Laitoin kaalilaatikon uuniin. Mies mäkättää miksi nyt tehdään uuniruokaa kun sähkö on kallista.
Kommentit (56)
Eli jälleen kerran mies oli oikeassa.
Joo joo joo
Sano että sinä maksat tämän kokkailun sähköt.
Jaa no sitten ei uuniruokia koko tammikuuna. Sähkön hinta on kallista koko tammikuun.
Jos teillä on suora sähkölämmitys niin ei tuolla ole niin merkitystä, uunin hukkalämpö lämmittää kämppää.
Määräaikainen sopimus, ei tartte välittää pörssin heilahteluista! Voi kokata ja saunoa silloin kun huvittaa!
Vierailija kirjoitti:
Eli jälleen kerran mies oli oikeassa.
Juu se jää ilman ruokaa nyt.
Joo,mäkään en ole pitkään aikaan pessyt edes pyykkiä. Koreihin ei mahdu enää mitään. Pesisin yöllä tai aamuyöllä,mut ei se sen halvempaa ole. Ja mulla kuiten kiinteä,mutta vältän minkä voin ne tehomaksut. Sitten kun halpenee,niin pesen vaan kolme koneellista päivässä. Mä olen nyt muutenkin koko viikon vapailla kotona,ajattelin jos olis vaikka saanu petivaatteet pestyä,mut ei. Sitä voi katsella keväällä. Vaikka vältän minkä voin noi tehomaksut,niin omakotitalossa viime sähkönsiirto oli reilusti yli 230e. Tänään on mäkkäri päivä. Jää keittiö hommatkin välistä.
Mäkättäminen on henkistä väkivaltaa, eiks niin mammat.
viikon päästä yöllä on halvempaa. syökää silloin
Vierailija kirjoitti:
Mäkättäminen on henkistä väkivaltaa, eiks niin mammat.
Äiiiteeeeäh anna tissshiiieeä
Vierailija kirjoitti:
viikon päästä yöllä on halvempaa. syökää silloin
Jep ja saunokaa myös ja peskää pyykit.
tulevaisuudessa pitää jakaa kulutus tasaisesti myös kalliille tunneille, ettei tule tehomaksua
Vierailija kirjoitti:
Joo,mäkään en ole pitkään aikaan pessyt edes pyykkiä. Koreihin ei mahdu enää mitään. Pesisin yöllä tai aamuyöllä,mut ei se sen halvempaa ole. Ja mulla kuiten kiinteä,mutta vältän minkä voin ne tehomaksut. Sitten kun halpenee,niin pesen vaan kolme koneellista päivässä. Mä olen nyt muutenkin koko viikon vapailla kotona,ajattelin jos olis vaikka saanu petivaatteet pestyä,mut ei. Sitä voi katsella keväällä. Vaikka vältän minkä voin noi tehomaksut,niin omakotitalossa viime sähkönsiirto oli reilusti yli 230e. Tänään on mäkkäri päivä. Jää keittiö hommatkin välistä.
Pyykit pestään silloin kun on tarvis, hinnasta viis.
Meillä tehdään ruokaa, leivotaan, tiskataan ja pestään pyykkiä hintoja ajattelematta.
Kunnollinen mies sinulla.