Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten torjun ihmisen, jonka kanssa olen ehtinyt vaihtaa vasta yhden viestin?

Vierailija
26.01.2026 |

Olen viime aikoina vastaillut kaverihaku.net-ilmoituksiin ja välillä käy niin, että tajuan heti ensimmäisen viestin perusteella, ettei meillä ole tulevaisuutta. Vastaus saattaa olla vaikka "hei, kiva kun löysin susta frendin, kuullostaa siltä ettei mun enään tarvii vastata kellekkään muille."

Millainen on oikeaoppinen torjuntaviesti tässä tilanteessa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei, kiitos viestistä! Muutin juuri pois pikkukylästä joka oli täynnä juoruakkoja, kaikki entiset kaverit olivat selkäänpuukottajia ja mieheni oli väkivaltainen alkoholisti, joten ihana löytää uusia ystäviä! Terkuin Ellu"

"Sori, ei nyt oikein natsaa, mutta toivotan sulle hyvää jatkoa. Heippa 👋🏻"

Eli näin?

-AP

Jotenkin, ikävä kuulla mutta on omissakin ongelmissa tekemistä.  

Vierailija
22/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseen viestiin voi vaan olla vastaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä vastaisin kuten reaalimaailmassakin, että on mielenkiintoista tutustua erilaisiin ihmisiin, joten suosittelen sinuakin juttelemaan myös muiden kanssa. 

En halua ystävyyttä, joka onkin vankila.

Vierailija
24/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viesti ja heti pitää löytää tekosyy torjua. Jessus mitä idiootteja tää maailma on täynnä.

Vierailija
25/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä vastaisin kuten reaalimaailmassakin, että on mielenkiintoista tutustua erilaisiin ihmisiin, joten suosittelen sinuakin juttelemaan myös muiden kanssa. 

En halua ystävyyttä, joka onkin vankila.

Siis jätät päälle mutta lyöt luukun kiinni, kun suositellaan ja neuvotaan pyytämättä, että ikäänkuin tietäisi mitä toinen tarvitsee mutta ei anna siihen sitten mahdollisuutta reagoida. 

Vierailija
26/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele miksi aloittajalla ei ole kavereita, kun torjuu ihmiset YHDEN viestin perusteella.

Aloittaja taitaa olla kova tuomitsemaan toisia kuviteltujen päätelmiensä kautta.

Vierailija
27/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi viesti ja heti pitää löytää tekosyy torjua. Jessus mitä idiootteja tää maailma on täynnä.

No älä. Mitä turhaa etsiä kavereita, kun ei tuollaisella tavalla toimia niitä koskaan löydy.

Vierailija
28/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: En yhtään ihmettele miksi aloittajalla ei ole kavereita, kun torjuu ihmiset YHDEN viestin perusteella. Aloittaja taitaa olla kova tuomitsemaan toisia kuviteltujen päätelmiensä kautta.

Luitko sen viestin?

Vierailija
29/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi tekosyytä. Etsin ihanteellista standardivastausta, koska torjuntaviestien laittaminen on minulle vaikeaa. -ap

Vierailija
30/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että kiitos mielenkiinnosta. Älä vastaa tähän viestiin tämä on robottiviesti.

Vierailija
31/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Kuullostat rasittavalta älä enään kirjoita mulle

Kuulostat. Aloittakaa kirjoittamaan oikein. Ruokaa kuullotetaan, asioita kuulostellaan.

Vierailija
32/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi tekosyytä. Etsin ihanteellista standardivastausta, koska torjuntaviestien laittaminen on minulle vaikeaa. -ap

Jos et osaa käytöstapoja tai kommunikointia ylipäätään, niin kannattaisiko se parisuhteen etsiminenkin jättää väliin? 

Vierailija
33/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit tekosyitä torjua ihmisiä

Vierailija
34/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä noteeraa noita samankaltaisten toisesta ihmisestä riippuvaisten roikkujien itkupotkuraivareita. 
Jo yhden viestin perustella voi tulla sen tason red flag, että se torjuminen se paras vaihtoehto, sen sijaan, että auliisti sietää ja saa sairaalloisen riesan itselleen. 

Vierailija
35/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitähän ihmettä sinä nyt voisit tehdä (sanoa.) 🙄 Hyvä tilaisuus opetella pois tuosta nössöstä miellyttämisestä. Eli käytä aivojasi ja toimi.

Vierailija
36/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii vastata mitään

Sitten he jäävät kertomaan traagista tarinaa siitä, kuinka heidät ghostattiin ja kuinka törkeitä ihmiset ovat. -ap

Onko tuolla kauheasti väliä?

Ihmiset, jotka eivät muutenkaan ymmärrä tuomitsevat.

Vierailija
37/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Sellaista se on myös oikeassa elämässä.

Toki rajumpaa.

Vierailija
38/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et osaa käytöstapoja tai kommunikointia ylipäätään, niin kannattaisiko se parisuhteen etsiminenkin jättää väliin? 

Etsin kaveria, en parisuhdetta. Itse tulisin lyhyen viestittelyn pohjalta mieluummin vain ghostatuksi, joten joudun toimimaan "tee muille niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän"-ohjetta vastaan ja se tuntuu hankalalta. -ap

Vierailija
39/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vauva. Fi useammat palstat ja keskustelu ketjut on pelkkää provosointia. Tällä ylläpitäjällä on todella nokkela ja kieroutunut mieli 

Mä en tähä skeidaa ala laittaa päätäni. Menee hyvät minuutit hukkaan ja mielenterveyskin nauraa mut pystyyn. Suosittelen hengittämään vapaasti ja keskittymään muihin juttuihin. 

Ja miks tänne mistää ampumisesta pitää toitottaa. Lukekoon kaikki uutisista itse jos huvittaa. 

Tää on pelkkää törkyä koko vauva. Fi niinku muutkin juorulehtien sivustot. Täyttä kura paskaa. 👍

Vierailija
40/46 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Kuullostat rasittavalta älä enään kirjoita mulle

Kuullostat :D

Enään :D :D

No saisi ainakin mussa aikaan sen reaktion mitä haluttiinkin, en missään nimessä enää haluaisi kirjoitella tuollaisen ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi