Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö ihmiset sinusta yleensä?

Vierailija
24.01.2026 |

Psykologin kysymys. Mitä vastaisit? Mun vaikea sanoa. Tuntuu että ei mutta vaikea perustella.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu tai ajattelen, etteivät muut pidä minusta. Todennäköisesti se kuitenkin on minun vääristynyt käsitys. Tai jos eivät pidä, niin johtuu siitä, että vetäydyn seurasta. Olen ujo, jotkut varmaan pitävät ylpeänä. 

Vierailija
22/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, olen melko vittumainen luonne ja äänestän vasemmistoa.

m 51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisemmat ihmiset tykkää, tavikset ja lampaat harvemmin. 

Vierailija
24/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat tykkää, kissat sihisee ja yrittää raappia. Yleensä hukutan ne. 

Vierailija
25/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ja eläimet tykkää, normi empaattiset ym tykkää. Joskus ilkeät tai persoonallisushäiriöiset ym ei pidä. Tai huonoitsetuntoiset .

Joskus nuorena tuntui että kaikki rakastaa, ja siitä mulle sanottiin usein. Mutta vanhemmiten oon ihme kyllä saanut yllättävän paljon "vihaajia" ym, ilman syytä. Joten en enäää luule että kaikki rakastaisi :D

Eläimet ei tunnista kusipäätä. 

Vierailija
26/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kaikki alapeukuttaa kun puhuu totta xD

Vierailija
27/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet ei tunnista kusipäätä

-Eläimet ja lapset nimenomaan tunnistaa aidon ja empaattisen ihmisen. Siksi he mua rakastaakin!! Muista alapeukuttaa samalla jos joku on terveellä tavalla hyväitsetuntoinen.

Vierailija
28/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten kohtelet muita, palautuu sinulle takaisin :)

Mä pidän muista ihmisistä, ja ennenkaikkea itsestäni :))

Osaan myös rajoittaa ja en ota keneltäkään mitään skeidaa vastaan.Semmosen viljelijät menevät yleensä raiteiltaan et sanoko joku heille vastaan...joillakin voi olka ettei ole kukaan koskaan rajoja laittanut.

Vierailija
29/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pidä.   Nuoresta asti minulla on  onneksi  ollut aina muutama hyväkin ystävä.   Minua nähtävästi pidetään jotenkin erikoisena.  Työni ei ole taidealalla, kuuluisin ehkä paremmin sellaisiin ympyröihin, mutta elämä kuljetti muualle. 

Vierailija
30/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Olen ruma ja kierosilmäinen, ja jostakin syystä ihmiset luulevat että en sitä itse tiedä ja tulevat sen minulle toistuvasti kertomaan.

Vierailija
31/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ja eläimet tykkää, normi empaattiset ym tykkää. Joskus ilkeät tai persoonallisushäiriöiset ym ei pidä. Tai huonoitsetuntoiset .

Joskus nuorena tuntui että kaikki rakastaa, ja siitä mulle sanottiin usein. Mutta vanhemmiten oon ihme kyllä saanut yllättävän paljon "vihaajia" ym, ilman syytä. Joten en enäää luule että kaikki rakastaisi :D

Eläimet ei tunnista kusipäätä. 

sivusta: joku todisti sun teorian jo todeksi: ilkeät ja persoonallisuushäiriöiset ei pidä :D 

Vierailija
32/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus oli että ei pidä. Näin auukuisena ole enää kavereitakaan vaan pelkästään sukulaiset jaksaa vielä nähdä.

Mutta sitten toisaalta kyllä minun seuraani tullaan työpaikan tauoilla, vapaaehtoisesti istutaan samaan pöytään tai tullaan juttelemaan. Vanhemmat ihmiset yleensä tykkää jutella kanssani.

Mutta sitten joistakin huomaa heti, että eivät pidä yhtään ja kiinnostaisi tietää miksi näin. Tosin sama se on toisinkinpäin, joistain ihmisistä tiedän heti että en halua tutustua. Yleensä he ovat ylimielisiä, veemäisiä tai ilkeitä. Näitä piirteitä en itsessäni tai käytöksessäni tunnista, joten siksi kiinnostaisi tietää mikä minussa on se syy miksi osalla on heti ensinäkemältä ajatus että ei pidä.

Vierailija
33/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen sitä voi itse päättää: jotkut pitävät, jotkut toiset taas ei.

....

"Jouduin"/läksin aspa-työhön, työkkärin "tarjous" (pikemminkin "ukaasi"). Olin alussa hiljainen ja kuuntelin, mitä muut, työkaverit ja asiakkaat juttelivat. Siiten aloin ottamaan kantaa, ihan asialisiin aiheisiin (politiikasta ja uskonnosta puhuminen oli .... ei-toivottu aihe ja jos joku yritti, niin piti siirtää se keskustelu muualle).

....

Se homma loppui, sen 6kk:n jälkeen. Kuulin sitten myöhemmin, et olin ollut tykätty työntekijä/ihminen. .... 

(ja minä kun luulin, etten tule muiden ihmisten kanssa juttuun/toimeen ollenkaan :)))

Vierailija
34/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset eivät pidä. Mulla kuitenkin kuulemma on hyvä huumorintaju ja jutuilleni nauretaan mutta ei sitten mitään muuta. Olen ehkä pelle. Eikä koskaan ole ollut ystävää.

Mutta lapset pitävät ilman, että olen pelle.

Vierailija
35/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos heillä on paskoja hommia joita ei itse halua tehdä niin silloin minusta tykätään

Vierailija
36/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Olen liian epämukava.

Vierailija
37/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko olevani mikään rakastetuin ihminen, mutta tulen suurimman osan kanssa hyvin juttuun. Olen ystävällinen, ahkera ja mielestäni huomaavainen. Minua kehutaan iloisuudestani ja valoisuudestani. Mutta on kolme ihmisryhmää, jotka minusta eivät pidä: ikääntyneet kauniit naiset, les.bot sekä narskut. Jostain syystä ärsytän noiden kolmen ihmisryhmän edustajia jo pelkällä olemuksellani. Minulle tämä on ollut hämmentävää, kun itselläni ei ole mitään kahden ensimmäisen ihmisryhmän kanssa ja viimeisiä koitan vain vältellä parhaani mukaan, mutta tunne on selvästi molemminpuolinen. :D

Vierailija
38/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En ole riidoissa kenenkään kanssa. Jos on ollut riitoja.  niin ne on järjestetty joidenkin toimesta täysin valheellisten tietojen pohjalta tsi sabotoiden. Yai sitten on valehdeltu että olisin ollut riidoissa, jonkun kanssa, vaikka  ei ole. Esim. . ex-työpaikassa oli tällaista. Ssia olikin niin että etäät olivst valehdelleet että olisin riidoissa jonkun kanssa, vaikka en ollut. No ihmiset on keskimäärin aika tyhmiä. Todisteena yritetään sitten esittää jotain esimerkkiä,  joka ei kuitenkasn ole tarkemmin katsottuna todiste mistään isommasta riitaisuudesta. Esim. olisin ollut riidoissa ulkomailla asuvan sukulaisen kanssa, mikä on täyttä potaskaa! Ja todisteeksi sitten käykin varmasn, että eivät ole hirveästi tekemisissä, kun toinen asuu ulkomailla. Hehheh. 

Jos esim. henkilöiden  tarkoituksena on oikein järjestää riitaa jonkun henkilön kanssa, niin Hehheh sekö on todiste, että henkilö on riitaisa, eikä tule ihmisten kanssa toimeen?

No ainoastaan fiksu ja ne jotka ei mukana tuollaisessa sairaassa ajojahdissa, tajuavat totuudet.

Miksi sitten on huhuja, että ei tule toimeen kenenkään kanssa?

Viittaan uudestaaan: Valheet ja Gang stalking! 

Potäisi muiden tajuta, koska riita on tahalleen  järjestetty. Järjestetään 200 riitaisa tulannetta sabotoiden ja väitetään, että henkilö on riitaisa? 

Tilanteen tajuaminen vaatii jo sen, että heillä olisi mahdollisuus tietää totuudet eli kaiken kaikesta. Myös  heidän  pitäisi saada tietoa siitä, että oikeast on ollut käynnissä massiivinen  gang stalking  vuosikymmeniä  ja tajuta, mitä se tarkoittaa. 

Vierailija
39/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta pidä kukaan. Sen tietää siitä ettei kukaan soita eikä tule kylään. Minun luona ei ole ketään käynyt 20 vuoden aikana. T: kiltti mies

Vierailija
40/53 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko olevani mikään rakastetuin ihminen, mutta tulen suurimman osan kanssa hyvin juttuun. Olen ystävällinen, ahkera ja mielestäni huomaavainen. Minua kehutaan iloisuudestani ja valoisuudestani. Mutta on kolme ihmisryhmää, jotka minusta eivät pidä: ikääntyneet kauniit naiset, les.bot sekä narskut. Jostain syystä ärsytän noiden kolmen ihmisryhmän edustajia jo pelkällä olemuksellani. Minulle tämä on ollut hämmentävää, kun itselläni ei ole mitään kahden ensimmäisen ihmisryhmän kanssa ja viimeisiä koitan vain vältellä parhaani mukaan, mutta tunne on selvästi molemminpuolinen. :D

Mitenköhän sinä pystyt antamaan toiselle "narsku" diagnoosin. Tuskin olet lääkäri etkä varmaan tunne kyseistä sairautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi