Jos on treenattu ja hyväkuntoinen mies, niin vastaako se tasoltaan samanlaista naista?
Eli siis kun deittimarkkinoista puhutaan.
Olen pitkään treenanut ja hyvässä fyysisessä kunnossa oleva mies. Vastaavanlainen nainen timmissä kunnossa viehättää...Ja olisihan meillä yhteinen elämäntapakin.
Onko tuollainen nainen kanssamo samalla tasolla, eli voin odottaa sellaista kumppaniksi?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla myös komea.
Komeus tulee siinä treenatessa. Näytä mulle treenattu lihaksikas mies joka ruma? Rasva kun vähenee niin kasvojenpiirteet tulee esiin.
Älä nyt viitsi.
Minun deittikokemukseni on suunnaton. Sanonkin sitä deittibasaariksi. Usrat ulkolaisnaiset ovat tulleet treenaamaan käyttämälleni salille. Eivät anna hetkrn rauhaa, vssn tuijottavat herkeämättä pakaroitani ja paksuja reitusiani. Rumimpia olen ulkomaan kielellä kehottanut "fak off" mutta ne luulevat minun vaan esittäcän vaikeasti tavoiteltavaa.
Kerrankin olin treenannut pitkään pohkeitani ja eräs neito siihen tuli mukamas neuvoja kyselemään, vaikka selvästi tahtoi vaan sänkyyn kanssani. Noh annoin armon käydä oikeudesta, kun olihan hän hoikka, timmi ja nuori. Osoittautui rikksan perheen neitsyt tyttäreksi. Silti jotain tuntui puuttuvan. Hänen tasonsa ei vastannut vaatimuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Nainen määrittelee tasot ihan eri tavalla. Tärkeimmät kriteerit useimmilla naisilla ovat (tässä järjestyksessä):
1. Mies on halukas ja kykenevä keskustelemaan erilaisista asioista, myös tunteista.
2. Miehellä on naista kunnioittava asenne ja hän osoittaa naiselle, että nainen on hänelle tärkeä.
3. Miehellä ei ole ongelmia päihteiden, pelaamisen rai raha-asioiden kanssa. (Viimeinen ei tarkoita paksua lompakkoa, mutta kyllä sitä, että laskuja ei jää rästiin ja on jokin järki siinä, mitä rahoilla ostetaan.)
4. Miehellä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja hän tykkää tehdä yhdessä naisen kanssa sellaisia asioita, joita nainen tykkää tehdä (mitä ne ovat, riippuu naisen kiinnostuksen kohteista. Treenaavalle naiselle on iso plussa se, jos mieskin tykkää treenata).
Näiden lisäksi naisen pitää kokea mies viehättävänä, mikä riippuu esim. ominaistuoksusta. Keskustelutaidossa on kyse myös kuuntelemisesta ja riittävän samanlaisista taustaoletuksista, että kaikkea ei tarvii vääntää rautalangasta ja voi kokea tulevansa ymmärretyksi.
Muuten kenellekään ei "kuulu" minkäänlainen, vaan ihmisiin täytyy tutustua ja katsoa, sovitaanko yhteen. Sama harrastus on hyvä lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkan paksuus ratkaisee eli mies voi olla ruma, lihava ja huonokuntoinen. Kun pinkka on kunnossa niin millään muulla ei ole naisille merkitystä.
Nainen voi olla ruma, lihava ja huonokuntoinen, silti hänellä on oikeus odottaa timmiä tai rikasta miestä.
Jokainen saa odottaa ihan mitä haluaa
Tämä sama jankutus toistuu yhä uudestaan täällä.
Kukaan ei ole mitään velkaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuon lisäksi olisit Mensan jäsen ja miljonääri, et ikinä yltäisi naisten tasolle. Nainen kun mielestään on luomakunnan kruunu.
Sun elämässä varmaan onkin niin ettet yllä yhdenkään naisen tasolle. Mutta normaalit, mukavat miehet löytää seurakseen normaaleja, mukavia naisia kyllä ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiinnostaa luonne ja sisäinen kauneus. Miten kohtelet muita ihmisiä ja naista? Entä alempiarvoisiksi katsomiasi kuten siivoojia ja työttömiä, luetko näihin kaikki naiset?
Hän puhui tasoista ja deittimarkkinoista, joten sitä sydämen sivistystä ei ainakaan löydy. Itse skippaisin jo ihan tuon takia.
Nämä tasohorinat on kyl oivia karkoittamaan kenet tahansa naisen kauaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin siis vaikkapa näin paksuhiuksisena naisena odottaa miehellä olevan tuuheat hiukset? Eikö se vastaa tasoltaan samaa ulkonäön suhteen.
Toki. Muista odottaa mieheltä myös 165 senttimetrin pituutta.
Ei se ihan tuostakaan ole kiinni. Muistanpa nuorena amistyttönä, kuinka kaveri, joka ensinäkemältä ei herättänyt mitään mielenkiintoa alkoi oikeasti olla suosittu kaikkien kesken.
