Liittovaltion agentti ampui miehen Minneapoliksessa tänään
Kommentit (129)
Oliko ampuja niitä tukihuijareita. Muutama on onneksi tuomittu. Pisin näkemäni tuomio 28 vuotta. Hemmo taisi olla liki 50v
Toivottavasti oli hauskaa. Siellä ei tule mitään alennuksia, se istutaan oikeesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä voi käydä kun tehtävänä on pidättää laittomia tunkeutujia joilla on muutakin rikollista taustaa.
Nää on kansalaisia eikä mitään rikollisia, joita nää ampuu. Sisällissota alkaa olla ihan nurkan takana.
Saatto olla myös tukihuijari. Siellä on niistä kovat tuomiot, toisin kun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Noi ice jututki kandee kaikki ite kattoo joistai muista lähteistä suoraa ku valtamedia koska noi käyttää sitä myös ajaakseen Trumppia alas. Vääristelee. Kattokaa ite aina kaikki
Kaikki kannattaa missä mainitaa se mies. Moni yllättyis oikeesti kui paljo meiänki luotettavat mediat vääristelee asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi ice jututki kandee kaikki ite kattoo joistai muista lähteistä suoraa ku valtamedia koska noi käyttää sitä myös ajaakseen Trumppia alas. Vääristelee. Kattokaa ite aina kaikki
Eli teet omaa tutkimustyötäs joidenkin magattien YouTube videoiden perusteella ja lukemalla Trumpin somea.
Miksä laitat sanoja mun suuhun? Epävarma itestäs? Kyllä mulla on itse tapana kattoo kaikki mitä mä imen itteeni, enkä mene sun kaltasten ihmisten tarinoinnilla tätä elämää eteenpäin. Onko se jotenkin väärin? Olenko mä nyt huuhaa kun mä itse katson kaiken enkä vaan ime kaikkea mitä joku muu sanoo mulle? Olenko mä itsekäs kun en ole täynnä sua? 🤣🤣🤣🤣
Ei suinkaan. Kannattaa nimenomaan kattoa vaikka paikallisia videoita, uutisia jne. HS / YLE varaan en laita mitään
Menkääs jonnet takaisin sinne ylilaudalle.
Näyttää siltä että peruskoulu on käyty alle 7 keskiarvolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kannattaa missä mainitaa se mies. Moni yllättyis oikeesti kui paljo meiänki luotettavat mediat vääristelee asioita
Joo, on huomattu. Ei tarvi paljon jättää pois, niin uutisen luonne muuttuu täysin. Myös BBC väärensi Trump videoita, kiinni jäivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on huomattu. Ei tarvi paljon jättää pois, niin uutisen luonne muuttuu täysin. Myös BBC väärensi Trump videoita, kiinni jäivät.
Jos suomen valtamediaa on uskomine ni Harrisin olisi pitänyt peitota Trump vaaleissa 100-0. Pelkästään se kertoo kaiken oleellisen 😅
Vierailija kirjoitti:
Oliko ampuja niitä tukihuijareita. Muutama on onneksi tuomittu. Pisin näkemäni tuomio 28 vuotta. Hemmo taisi olla liki 50v
Toivottavasti oli hauskaa. Siellä ei tule mitään alennuksia, se istutaan oikeesti
Miksi jankkaat? Ainut asia mikä on todistettu on se, että uhri oli paikallinen mies. Miksi siis valehtelet? Tai no magatrolli ei muuta osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suomen valtamediaa on uskomine ni Harrisin olisi pitänyt peitota Trump vaaleissa 100-0. Pelkästään se kertoo kaiken oleellisen 😅
Muistaa ikuisesti sen kuinka se joku ylen vai mikä olikaa toimittaja oli ihan hämillään kun Trump pyyhkäsi ohi ku nato-ohjus, se oli itsekin niin mukana siinä harhassa että ei voinu uskoa silmiää, aivan paniikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ette magatrollit saa tästä tapauksesta käännettyä millään tasolla puolusteltavaa alkaa klassinen "Mutku media" ulina. Nähty täällä joka päivä, joten todella laiska yritys.
Omia kansalaisia ammuttu. Sekö olikin tarkoitus?
MagattiPersut taas täpinöissään.Hallalahon esikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaa ikuisesti sen kuinka se joku ylen vai
Kyllä mäki olisin jos mulle oltaisi valeheltu ja olisin itse uskonut tyhmänä kaiken. Pientä huuliväpää oli havaittavissa, niiku monella Trumppi vihaajilla täällä palstalla
Jos meinaa kantaa asetta niin kannattaa kyllä käyttää sitä ensin. Kun naamioitunut rosvojoukko esiintyy viranomaisina niin kyllä siinä varmasti monet alkavat miettiä perustuslaillisen oikeutensa käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsot videota, kuuluu selvä laukaus ennen kuin kukaan agentti on ehtinyt vetää asettaan. Hän oli selvästi aseistettu, ja minun mielestäni näyttää siltä, että hän ampui ensin.
Kuulostaa bottimaisen tönkkökieleltä 🤔
mää epäilen että toi vainaja oli piilo somppu ja sille oli maksettu liikaa työkkäristä, ice korjasi tilanteen
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kattoo kaikki ite, ei pelkästään rumppiin liittyvät
Nää kehittelee kohuja tyhjästä ja vääristelee muutenki kaike, esimerkkinä ne missi jutut ja kaikki nyt mitä on ollu. Ne tarttuu kaikkee millä ne voi ajaa omaa poliittista liikettä eteepäi
liittovaltion agentit yrittivät estää paikallisen poliisin pääsyn ampumapaikalle ampumisen jälkeen. OHara määräsi kuitenkin poliisinsa pysymään paikan päällä ja turvaamaan ampumisen todistusaineiston. Hän kertoo asiasta CNN:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija: Olen sitä mieltä, että Harris voittaa vaalit
Demokraattipuolueessa viime viikkoina nähty innostus ei laantunut tämän viikon puoluekokouksessa, päinvastoin.
Näin arvioi Ylelle ajatuspaja ja konsulttitoimisto Nordic West Officen toimitusjohtaja Risto E.J. Penttilä.
Demokraattien presidenttiehdokkaan Kamala Harrisin kampanjapuhe viime yönä Suomen aikaa oli Penttilän mukaan erinomainen.
Miksä laitat sanoja mun suuhun? Epävarma itestäs? Kyllä mulla on itse tapana kattoo kaikki mitä mä imen itteeni, enkä mene sun kaltasten ihmisten tarinoinnilla tätä elämää eteenpäin. Onko se jotenkin väärin? Olenko mä nyt huuhaa kun mä itse katson kaiken enkä vaan ime kaikkea mitä joku muu sanoo mulle? Olenko mä itsekäs kun en ole täynnä sua? 🤣🤣🤣🤣