Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret salibeibet ovat parasta maailmassa!

Vierailija
25.01.2026 |

En keksi mitään ihanampaa kuin nähdä nuori salikaunotar niukassa tissitopissa ja rypytetyissä leggareissa esittelemässä upeaa vartaloaan😍 Heidän isot peput ovat taianomaisia!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, luojan kiitos olen jo vanha! Ei ole mitään ällöttävämpää kuin salilla kyylivät pervoperat

On toki, nämä palstapervoilijat.

Vierailija
22/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun jalkakyykyssä stringin naru näkyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireet housut + kireä perse = herkkua.

Vierailija
24/45 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v mies ja seurustelen ap:n kuvaileman 21v kaunottaren kanssa. Naiseni ainaa kertoo minulle kuinka minuakin vanhemmat miehet katselevat häntä himoiten salilla ja varsinkin kesäisin ulkona. Häntä kiihottaa kun vieraat miehet katselevat häntä ja niin minuakin. Olen kysynyt naiseltani haluaisiko hän ottaa kolmanneksi jonkun onnekkaan sedä. Hän ei ainakaan vastusta ajatusta...

Onko naisesi kertonut millainen setä olisi ihanteellinen?

Naiseni haluaisi kokeilla aikalailla itsensä vastakohtaa: melko lihavaa ja kaljua yli viisikymppistä ukkoa jolla on tietty varustus kunnossa.

Vierailija
25/45 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salibeibet ovat luonnostaan kiimaisia. He treenaavat vartaloaan itsensä lisäksi jotta useampi mies haluaisi heitä😍

Vierailija
26/45 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34v mies ja seurustelen ap:n kuvaileman 21v kaunottaren kanssa. Naiseni ainaa kertoo minulle kuinka minuakin vanhemmat miehet katselevat häntä himoiten salilla ja varsinkin kesäisin ulkona. Häntä kiihottaa kun vieraat miehet katselevat häntä ja niin minuakin. Olen kysynyt naiseltani haluaisiko hän ottaa kolmanneksi jonkun onnekkaan sedä. Hän ei ainakaan vastusta ajatusta...

Ja sitten heräsit unesta......

Vierailija
27/45 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Stringit ovat todella epähygieeniset. 

Vierailija
28/45 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi. Eihän se salimimmi tiedä elämästä ja seksistä mitään. Keski-ikäiset ovat herkkua. Ne tietää, ne haluaa ja ne antaa. Pari ryppyä ja lisäkiloa ei siinä pelissä haittaa.

Mene mummeli johonkin toiseen ketjuun ulisemaan.

Vierailija
29/45 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. Stringit ovat todella epähygieeniset. 

Näin teillä, jotka ette osaa pyyhkiä persettänne. Teille kaikki alushousut on ihan yhtä epähygienisia.

Vierailija
30/45 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salipojat ne vasta kiihottaakin.

-Jussi

Vierailija
31/45 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi. Eihän se salimimmi tiedä elämästä ja seksistä mitään. Keski-ikäiset ovat herkkua. Ne tietää, ne haluaa ja ne antaa. Pari ryppyä ja lisäkiloa ei siinä pelissä haittaa.

Näyttäs enmpi papparan kirjoittamalta, joten mietis uusiksi.

Vierailija
32/45 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäs enmpi papparan kirjoittamalta, joten mietis uusiksi.

Ole mummeli hiljaa!

Vierailija
33/45 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit unesta......

Itkettääkö kun et itse saa samanlaista?

Vierailija
34/45 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kesällä noin 50v ukon ja parikymppisen salikissan suutelevan kiihkeästi kadulla. Oli ihanan irstas ja kiihottava näky. Setä saa upeaa jumalatarta ja jumalatar kokenutta miestä🍆💦

Vierailija
35/45 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisipa isoperseisnen salibeibe naamalleni

M29

Vierailija
36/45 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään salilla naisten keski-ikä 70 v. Kyllä oli monta niin elämäänsä tyytyväistä naista. Mukava oli katsella.

Vierailija
37/45 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten tuohon toiseen ketjun maksullisista, niin kyllä vaan on mukavaa piipahtaa tuloksen tekemisen ja vaimon puolelta laimentuneen parisuhdeseksin lomassa tämmöisten mimmien suloista nauttimassa!

Muutamalla satasella saa paremman kokemuksen kuin tonnin viinipullolla tai viivalla nokkaan. <3

Vierailija
38/45 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 42 v ollessani tällaiselta "salikissalta". Siis tavattiin ihan muuten ja hengailtiin kesä, mutta kyllä hän salilla käyntiä harrasti. Kun tämä nainen oli eka kertaa alla  jalat olkapäillä, nalli paloi lähes välittömästi. Ne kiinteä reidet ja pakarat kun ei työnnellessä hölskyneet. Se näky ei lähde mielestä 

Vierailija
39/45 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri kuntosalilla ja tuossa kolme nuorta ehkä 17-18 kesäisiä tyttöjä teki kyykkyä ja venytteli selällään niin että pillyn kumpare näkyi. Olis siihen hyvä upottaa kalunsa napakoiden pakaroiden väliin. Fantasiaa tosin näin vanhalle ukolle. Mutta illalla vaimo saa kyytiä.

Vierailija
40/45 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin kesällä noin 50v ukon ja parikymppisen salikissan suutelevan kiihkeästi kadulla. Oli ihanan irstas ja kiihottava näky. Setä saa upeaa jumalatarta ja jumalatar kokenutta miestä🍆💦

Nuori nainen ja vanhempi mies on aika wi-win-asetelma