Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käyttää läpinäkyviä roskapusseja?

Vierailija
23.01.2026 |

Huomasin että niitäkin on myynnissä ja ei tulisi mieleenkään ostaa. Taloyhtiön kyylä joka penkoo roskapusseja tulisi liian tyytyväiseksi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän. Hiukan ihmettelen, jos meidän ok-talon roskista haluaa joku kaivaa. 

Vierailija
2/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä nähdä sen kun joku herra tai rouva meidän kotikadulla tunkisi päänsä sekajäteroskikseen ja tutkisi sisältöä. Pelkkä ajatus on aika hilpeä.

Ja mitä niin noloa siellä voisi olla että sitä pitäisi peitellä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talossa just tuollainen kyylä. 

Vierailija
4/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla pinkkejä ja parfymoituja?

Vierailija
5/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka saa kiksejä kyylän touhuista

Vierailija
6/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Siitähän sitten näkee läpi että on täynnä roskaa, ei tarvi avata ja sotkea paikkoja.

Vierailija
7/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käyttää, jos jotain noin kovasti kiinnostaa minun roskat niin omapahan on häpeänsä. Taloyhtiön roskis on sellainen syvä molokki, jos haluaa hypätä sinne tonkimaan roskia niin saa olla todella omistautunut asialle.

Vierailija
8/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on talossa just tuollainen kyylä. 

Mistä tiedät, oletko kyylännyt?

Vierailija
9/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloyhtiössä on isoja maan alle meneviä roskasäiliöitä, saa olla melkoinen taituri jos niistä meinaa jotakin penkoa. Roskapussit ovat usein siellä parin metrin syvyydessä. Jos haluaa taskulampun kanssa työnnellä päätään sinne pönttöön, ollos hyvä vaan. Naapurusto saa hyvät naurut.

Vierailija
10/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä naapurini kyttää. En pidä noista kyylistä eli syylistä. Oikeasti sama mulle.

Vierailija
11/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Vierailija
12/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa, jossa me aina käydään ei nykyään ole muita kuin ohuita, läpinäkyviä roskakasseja.  
Meidänkin taloyhtiössä kytätään, mitä niissä kasseissa on ja sitten ilmoitustaululla ohjeistetaan, että muista sitä ja muista tätä, kun viet roskia niin älä tee näin jne.

Nythän on toki helppoa kytätä, kun kassista näkyy läpi. Ennen jopa availivat roskakasseja, mikä on sairasta. 

Vierailija
13/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiö🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Nyt on taas jollakin sellaista omaa kivaa, ettei ihan aukene. Luulitko, että kirjoitetaan talonyhtiö? Ehkä voisit pitää taukoa siitä sekaroskasäiliöiden tutkimisesta, siirry biojätteisiin. Luomua, vähemmän haitallista.

Vierailija
14/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyylä tonkii roskat joka tapauksessa niin sama se on käyttää läpinäkyviä pusseja. Kaikenlaisia tapoja sitä ihmisillä onkin

Vierailija
15/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin käyttää. Ei siinä roskapussissa mun nimeä lue kuitenkaan, niin ihan sama näkeekö joku sen sisällön vai ei. 

Vierailija
16/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ MOUKKA PASKOJA  KYSELE.   😝😝🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
17/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän. Hiukan ihmettelen, jos meidän ok-talon roskista haluaa joku kaivaa. 

Suon se kaivamisen ilon rivitaloyhtiössäkin.  En tuhoa ihmisten pieniä iloja jos tulee onnelliseksi roskien tutkimisesta niin suon sen ilon.

Vierailija
18/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä kun ihmettelet. 🤭

Vierailija
19/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä nähdä sen kun joku herra tai rouva meidän kotikadulla tunkisi päänsä sekajäteroskikseen ja tutkisi sisältöä. Pelkkä ajatus on aika hilpeä.

Kiitos kun kerroit mitä haluaisit nähdä.    😝😝😝

Vierailija
20/30 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kerroit mitä haluaisit nähdä.    😝😝😝

Sinne vaan. Valvontakamera tallentaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän