Sinä jolla ei ole nepsy lapsista/nuorista tietoa
Ole ystävällinen ja pidä mölyt mahassasi jos et ymmärrä asioista hönkäsenpöläystä.
Teistä jotkut nimittelee lapsia, tuntuu käsittämättömältä.
Eipä siihen muuta syytä ole kuin että teillä ei ole tietoa ja vaikka olisikin niin kaikki ei ymmärrä kuulemaansa, lukemaansa.
Kommentit (50)
Mäkin olen Nepsy!
T: Pertti 67v.
Mukava kun saa tehdä mitä huvittaa. Sanon vaan anteeksi mutta olen Nepsy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki huonot vanhemmat hakevat nykyään huonosti kasvatetulle kauhukakaralleen jonkun nepsynäpsy diagnoosin, jolla yrittävät puolustella kakaran huonoa käytöstä
Ap. Arvasin että näin se sinun ilkeä haukkuminen alkaa... 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Ei ole ap kirjoittanut tuota.
Ap. Teehän itsellesi taas kysuåymys ....niin pääset vastaamaan. 😁😁😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen Nepsy!
Syökö Perttisetä Turvaruokaakin?
Vierailija kirjoitti:
No enkä pidä. Lapset pitää kasvattaa kunnollisella kurilla ja koivuniemen herralla saatana!
Näin sanoo ap. Vanhapiika.. sekopää..😝
Vierailija kirjoitti:
kaikki huonot vanhemmat hakevat nykyään huonosti kasvatetulle kauhukakaralleen jonkun nepsynäpsy diagnoosin, jolla yrittävät puolustella kakaran huonoa käytöstä
-huonot vanhemmat
-huonosti kasvatettu kauhukakara
-nepsunäpsy
-puolustella
-kakara
Siinäpä olikin lyhyessä tekstissä mölyä :))
Vierailija kirjoitti:
Neurovähemmistöjen ihmisoikeuksia pitää kunnioittaa.
eihän nuo enää ole mitään vähemmistöjä, kun kaikilla huonosti kasvatetuilla lapsilla on joku diagnoosi. (pieni) osa jopa ihan lääkärin diagnosoimana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen Nepsy!
Syökö Perttisetä Turvaruokaakin?
Juuu ja teen niitä saatanan Vanhapiian PALAPELEJÄ. 😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enkä pidä. Lapset pitää kasvattaa kunnollisella kurilla ja koivuniemen herralla saatana!
Näin sanoo ap. Vanhapiika.. sekopää..😝
Ei ole ap kirjoittanut
Kaffebulla kirjoitti:
Liikaa mennään nepsydiagnoosien taakse nykyään eikä näitä lapsia auta se yhtään. Siedätys auttaisi, mutta kun pitää vaan suojata kaikelta.
Valitettavasti tiedän neuvolan tätinä aiheesta enemmän kuin haluaisin. En puutu, nykyään ajattelen vaan että omathan on mukelonne. Kyllä tulee raskas elämä olemaan näillä. Mutta eipähän ole minun ongelma.
Ihan mielenkiinnosta, oletko opiskellut aiheesta vapaa-ajalla vai miten tietosi on karttunut? Hoitoalan opinnoistahan tietoa ei tule kuin korkeintaan minimaalisesti. Minkä ikäisiä lapsia tulee neuvolassa käy, kun hyvin pienille lapsille tuskin on edes diagnooseja annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-huonot vanhemmat
-nepsunäpsy
-puolustella
-kakara
puhdasta faktaa
Enni oli neljävuotiaana kylässä. Sanoi olevansa jo aikuinen. Ja kertoi nähneensä unta, että hän synnytti. Kyläpaikan emäntä oli varautunut noiden puheenaiheiden kanssa mutta oli kuitenkin kohtelias. Voi että🤦,a
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Liikaa mennään nepsydiagnoosien taakse nykyään eikä näitä lapsia auta se yhtään. Siedätys auttaisi, mutta kun pitää vaan suojata kaikelta.
Valitettavasti tiedän neuvolan tätinä aiheesta enemmän kuin haluaisin. En puutu, nykyään ajattelen vaan että omathan on mukelonne. Kyllä tulee raskas elämä olemaan näillä. Mutta eipähän ole minun ongelma.
Ihan mielenkiinnosta, oletko opiskellut aiheesta vapaa-ajalla vai miten tietosi on karttunut? Hoitoalan opinnoistahan tietoa ei tule kuin korkeintaan minimaalisesti. Minkä ikäisiä lapsia tulee neuvolassa käy, kun hyvin pienille lapsille tuskin on edes diagnooseja annettu.
Ei ole ap kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Enni oli neljävuotiaana kylässä. Sanoi olevansa jo aikuinen. Ja kertoi nähneensä unta, että hän synnytti. Kyläpaikan emäntä oli varautunut noiden puheenaiheiden kanssa mutta oli kuitenkin kohtelias. Voi että🤦,a
Ei ole ap kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Nepsy tai muu diagnoosi ei oikeuta käyttäytymään huonosti tai tekemään mitä vain. Vanhemmat tekevät lapselleen karhunpalveluksen jos näin ajattelevat. Silloin lapsella on surullinen tulevaisuus edessä sossupummina tai vankilassa.
Tai kuolleena. Minun lapseni oli nepsy: hiljainen, rauhallinen ja hyvin käyttäytyvä, sosiaalisesti lahjakas tyttö jolla vain oli pahoja oppimisvaikeuksia. Sai koulukiusaamisesta huolimatta kuitenkin käytyä lukion ja valmistui ammattiin mutta paloi loppuun 24-vuotiaana ja teki itsemurhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-huonot vanhemmat
-nepsunäpsy
-puolustella
-kakara
puhdasta faktaa
Ei ole ap kirjoittanut
Kukaan normaali vanhempi ei ota sairalle lapselleen hullujen ohjeita ja selityksiä......👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ei niillä aakkosilla mitään tee, kasvattakaa niitä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs ap oikein pyrkii tällä aloituksellaan? Jää epäselväksi.
Eduskuntaan