Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET! Saatteko ikinä seksuaalissävytteisiä viestejä tuntemattomilta naisilta netissä?

Vierailija
25.01.2026 |

Jos käytätte jossain vaikkapa nimimerkkiä Tommy (ilman kuvaa), niin ottavatko tuntemattomat naiset ikinä yhteyttä ja lähettävät seksuaalissävytteisiä viestejä? Kysyvät onko tyttöystävää, haluavat suudella, sanovat että näyttäisit varmasti hyvältä palomiehen asussa, voisitko tulla tänne henkilökohtaiseksi palomiehekseni?

Mitä ajattelisitte, jos saisitte naisilta tuollaisia viestejä?

Olen viettänyt aikaa eräässä asiapitoisessa chat-porukassa naisena, suht naisellisen kuuloisella nimimerkillä, ja saan noita viestejä jatkuvasti. Tuttavani väittää, että kyllä tätä tapahtuu myös miehille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.

Miehet ovat vaan paljon enemmän seksuaalisesti virittyneitä  kuin naiset. Jos miehet olisivat kuin naiset niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. Ja miehet ovat parempia kuin naiset, miksi sitä kiistää.

Kyllä niitä puumaksia työpaikoilta löytyy nättien poikasten kimpussa. 

Vierailija
22/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähestyn netissä miehiä. Mutta vain sellaisia, joilla on ulkomaalaisen kuuloinen nimi.

Tommy, Timmy, Jim, John, Mike, David yms

En koskaan Matti, Teppo, Juhani, Timo tai Pekka tai Juha.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eräälle superkomealle miehelle xxx-kutsun, toki nimimerkin lisäksi oli tiedossa miehen naama ja joitain hänen kirjoittamiaan juttuja olin lukenut. 

Vierailija
24/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina kahdesti aivan samalla tavalla, kumpaakin tosin edelsi lyhyt ohimennen-näkeminen. Moikkasin baarissa ohimennen opiskelukaveriani jonka porukassa oli myös "jotain tsubuja". Paria päivää myöhemmin mailissa odotti yhteydenotto ja eipä kauaakaan kun piti lähteä (pano)treffeille. 

Omituisin taas oli yhden ihan puutteeessa olleen nuoren yyhoo-äipän tekstari. Koskaan nähnytkään/kuullutkaan hänestä mitään, mutta oli ollut jossain bileissä siskoni kanssa ja siskorakas oli maininnut jotain "hieman hulivilistä isoveljestään". Olin baarissa kun tuli tekstiviesti jossa mimmi kyseli yöpaikkaa kun oli. sopivasti junassa tulossa kaupunkiin. No sattuipa sopivasti, flaksia ei ollut baarissa joten juna-asemalle vastaan täysin tuntematonta naista jahka ensin siskolta pikainen taustatarkistus. Koko pääsiäisloma menikin sitten pupustellen ja ihan hyvä lähes vakituinen satunnaishoito tästä nymfomaanista tulikin.

Vierailija
25/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paikka, jossa käyn, on tyyliin lemmikkinsä menettäneiden vertaistuki-chat. Kyselin asiasta, niin joku sanoi, että jopa täysin geneerisillä nimimerkeillä kuten user32 saa näitä viestejä miehiltä. Eli testaavat ihan umpimähkään, jos käyttäjä sattuisi olemaan nainen. Oma nimimerkkini on luokkaa Maina, eli viestejä miehiltä tulee monta päivässä. Välillä keskustelu alkaa ihan normaalisti, ja sitten tulee jotain, että nyt kun Nassu on poissa, tarvitsetko uutta sängynlämmittäjää. ;) Todella hämmentävä kokemus on kyllä. -ap

Vierailija
26/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa koska ei naisilla ole minun numeroa Baarissa olen saanut suoria ehdotuksia sänkyyn. Eihän tuntemattomat mitään viestejä voi lähettää koska eivät tiedä mun numeroa ja annan sitä harvoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi