The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1088)
Sanni haluaa tiimiinsä kaikki jotka on maahan muuttajia. No Sannihan on nyt vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanni haluaa tiimiinsä kaikki jotka on maahan muuttajia. No Sannihan on nyt vapaa.
Ulkomaalaistaustaisia on ollut tällä kaudella paljon ja on heitä muidenkin tiimeisssä. Sannilla taitaa olla ainakin pari maahanmuuttotaustaista miestä, mutta ei ole miehistä seksuaal.mielessä kiinnostunut, jos sinulta on mennyt tämä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni nytkyttää ku kana.
Mä taas katson ihmetellen, kuinka Sannista on tullut melkein empaattisin valkuista. Onko ikä tehnyt tehtävänsä? Vai onko empaattisuus tarttunut Artusta, siitä Sannin vierestä?
Arttu on tekoleppoisa ja tökerö.
Vierailija kirjoitti:
Nuo tuomarit ei taida tietää yksikään hevonpaskua musiikista. Ei yhden kappaleen perustella tiedetä oikeastaan mitään miten kukakin osaa laulaa. Mitä nuo itse osaa.
Sanninkin laulu kuulostaa ihan pikkutytön laululle.
Elastinen on räppäri, se ei ole laulua lainkaan, vaan on kuin vanhan ukon puhumista.
Mitkä tuomarit?
Vierailija kirjoitti:
Ois hyvä, kun vaan se kääntynyt tuomari sais kommentoida.
Ja nyt innolla odottamaan sitä yhtä haukkaa, joka kommentoi joka kerta "ei ole tuomareita!!!!!!!"
Miksi olemattomista tuomareista?
Vaikken Maijasta koutsina niin pitänytkään, mutta energiaa hän tuonne toi. Jennistä huokuu unettava energia, joka lamaa muutkin. Kuunnellessaan näyttää nukkuvalta ilmeenkään värähtämättä. Vähän keulii joskus teoreettisilla nippelitiedollaan, mitä tuolla ei tarvita. Ääni, persoona ja biisivalinnat ratkaisee. Ja mikä tärkeintä, äänestämään kannustavat osallistujat. Mut joo, Jenni liian flegmaattinen. Kirkkonummen nainen eilisestä jaksosta menee kyl pitkälle.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo tuomarit ei taida tietää yksikään hevonpaskua musiikista. Ei yhden kappaleen perustella tiedetä oikeastaan mitään miten kukakin osaa laulaa. Mitä nuo itse osaa.
Elastinen on räppäri, se ei ole laulua lainkaan, vaan on kuin vanhan ukon puhumista.
Mitkä tuomarit?
Vaihda jo levyä hyvä ihminen!
Tietyntyyppisiä naislaulajia näyttää kisa suosivan ja heitä on paljon läpimenneissä. Onneksi näistä on helppo koota battleissa parit, niin puolet heistä tippuu. Ja mielellään noi ulkolaiset vastakkain, että voisi oikeasti vertailla, kumpi ansaitsee jatkoon menon.
Vierailija kirjoitti:
Vaikken Maijasta koutsina niin pitänytkään, mutta energiaa hän tuonne toi. Jennistä huokuu unettava energia, joka lamaa muutkin. Kuunnellessaan näyttää nukkuvalta ilmeenkään värähtämättä. Vähän keulii joskus teoreettisilla nippelitiedollaan, mitä tuolla ei tarvita. Ääni, persoona ja biisivalinnat ratkaisee. Ja mikä tärkeintä, äänestämään kannustavat osallistujat. Mut joo, Jenni liian flegmaattinen. Kirkkonummen nainen eilisestä jaksosta menee kyl pitkälle.👍
Minä taas olen ihaillut, miten Jenni KUUNTELEE ja keskittyy siihen. Eikä vatkaa itseään ja esittele itseään, kun pitää keskittyä kisaajan kuultelemiseen. Se tarttee rauhaa. Jenni koulutuksensa puolesta osaa hyvin analysoida ääniä. Sitä hommaa vaan lisää nähtäville. Nythän jopa sanoi, mitä jonkun laulajan on lähdettävä äänensä kanssa työstää (hän jota ei valittu). Jenni avaa hyvin asioita katsojille. Tää ei oo vain mutu-meininkiä, vaan äänenkäytössä on ihan oikeita asioita, joita voi eritellä ja opetella/oppia.
