Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET! Saatteko ikinä seksuaalissävytteisiä viestejä tuntemattomilta naisilta netissä?

Vierailija
25.01.2026 |

Jos käytätte jossain vaikkapa nimimerkkiä Tommy (ilman kuvaa), niin ottavatko tuntemattomat naiset ikinä yhteyttä ja lähettävät seksuaalissävytteisiä viestejä? Kysyvät onko tyttöystävää, haluavat suudella, sanovat että näyttäisit varmasti hyvältä palomiehen asussa, voisitko tulla tänne henkilökohtaiseksi palomiehekseni?

Mitä ajattelisitte, jos saisitte naisilta tuollaisia viestejä?

Olen viettänyt aikaa eräässä asiapitoisessa chat-porukassa naisena, suht naisellisen kuuloisella nimimerkillä, ja saan noita viestejä jatkuvasti. Tuttavani väittää, että kyllä tätä tapahtuu myös miehille.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa työpaikassa oleva nainen laittoi kännissä viestejä että haluais ottaa baarissa yhdet mun kanssa ja sitten tuli että haluaisin sinua tämä viesti klo 4.00 yöllä.

Vierailija
2/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa työpaikassa oleva nainen laittoi kännissä viestejä että haluais ottaa baarissa yhdet mun kanssa ja sitten tuli että haluaisin sinua tämä viesti klo 4.00 yöllä.

Tuntemattomista naisista kyselin. :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen lähettänyt miehille seksuaalissävytteisiä viestejä, eli kyllä tuota tapahtuu myös miehille. 

Vierailija
4/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon jarru.

Vierailija
5/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nainen tunnustaa flirttailleensa miehille? 

Vierailija
6/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen lähettänyt miehille seksuaalissävytteisiä viestejä, eli kyllä tuota tapahtuu myös miehille. 

Lähettelisitkö seksuaalissävytteisiä viestejä siltä pohjalta, että bongaat jonkun käyttävän netissä nimimerkkiä Tommy?

Vierailija
7/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.

Vierailija
8/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tullut sellaisia viestejä. Enkä kyllä haluakaan saada sekopäät ei kiinnosta.

Vierailija
9/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettelisitkö seksuaalissävytteisiä viestejä siltä pohjalta, että bongaat jonkun käyttävän netissä nimimerkkiä Tommy?

Kyllä

Vierailija
10/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut minkäänlaisia viestejä naisilta.

Vierailija
11/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Mikset etsisi miehiä, jotka nimenomaan haluavat saada tällaista anonyymiä viestittelyseuraa? Heitä on todella paljon verrattuna naisiin.

Vierailija
12/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemattomille, joista tiedät vain mieheen viittaavaan nimen?

Vierailija
13/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olisi hienoa jos saisi. Kuvat pillusta olisi myös mieluisia.

Vierailija
14/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan miehet huku sellaisiin vihjailuihin ja lähestymisyrityksiin kuin naiset ja tytöt.

Vaimoni työskentelee palveluammatissa ja saa typeriä kaksimielisyyksiä(välillä jopa yksimielisyyksiä) kuulla jatkuvasti(hän on 52v)  Samoin tyttäreni ilta/viikonlopputöissä kaupan kassalla.

t: mies 54

Vierailija
15/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut :(

Vierailija
16/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee, jatkuvasti, kymmeniä viestejä päivässä. Minusta se on aika häiritsevää, kun lähettelevät vielä pildekuvia ilman pyytämättä. Ja jokaisen luo pitäisi mennä yökylään, ei vaan ehdi.

Vierailija
17/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät todellakaan miehet huku sellaisiin vihjailuihin ja lähestymisyrityksiin kuin naiset ja tytöt.

Vaimoni työskentelee palveluammatissa ja saa typeriä kaksimielisyyksiä(välillä jopa yksimielisyyksiä) kuulla jatkuvasti(hän on 52v)  Samoin tyttäreni ilta/viikonlopputöissä kaupan kassalla.

Hä? Kyllähän varsinkin keski-ikäiset naiset puhelee kaksimielisyyksiä tuon tuosta. Ja tissit niskassa on saanut monesti toimistohommia tehdä.

Vierailija
18/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.

Miehet ovat vaan paljon enemmän seksuaalisesti virittyneitä  kuin naiset. Jos miehet olisivat kuin naiset niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. Ja miehet ovat parempia kuin naiset, miksi sitä kiistää.

Vierailija
19/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin vanhan naisen kanssa?

Vierailija
20/26 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi olet noin vanhan naisen kanssa?"

Miksi sä et ole koskaan ollut yhdenkään naisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme