The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2098)
Kylläpäs tämän seuraavan naisen ääni ratkaisee laulu on ollut upea. En ole tuota jaksoa itse nähnyt.
Onko näissä kahdessa jaksossa kukaan onnistunut paremmin tässä vaiheessa kuin ääni ratkaisee vaiheessa?
Ehean esitys oli erikoisuuden tavoittelua. Ei oikein onnistunut laulullisesti, mutta kai Jennin oli "pakko" ottaa se jatkoon kun oli lapinvyö ja paljaat jalat.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs tämän seuraavan naisen ääni ratkaisee laulu on ollut upea. En ole tuota jaksoa itse nähnyt.
Onko näissä kahdessa jaksossa kukaan onnistunut paremmin tässä vaiheessa kuin ääni ratkaisee vaiheessa?
Niin, mikä on valmentajien virka?
Voi kun Ehea tippuis pian, ihan kauhea. En kohta pysty katsoo koko ohjelmaa enää.
Taitava nuori nainen joutui lähtemään... Voi Jenni. Eikö hänessä olisi ollut potentiaalia nuorten suosikiksi?
Ihan kuin tämä Rubiini aloittais väärästä sävelkorkeudesta... liian matalalta. Ihmesovitus Lenni-Kallelta. Ei päässyt nyt tämä hunajaääni lainkaan oikeuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ehean esitys oli erikoisuuden tavoittelua. Ei oikein onnistunut laulullisesti, mutta kai Jennin oli "pakko" ottaa se jatkoon kun oli lapinvyö ja paljaat jalat.
Ehea saa tippua alas, ei pärjää perinteisellä laulannalla.
Vierailija kirjoitti:
Julia olisi kyllä ansainnut päästä jatkoon.
Ainakin enemmän kuin tuon Ehean, joka ei osaa laulaa. Ja eläytyminenkin menee noidalla niin yli..
Julian ääni on ihanan persoonallinen ja hän on selvästi tosi musikaalinen. En olisi itse häntä pudottanut 😢
Täh? Miten se tyttö tippu joka laulo sen Paper hearts biisin??? Parempi ääni kuin tolla vihree hiuksisella
Vierailija kirjoitti:
Tara vaikuttaa leuhkalta . Kauhee tää ehea 😄
Eheasta samaa mieltä, en tiedä mitä ihmettä Jenni hänessä näkee ja kuulee? Taraa en koe leuhkana, hänellä vaan on dramaattinen tyyli.
Tykkäsin tästä aiemmin, mutta nyt tuon saamelaislarpin myötä meni pisteet.