Kuka käyttää läpinäkyviä roskapusseja?
Huomasin että niitäkin on myynnissä ja ei tulisi mieleenkään ostaa. Taloyhtiön kyylä joka penkoo roskapusseja tulisi liian tyytyväiseksi.
Kommentit (30)
Mulla on kahdenlaisia pusseja, läpinäkyviin pistän kaviaaripurkit,xxl kortonkipaketit,itsetehtailemani pankkiautomaattikuitit (saldo 384867e) toiseen roiskeläppäpitsan pakkaukset, XS-kortsupaketit ja ulosottomiehen terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ MOUKKA PASKOJA KYSELE. 😝😝🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Sanoppa vielä kerran otan nenästäs kiinni ja rutistan räkät pihalle räkä nokasta!
Ihan vakavissaan keskustelet itsesi kanssa.
En sinänsä kyttää kenenkään roskia, mutta miksei voi tehdä niinkuin roskien keräys on.
Kun se on niin: jotkut roskat on itse vietävä keräyspaikalle, ei ne "siistijät" niitä vie. Taloyhtiö joutuu maksamaan ne.
Omistussijoittajille: Laittakaa nyt siihen vuokrasopimukseen, et "vuokralainen on vastuussa vieraistaan ja niiden käytöksestä". Mikä ihme siinä on, ettei se mee JAKELUUN! ....
Vuokralainen:
Luuletko pistävästi muut maksamaan, --- väärä oletus, joku päivä se kustantaa sulle itsellesikin.
Mistä saa läpinäkyviä roskapusseja? Ikinä nähnytkään. Onko mitä kokoa?
Kyylä ei sitten repisi pusseja jos olisi läpinäkyvät.
Osaa se kyylä avata ne pussit, joten mitä väliä. Eikä minut sekajätteessä ole mitään mikä yksilöisi sen minun pussikseni. Kirjekuoret yms menee paperiroskikseen ja niiden sisältö menee silppurin kautta samaan paperiroskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa läpinäkyviä roskapusseja? Ikinä nähnytkään. Onko mitä kokoa?
Itse ostan Alepasta. Hennon sinisiä, mutta helposti näkee läpi. Ei häiritse itseäni.
Rehellinen ihminen jolla ei ole mitään salattavaa.
Tietysti läpinäkyvä roskapussi helpottaa roskis dyykarin tomintaa,😃😃 jotain jeesiä lähimmäiselle.
Sanoppa vielä kerran otan nenästäs kiinni ja rutistan räkät pihalle räkä nokasta!