Kuka käyttää läpinäkyviä roskapusseja?
Huomasin että niitäkin on myynnissä ja ei tulisi mieleenkään ostaa. Taloyhtiön kyylä joka penkoo roskapusseja tulisi liian tyytyväiseksi.
Kommentit (30)
Haluaisin kyllä nähdä sen kun joku herra tai rouva meidän kotikadulla tunkisi päänsä sekajäteroskikseen ja tutkisi sisältöä. Pelkkä ajatus on aika hilpeä.
Ja mitä niin noloa siellä voisi olla että sitä pitäisi peitellä ?
Meillä on talossa just tuollainen kyylä.
Pitääkö olla pinkkejä ja parfymoituja?
Joku joka saa kiksejä kyylän touhuista
Käytän. Siitähän sitten näkee läpi että on täynnä roskaa, ei tarvi avata ja sotkea paikkoja.
Voisin käyttää, jos jotain noin kovasti kiinnostaa minun roskat niin omapahan on häpeänsä. Taloyhtiön roskis on sellainen syvä molokki, jos haluaa hypätä sinne tonkimaan roskia niin saa olla todella omistautunut asialle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on talossa just tuollainen kyylä.
Mistä tiedät, oletko kyylännyt?
Jos taloyhtiössä on isoja maan alle meneviä roskasäiliöitä, saa olla melkoinen taituri jos niistä meinaa jotakin penkoa. Roskapussit ovat usein siellä parin metrin syvyydessä. Jos haluaa taskulampun kanssa työnnellä päätään sinne pönttöön, ollos hyvä vaan. Naapurusto saa hyvät naurut.
Mulle on ihan sama mitä naapurini kyttää. En pidä noista kyylistä eli syylistä. Oikeasti sama mulle.
Kaupassa, jossa me aina käydään ei nykyään ole muita kuin ohuita, läpinäkyviä roskakasseja.
Meidänkin taloyhtiössä kytätään, mitä niissä kasseissa on ja sitten ilmoitustaululla ohjeistetaan, että muista sitä ja muista tätä, kun viet roskia niin älä tee näin jne.
Nythän on toki helppoa kytätä, kun kassista näkyy läpi. Ennen jopa availivat roskakasseja, mikä on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiö🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Nyt on taas jollakin sellaista omaa kivaa, ettei ihan aukene. Luulitko, että kirjoitetaan talonyhtiö? Ehkä voisit pitää taukoa siitä sekaroskasäiliöiden tutkimisesta, siirry biojätteisiin. Luomua, vähemmän haitallista.
No jos kyylä tonkii roskat joka tapauksessa niin sama se on käyttää läpinäkyviä pusseja. Kaikenlaisia tapoja sitä ihmisillä onkin
Minä voisin käyttää. Ei siinä roskapussissa mun nimeä lue kuitenkaan, niin ihan sama näkeekö joku sen sisällön vai ei.
ÄLÄ MOUKKA PASKOJA KYSELE. 😝😝🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän. Hiukan ihmettelen, jos meidän ok-talon roskista haluaa joku kaivaa.
Suon se kaivamisen ilon rivitaloyhtiössäkin. En tuhoa ihmisten pieniä iloja jos tulee onnelliseksi roskien tutkimisesta niin suon sen ilon.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän. Hiukan ihmettelen, jos meidän ok-talon roskista haluaa joku kaivaa.
No hyvä kun ihmettelet. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä nähdä sen kun joku herra tai rouva meidän kotikadulla tunkisi päänsä sekajäteroskikseen ja tutkisi sisältöä. Pelkkä ajatus on aika hilpeä.
Kiitos kun kerroit mitä haluaisit nähdä. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun kerroit mitä haluaisit nähdä. 😝😝😝
Sinne vaan. Valvontakamera tallentaa.