Flirtti joka on jäänyt mieleesi
Flirttailijat tai flirtin kohteet. Kirjoittakaa tähän ketjuun flirttitilanteista jotka ovat jääneet positiivisella tavalla mieleen.
Kommentit (8)
Akka tuli hirveässä kännissä taksijonossa hienovaraisesti flirttailemaan: lähe jatkoil, tarjoan teetä, hehheh ja sympatiaa, hihi. Aika törkeää käytöstä ja vähän ahdistavaa - lähdin toki.
Lasketaanko flirtiksi. Eräs nainen katsoi syvälle silmiin samalla kun esittäytyi. Vahingossa kertoi itselleen väärän nimen.
Perussuomalainen mies tuli halaamaan eduskunnan kahvilassa ja antoi ranskalaisen suukon pikkujouluissa 2017.
Nainen tuli kapakan vessaan tarkistamaan minun vehkeen koon, oli viimeksi saanut niin pientä. Kelpasin ja pääsin jatkoon. Vingutin häntä koko yön.
Ennestään tuntematon nainen tuuppasi takapuolellaan etumustani vasten tanssilattialla. Keikkui siinä aikansa kunnes sai reaktion aikaiseksi. Tuon jälkeen rupesi villiksi. Homma pysyi kuitenkin flirtissä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tuli kapakan vessaan tarkistamaan minun vehkeen koon, oli viimeksi saanut niin pientä. Kelpasin ja pääsin jatkoon. Vingutin häntä koko yön.
Eräs nainen tuli kommentoimaan kullin kokoa kusilaarila. En tiedä oliko tuo iskemisyritys mutta ärsytti.
Menin ensimmäisenä tanssilattialle tanssimaan. muita ei ollut. Nainen juoksi heti luokseni ja sanoi korvaani: Mä en oo saanu puoleen vuoteen, mä maksan taksin. Lähdin.
Vieraamme tuli aamulla suihkusta pelkkään pyyhkeeseen pukeutuneena. Nännit näkyivät pyyhkeenkin läpi. Hän meni ketselemaan maisemia, nojautuen ikkunanlautaan, pitäen jalat suorina. Mitään strategista ei näkynyt, mutta tuo ei kyllä ollut vahinko.