Lyhyt ja kuivakka nuorukainen, mutta hän oli hyvin nokkela ja sanavalmiskin.
Välkällä hänen ympärilleen kertyi heti porukkaa.
Oli luontainen kyky. Ei hymyn häivää eikä hävittömyyksiä. Osasi keskustella aiheesta kuin aiheesta.
Nimeäänkään en muista enää, mutta tuon tyypin aina.
Tasoteorian mukaan urheilullisuus ei kohota miehen tasoa yhtään.
Ei ole olemassa mitään tasoja. On vaan piirteitä ja asioita joista joku viehättyy ja joku toinen ei.
Treenattu ja hyväkuntoinen ei kerro ihmisen kiinnostavuudesta mitään. Lapsitoiveet, luonne, tupakointi, ikä, asuinpaikka, työ, ulkonäkö, huumorintaju, lemmikit jne. lukuisat muut seikat vaikuttavat yksilön kiinnostavuuteen. Sitten vielä se, että kiinnostavuus on täysin yksilöllinen tekijä. Joku kiinnostuu, toinen ei.
Jokainen päättää itse, millaisen ihmisen kanssa haluaa suhteeseen. Jos se sun kohdalla tarkoittaa treenattua ja hyväkuntoista naista, niin keskity etsimään sellaista. ÄLÄ tee niinkuin muut miehet, jota esim. FB Datingissä pommittavat tykkäyksillä ja viesteillä vaikkapa minun kaltaistani epäliikunnallista taide- ja kulttuuripainotteista naista, joka etsii miestä, jolla olisi samanlaiset kiinnostuksenkohteet.
Vierailija kirjoitti:
Tasoteorian mukaan urheilullisuus ei kohota miehen tasoa yhtään.
Periaatteessa noin, mutta käytännössä sporttisuus on molempien sukupuolten kohdalla eräänlainen koodisana muille asioille. Kun sanotaan, että sporttinen nainen on tasokas, tarkoitetaan todellisuudessa naiselliseksi miellettyä kaunista vartaloa. Moukarinheittäjän ruumiinrakenteella ei ole asiaa suosituimpien naisten kategoriaan, vaikka olisi SM-tason kilpaurheilija.
Miehellä sporttisuudella on vielä vähemmän merkitystä eli tavis salikävijä ei saa mitään etua, ellei hänellä ole muita, miehekkyydessä tärkeämpänä nähtyjä ominaisuuksia: älykkyyttä, joka ilmenee statuksessa ja sosiaalisissa taidoissa. Fyysisten ominaisuuksien saralla miehissä yleisesti arvostetuimpia ominaisuuksia ovat pituus ja luontainen raamikkuus. Hyvästä kunnosta ei saa mitään etua ellei sitten sitä kautta, että sitä kautta on saavutettu statusta eli ammattiurheilija (kuten kovatuloinen jääkiekkoilija) viehättää osaa naisista.
Miesten olisi varmaan syytä ymmärtää mikä vetoaa naisiin oikeasti niin he osaisivat ehkä paremmin laatia deitti-ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päättää itse, millaisen ihmisen kanssa haluaa suhteeseen. Jos se sun kohdalla tarkoittaa treenattua ja hyväkuntoista naista, niin keskity etsimään sellaista. ÄLÄ tee niinkuin muut miehet, jota esim. FB Datingissä pommittavat tykkäyksillä ja viesteillä vaikkapa minun kaltaistani epäliikunnallista taide- ja kulttuuripainotteista naista, joka etsii miestä, jolla olisi samanlaiset kiinnostuksenkohteet.
Sinkkuajoistani on jo paljon aikaa, mutta jo silloin kauan sitten ihmettelin samaa. Itse harrastin kyllä urheilua, mutta mikään harrastuksista ja kiinnostuksista ei liittynyt siihen. Miksi minua piirittävät miehet, joilla ei ollut kiinnostusta yhteenkään samanlaiseen asiaan? Asia ei myöskään voinut jäädä epäselväksi.
Koska ap vaikuttaa keski-iän-kriisimieheltä, lisäisin tuohon ulkonäköpaskaan vielä iän. Hyväkuntoista ikäistäsi treenattua ja hyväkuntoista itseäsi vanhempaa tai samanikäistä naista vastaava.
Herättelinkö liian lujaa?
Vierailija kirjoitti:
Koska ap vaikuttaa keski-iän-kriisimieheltä, lisäisin tuohon ulkonäköpaskaan vielä iän. Hyväkuntoista ikäistäsi treenattua ja hyväkuntoista itseäsi vanhempaa tai samanikäistä naista vastaava.
Herättelinkö liian lujaa?
Hyväkuntoista ja treenattua miestä vastaa toinen hyväkuntoinen treenattu mies. Ei nainen.
Toki. Muista odottaa mieheltä myös 165 senttimetrin pituutta.