Hienoa, että Jenni on valmentajana tässä ohjelmassa. Kiinnostavaa seurata tulevat vaiheet, miten hän koutsaa ryhmäläisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ihaillut, miten Jenni KUUNTELEE ja keskittyy siihen. Eikä vatkaa itseään ja esittele itseään, kun pitää keskittyä kisaajan kuultelemiseen. Se tarttee rauhaa. Jenni koulutuksensa puolesta osaa hyvin analysoida ääniä. Sitä hommaa vaan lisää nähtäville. Nythän jopa sanoi, mitä jonkun laulajan on lähdettävä äänensä kanssa työstää (hän jota ei valittu). Jenni avaa hyvin a
Kuunteleminen ei näytä kaikissa samalta. Joillakin se aiheuttaa liikettä itsessäkin, ei en tarvitse olla mitään tarkoituksellista itsensä esittelyä. Itse varmaan heiluisin tuolla sitä enemmän mitä enemmän keskittyisin. Ainakin vauhdikkaimmissa piiseissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois hyvä, kun vaan se kääntynyt tuomari sais kommentoida.
Ja nyt innolla odottamaan sitä yhtä haukkaa, joka kommentoi joka kerta "ei ole tuomareita!!!!!!!"
Miksi olemattomista tuomareista?
Noiden mielestä varmaan urheilijoillakin on tuomarit eikä valmentajat :D
Onhan se nyt ihan hitokseen vaikeata sanoa valmentaja niin pakko on puhua tuomarista vaikkei täällä ketään tuomita vaan otetaan valmennettavia omaan tiimiin.
Vierailija kirjoitti:
Olipas yllätys Ohtolle, kun kamera oli jo kuvaamassa, kun meni avaamaan ovea.
Minusta kaikki nuo yllätykset ovat aika väsynyttä juttua jo valmiiksi. Kuka oikeasti ei muka tajuaisi, mistä on kyse, kun kamerat kuvaa ja joku Voicen henkilöstöön kuuluva siinä yllätettävää jututtaa?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi OT jo etukäteen.
Julistaminen, kuinka nainen voi valita sekä työn että perheen (lapset) on yksisilmäistä, etuoikeutettujen jargonia. Ja sädekehän kiillotusta, koska voimaantuminen!
Tuo kuulostaa pöyhkeilevältä meille, jotka ovat kamppailleet elämässä työkyvyttömyydessä ja perheettömyydessä.
Suuta vähän soukemmalle julistajat. Meitä on täällä niin monenlaisia eivätkä jotkut ole ikinä voineet valita minkään työn ja perheen välillä. Saati saanut molemmat.
Siis mitä ihmettä? Ei siis saa kertoa, että on töitä ja perhe, ettei loukkaa niitä joilla ei nyt satu niitä olemaan?
ja miksi tuo nainen olisi vastuussa jonkun työkyvyttömyydestä ja siksi ei saisi ikinä kertoa kenellekään, että hän on töissä?
Jos minä olen ostanut junalipun niin en voi hiiskua siitä kenellekkään, ettei jollekin random ihmiselle tule paha mieli, kun hänellä ei ole junalippua?
Itse olen erittäin iloinen Jennin mukaan tulosta Jotenkin Maijaan olin täysin kyllästynyt, samoin kuin olen Sanniin korviani myöten tympääntynyt Kun kuuntelee hänen ääntään, niin kaikki kokelaat tuolla parempia. Plus tuo veemäinen irvistys koko ajan naamalla puistattaa. Mutta olipa niin tai näin, ei näistä voittajistakaan juuri mitään kuulu, kuin kisan ratkettua hetken.
Onko Jaana Pelkonen töitä vailla kun häntä roikitetaan tuolla aivan tyhjänpanttina. Oikeasti, hänen paikan voi täyttää joku muu, on niin kuiva tyyppi kaikin puolin.
Ohjelmassa on menty pahemman kerran ojaan, kun kaikki haalivat saman tyyppisiä laulajia. En ole katsonut ohjelmaa moneen vuoteen, mutta aiemmin kyllä oli paljon enemmän vaihtelua jatkoon päässeissä, nyt kelpaa pelkkä aurinkoisen kevätaamun piiperrys. Jopa Elastiselle! Ajattelin, että hänessä olisi edes vähän enemmän kaipuuta asenteelle, mutta on jotenkin muuttunut joksikin puppeliksi.
Tähtivalmentajat ovat kaikki mielestäni upeita artisteja ja olen jossain vaiheessa elämää fanittanut heitä kaikkia, mutta tähän ohjelmaan tuolla kokoonpanolla he ovat kyllä järjetön valinta.
Mielestäni tällä kaudella on ollut paljon hyviä laulajia, joista hyvällä valmennuksella olisi voinut löytää jotain. Nyt kuitenkin tunnutaan etsivän vain ja ainoastaan sitä perisuomalaista korkeaa naisradioääntä, ei mitään tähteä, vaan sitä keskivertoa, mikä on aiemminkin myynyt. Mikä idea on talent-showssa, jos tarkoitus on löytää tusinatuote? Käsittämätöntä.
Muistaako joku onko joskun painettu blokkinappia ja blokattu valmentaja ei ole edes kääntynyt? Vai onko aina blokkinapin painaminen johtanut valmentajan estoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tuomarit?
Vaihda jo levyä hyvä ihminen!
Heti kun kukaan ei enää puhu tuomareista.