Miksi en pelastaisi köyhää ulkomaalaista naista vaimokseni?
Kommentit (38)
Pelasta ihmeessä jos olet hyvä kumppani. Kannattaa muistaa, että heillä on ihan yhtäläinen ihmisarvo kuin muillakin.
No toiset tekee ja toiset osaa vaan jankata täällä. Menet ja etsit vaimon tai istut koneella ja keskustelet asiasta täällä tekemättä mitään.
"Jos mä pelastan sen, toi on kiitollisuuden velassa mulle elämän loppuun asti ja sitte se ei jätä mua".
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanot jos nainen pelastaa köyhän ulkomaalaisen miehen? Onko sama asia?
Näinhän Suomessa toimitaan ja mikä irvokkainta sosialistisen valtion rahoittamana!
Vierailija kirjoitti:
Onko nainen pelastanut vai suomalainen yhteiskunta, jos tänne tulee yksi lähi itäläinen tai afrikkalainen lisää lorvimaan kelan tuilla?
Aasialaiset naiset taas ovat ihan ahkeria
Mitäs jos vaan annat sille rahaa etkä vaadi seksiä ja palveluksia. Ai ei vai? Väärin pelastettu?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vaan annat sille rahaa etkä vaadi seksiä ja palveluksia. Ai ei vai? Väärin pelastettu?
Mitä vaatimista se on jos se omasta tahdostaan suostuu?
Koska sä yhteiskunnan elätti et selviä edes omasta persaukisuudestasi. Siksi. Milläs se ruumis meinaa pierrä, kun perse on jäässä?
Vierailija kirjoitti:
"Jos mä pelastan sen, toi on kiitollisuuden velassa mulle elämän loppuun asti ja sitte se ei jätä mua".
"Jos mä teen lapsen, niin sitten mulla on jotakin ikiomaa ja joku joka huolehtii minusta vanhana."
Kysymys miehille: jaksatteko oikeasti näitä ulkomaisia köyhiä, kouluttautumattomia naisia elämänkumppaninnne? Etteko te vaadi vaimolta muuta kuin alapäätä? Yläpään laita?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys miehille: jaksatteko oikeasti näitä ulkomaisia köyhiä, kouluttautumattomia naisia elämänkumppaninnne? Etteko te vaadi vaimolta muuta kuin alapäätä? Yläpään laita?
Mitä puolustuskyvyttömämpi, sitä helpommin nää sontaläjäsurkimukset saavat sen naisparan alistettua kotiorjakseen. Siitähän siinä pohjimmiltaan on kysymys.
Oletko varma, että olet sen arvoinen mies?
Siis kysytkö ihan tosissaan vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun avioliittosi on tuollainen, niin siitä tuskin kannattaa muiden ottaa mallia. Aviovelvollisuudet ja puolison auttaminen kuuluvat asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän Suomessa toimitaan ja mikä irvokkainta sosialistisen valtion rahoittamana!
Sosialistisessa valtiossa ei olisi oikeistohallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaatimista se on jos se omasta tahdostaan suostuu?
Kokeilepas antaa ihan avoimesti molemmat vaihtoehdot, pelastaminen ilman mitään velvollisuuksia ja seksi- ja kodinhoitopalvelusten kanssa.
Sulla ei ole rahaa elättää sitä köyhää Suomessa. Et saa naista Suomeen. On hyvä ettei veronmaksajien elätettäväksi voi tuoda ketään noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yläpäällekkin on käyttöä.