Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUAAAH?? tietokoneista ja yhteyksistä tietävät,varsinkin suojaamattomasta yhteydestä??

Vierailija
28.04.2007 |

Onkohan meillä sellainen?? Meillä on pöytäkone ja Soneran kaapelihteys,Nortonilla...

VAI mikä selittää sen,että eilisiltana tietokoneemme " omiin tiedostoihin" pamahti jonkun toisen omat musiikkitiedostot...?? Koko kansio täynnä musiikkia,videoita yms yms?? Nimimerkillä varustettuina.

Minulla tuli mieleen,että naapureistamme joku käyttää yhteyttämme,voiko olla näin? Siirtäisikö hän vahingissa siis tälleen...??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis meillä ei ole kannettavaa tmv,niin voiko meillä olla langatonta yhteyttä,meillä on siis kaapelinetti pöytäkoneessa....? (anteeksi olen ihan urvelo näissä....)

JA teinkö oikein kun painoin kohdasta " katkaise yhteys" ???

ap

Vierailija
2/9 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen luullut että kun toi johto tosta kaapeliin menee niin se ei oo langaton :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaapelitv:n se johto menee... Ja ei meillä mitään tukiasemaa ole... vitsit kun oon tyhmä näissä....

ap

Vierailija
4/9 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä messengerin jaettavat kansiot toiminto, joka on ne toisen tiedostot sinne koneelle tuonut..

Vierailija
5/9 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää nimimerkkiä edge(jne)...?? Ja sen lisäksi kun tosiaan napsautin sen kansion kohdalla niin siihen tuli muiden valintojen ohella kohta " katkaise yhteys" ?! Ja kun sen tein niin koko kansio katosi?? :O

ap

Vierailija
6/9 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruksi pois kohdasta tiedostojen ja kirjoittimien jakaminen...

Vierailija
7/9 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löydän sen kohdan mistä ruksata tuo pois??

Ja voiko joku siis todella käyttää meidän yhteyttämme silti....??

ap

Vierailija
8/9 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjauspaneeli - verkkoyhteydet - lähiverkkoyhteys - asetukset - ja siellä pitäs näkyä sellanen paikka mistä voi ruksin ottaa pois. eli Tiedostojen ja kirjoittimien jakaminen Microsoft verkossa, tai jotain sinne päin.

Vierailija
9/9 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :):)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä