Tyttöystäväni tuli kotiin vieraan miehen siemennesteet pillussaan
Heti kotiin tullessa aikoi mennä suihkuun, mitä ei tee ikinä.
Minä halusin kuitenkin seksiä ja kun nuolin pillua, niin meinasin oksentaa, kun sain lastin spermaa suuhuni.
Hyi olkoon!
Voiko enää mikään selitys pelastaa liittoa? Miksi se ei kertonut ennen kuin aloin nuolemaan? Aivan kuin se olisi halunnut oikein nöyryyttää minua.
Kommentit (26)
Ensimmäinen ongelma näyttää olevan, että haluat seksiä, vaikkei tyttöystävä näytä haluavan. Onko menty aina sinun mukaan, eikä tyttöystävän. Ei ihme jos haluaa joskus harrastaa seksiä kun ITSE haluaa.
Aikamoista soopaa nyt. Eiköhän ne mällit olisi jo kotimatkalla valahtanut pikkuhousuihin sieltä pildestä.
Hähää, äijä nieli spermat.
Susta tuli kerralla homo. Ihan hyvä, että naisesi jättää sut toisen miehen vuoksi, kun ethän sä enää mitään naisella tee.
Vierailija kirjoitti:
Sinun seksitavoissasi on jotakin korjattavaa. Joko liian harvoin tai väärällä tavalla. Kysy häneltä ilman syyttelyä ja ota opiksesi.
Keneltä. Ei käteni ymmärrä puhetta.
AP
Kunnon tyttöystävä joka ei koskaan pese pilluaan! Kannattaako ihan kaikkea kertoa?
Nykyaikainen voimaantunut nainen. Nussii kenen kanssa haluaa ja ottaa alfa-uroksilta siemenet sisään.
Moni täällä oleva aisurimies olisi halunnut nuolla ja niellä ne edellisen mällit.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista soopaa nyt. Eiköhän ne mällit olisi jo kotimatkalla valahtanut pikkuhousuihin sieltä pildestä.
Tähän tarvitsee nyt naiselta testiä.
Ottaa mällit sisään, ajaa autolla pari kilpaa ja laittaa miehen nuolemaan.
Huomaako mies mitään? Se nuolihan olisi tietenkin oltava täysin tietämätön, että nainen on hetki sitten ottanut kermapiirakan.
Minun poikaystävälläni taas oli vieraan miehen siemennesteet peräaukossaan. Hyi ällö.
Vierailija kirjoitti:
Minun poikaystävälläni taas oli vieraan miehen siemennesteet peräaukossaan. Hyi ällö.
No nuolitko?
Vierailija kirjoitti:
Ei valu kaikki. Olen mennyt kerran nuolemaan pildee huomasin että edellisenä iltana oli toinen mies laskenut mällit. Eipä ole kaikilla naisilla mitään tunteita ja ovat härskejä kumppanin selän takana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valu kaikki. Olen mennyt kerran nuolemaan pildee huomasin että edellisenä iltana oli toinen mies laskenut mällit. Eipä ole kaikilla naisilla mitään tunteita ja ovat härskejä kumppanin selän takana
Se on niin totta, jotkut naiset ovat niin kylmiä ja tunteettomia. Vaikka ovat kyllä hyviä teeskentelmään .
Sinnekö mun siemeneni joutuivat. Etsin joka nurkasta, mutta en näköjään ehtinyt vetäistä pois kuin parikymmentä senttiä vartta.
Ihan tyypillistä, tuollaisiahan naiset juuri ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nuolitko?
En hyi! Nuolkoot kuka ne on sinne ruutannutkin.
Sinun seksitavoissasi on jotakin korjattavaa. Joko liian harvoin tai väärällä tavalla. Kysy häneltä ilman syyttelyä ja ota opiksesi.