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffia Blöörffillä on leuassa implantti. Ja tietty kaikki muut täytteet ja leikkaukset ja pistokset siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisukas ja periksiantamaton on kyllä, siitä olen samaa mieltä, mutta minusta se kouluttajien hehkutus menee siinä mielessä yli, että ei Pinja nyt erityisen hyvin noista tehtävistä suoriudu. Loistaa joissakin osa-alueissa, mutta on ihan surkea osassa tehtävistä.
Sama Martinalla.
Oli heikoin tänään taas aamujumpassa, ampui päin p... ja oli viimeinen juoksun ekalla kiekalla.
Solmua ei saanut tehtyä, ei ampunut aseellista uhkaa, tuli hitaasti alas vaijeria....
Eikö hän siis ansaitse mielestäsi olla tuolla, kun on noin penkin alle mennyt monesti?
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Tuossa kommentissa puhuttiin kouluttajien hehkutuksesta - ei siitä, kuka ansaitsee olla jatkossa.
Martinalla on yhtä paljon onnistumisia kuin Pinjalla (jota jopa kantoi yhden kilpailun ajan) , mutta muistan vain yhden kehun: "on se kova mamma".
Juuri näin. Hämmästelen tuota jaksosta toiseen jatkuvaa kouluttajien hehkutusta nimenomaan Pinjaa kohtaan. Mun mielestä nuo kaikki neljä on sitkeitä sissejä ja pärjänneet hyvin. Kaikilla omat vahvuusalueensa, mutta minusta tavallaan perusteeton Pinjan hehkutus tuntuu tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama Martinalla.
Etkö ymmärrä lukemaasi?
Mamma🤣
Aamujumpassa M vetelee viimeisiä ja joutuu kylmäaltaaseen. Ei jaksa pitää painoja pään päällä kuten muut. Se on yllättänyt kyllä. Ehkä ikä vaikuttaa ja unenpuute. Vanhemmat tarvitsee enemmän aikaa palautua.
No Martina on äiti ja Robin, joka kommentin heitti, on perheenisä. Eli oli puhdas kehu, tuskin Martinakaan suuttuisi. Moni äiti kun ei ole moisessa kunnossa, lähellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on niin va jak ki, ettei ymmärrä, miten osa Pinjaa hehkuttavista kommenteista tehdään vain Martinan fanien kiusaksi .
Pinjaahan se vain halventaa, jos sitä ylikehutaan ansiotta. Onhan se pärjännyt hienosti, mutta joskus huonomminkin, kuten nuo kaikki muutkin. Kullakin on omat vahvuutensa.
No onhan Pinja pärjännyt hyvin ilman urheilutaustaa. Tää "gaselli mallivartaloinen" ja missi kahdenkymmenen vuoden takaa on kilpaillut triathlonkilpailuissa (vuosikausia) ja hyroxkisoissa ja sitten tulee nuori sitkeä Pinja päihittää.
No voihan ne mennä vaikka triathloniin kisaamaan. Joillekin koko ohjelman katsomisen pääidea on nähtävästi se, kunhan vaan Martina päihitetään. Tätä ikuista mollaamista. On lajeja joissa Pinja päihitetään. Ja eiköhän jalkapalloilijalla ole mahtava kunto.
Ja mikä tuo gasellimallijuttu oikein on? Martina on mallikuningatar v 2000, mutta ei nykyään enää mitään tekemistä mallinuran kanssa. Lihaksiakin on kerännyt, ei mallimainen enää, eikä varmaan ole tarkoituskaan. Samalla tavalla on lihasta Mirallakin, enemmän vielä.
Sama Martinalla.