Mikä hitto saa eronneen naisen muuttamaan yhteen uuden äijän kanssa, vaikka edellisen liiton lapset ovat vielä alle kouluikäisiä?
Parikin tällaista tapausta tiedän viimeisen parin vuoden ajalta tuntemistani ihmisistä. Eikö naista oikeasti yhtään kiinnosta se, että miten hämmentävään ja uudenlaiseen tilanteeseen pieni lapsi joutuu? Minua suorastaan kuvottaa tuo toimintatapa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tussuraa kutkuttaa. Ei riitä reisien levittelyyn kerta viikossa.
Naitattaa..naitattaa...munaa saatava kunnolla ja usein..menee kaiken muun ohitse..
Mt Vanhapiika olet jo vuosikaudet runkannut...näytit , miten iso vesikello oli etusormessasi, Laita se punainen sifonkirusetti kaulaan.. 🤭🤭,,🤭
Anneli. Tragikoomista..
Olipa nainen tai mies niin ei ole todellakaan normaalia tai tervettä muuttaa nopeasti yhteen uuden seurustelu kumppanin kanssa jos on pieniä lapsia edellisestä suhteesta. Olen saanut sivusta seurata noita uuseperhehelvettejä. On vanhempia joille lapset ovat etusijalla ja sitten niitä joille oma onnellisuus ja uusi suhde ovat etusijalla. Lapset saavat sopeutua milloin mihinkin perhe kuvioihin. Mitäpä sen lapsen turvallisuuden tunteella väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin naisen miehensä kanssa, lapsi vaunuissa. Mukana alle 3-vuotias edellisestä suhteesta. Tuli paha mieli lapsen puolesta. Ajattelevatko yhtään lapsia?
Ilmeisesti siis tunsit heidät kun tiedät perhesuhteet. Toivottavasti nyt pysyvät onnellisesti yhdessä eikä tule enempää eroja.
Hyvin kuulin heidän puheensa. Toivottavasti pystyvät antamaan molemmille lapsille turvallisen kodin.
Olisit antanut numerosi, voivat ottaa sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Eiköhän valtaosa uusperheessä elävistä lapsista ja aikuisista ole erittäin tyytyväisiä tilanteeseensa.
En tiedä. Pidän tuollaisia ihmisiä huonoina vanhempina. Niin se vain on että kun ne lapset on tehty, niiden etu täytyy laittaa edelle.
Pienille (alle kouluikäisille) lapsille nimenomaan on helppoa sopeutua/kiintyä uuteen bonusäitiin/-isään. Sitten taas joitain 12-15-vuotiaita voi hyvinkin ahdistaa, jos heidän kotiin muuttaa joku vieras mies/nainen.
Se on yh-äidille hyvä diili muuttaa yhteen uuden miehen kanssa, niin saa jonkun jakamaan kuluja.
Suurempi kysymys on, miksi mies haluaisi kasvattaa jonkun toisen lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin naisen miehensä kanssa, lapsi vaunuissa. Mukana alle 3-vuotias edellisestä suhteesta. Tuli paha mieli lapsen puolesta. Ajattelevatko yhtään lapsia?
Voivat ajatella, että kiva antaa lapselle älykäs ja mukava isäpuoli, jos biol isä sattui olemaan kusipää.
Tunnen aika monta hyvinvoivaa aikuista joilla on ollut äiti- tai isäpuoli. Joten ei hajuakaan mitä ap vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Pienille (alle kouluikäisille) lapsille nimenomaan on helppoa sopeutua/kiintyä uuteen bonusäitiin/-isään. Sitten taas joitain 12-15-vuotiaita voi hyvinkin ahdistaa, jos heidän kotiin muuttaa joku vieras mies/nainen.
Ihan hirviömäinen väite että pieni lapsi sopeutuu helposti uuteen bonus isään tai äitiin. Lapsi sopeutuu kun on pakko samalla tavalla kuin lapsi sopeutuu väkivaltaan tai hyväksikäyttöön
Rakkaus. Usko toiseen ihmiseen. Muutin yhteen nykyisen mieheni kanssa lasteni ollessa 5 ja 7-vuotiaita. Olin eronnut kaksi vuotta aikaisemmin ensimmäisestä miehestäni. Vähän ajan kuluttua yhteen muutostamme minusta tuntui että minä aloin hengittämään vapaammin. Perheessä oli toinen aikuinen, johon minä saatoin luottaa. Olemme olleet yhdessä jo 14 vuotta, eikä tuo tunne ole muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs se lapsen isä on ja kenen kanssa?
Mitä väliä sillä on? Sillähän suurempi vastuu on, jolle lapset jää.
Lapset ei yleensä JÄÄ kenellekään, vaan ovat viikko-viikko.
Ihan normaalit, hyvät ihmiset löytävät uudet puolisot eron jälkeen, muuttavat yhteen, menevät naimisiin ja elävät hyvää elämää edellisenkin liiton lapset mukana perheessä. Tuollaisia minä olen nähnyt ja pidän hyvinä äiteinä ja iseinä. Itse olen ollut aina kahdestaan lapseni kanssa, ja en voisi olla enempää eri mieltä ap:n kanssa. Alapeukkua tollolle, joka luulee lasten paras olevan yhden aikuisen perhe.. Ennenvanhaankin hankittiin uusi mies/nainen, jos jäi vaikkapa leskeksi. Tai jos tuli raskaaksi ilman avioliittoa, mentiin raskausaikana naimisiin jonkun naapurinpojan kanssa ja pelastettiin tilanne sillä.
Ei tuo ole mikään uusi juttu, uutta on nimenomaan yksin lapsia kasvattavat naiset. Ja siinä ei ole mitään hyvää lapsille, vain naiselle jos tykkää olla nimenomaan yksin. Itsekin olen ollut yksin nimenomaan itsekkyyttäni, nirsouttani. Ei järkevää, mutta voi tuntua itselle parhaalta.
Ap on mustasukkainen ex-mies, joka ajatteli, että jättämällä lapset yksin ex-vaimonsa hoidettavaksi, ex-vaimo ei voisi ikinä hankkia uutta kumppania. Miies toki itse petti jo liiton aikana ja muutti suoraan uuden naisen luokse. Mutta ex-vaimo, se se on lapsia ajattelematon h*ora se :D
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kero miten vaikuttaa suåinun elämään ??? Vastaa moukka. Kuuluko sinulle saatana 👹👹👹
Miksi tuo apn raikas avaus meni sinulle ihon alle?
Vierailija kirjoitti:
Olipa nainen tai mies niin ei ole todellakaan normaalia tai tervettä muuttaa nopeasti yhteen uuden seurustelu kumppanin kanssa jos on pieniä lapsia edellisestä suhteesta. Olen saanut sivusta seurata noita uuseperhehelvettejä. On vanhempia joille lapset ovat etusijalla ja sitten niitä joille oma onnellisuus ja uusi suhde ovat etusijalla. Lapset saavat sopeutua milloin mihinkin perhe kuvioihin. Mitäpä sen lapsen turvallisuuden tunteella väliä.
Tämä!
Näille vanhemmuuden pohjasakalle vain kupliva tunne merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kero miten vaikuttaa suåinun elämään ??? Vastaa moukka. Kuuluko sinulle saatana 👹👹👹
Miksi tuo apn raikas avaus meni sinulle ihon alle?
Se meni ihon alle sinulle saatanan kirjoittajalle, koska kokee syyllisyyttä. Koska kyllä sun uusperhetoilailut ja huono vanhemmuus kuuluu meille. Ne joudutaan näet verorahoista kalliilla maksamaan sun kieroon kasvaneiden lasten traumat ja oireilut. Koska sinulle huono vanhempi on ollut tärkeintä oman "onnen" etsintä, ei lasten hyvinvointi.T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Suurempi kysymys on, miksi mies haluaisi kasvattaa jonkun toisen lapsia?
Jos miehellä itselläänkin on lapsia, niin tilanne on tasaveroinen.
Vierailija kirjoitti:
Missäs se lapsen isä on ja kenen kanssa?
Isä on hypännyt suoraan suhteesta toiseen myös eikä se hämmennä lasta lainkaan.
Isän mielestä. Mutta kun pitää olla mustasukkainen ja tarvis haaremin tai ainakin valtaa päättää exän asioista vielä eron jälkeenkin.