The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4477)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreetta on huikee 🤗
Ai toi epävireinen laulaja on huikee, just. Jaakko esitti todella hyvin Sian biisin, olkoon kiusaaja paska juttu mutta oli silti hyvä.
Nämä samat Jaakon kiusaamisjutuista rääkyjät arvostelevat Tinniä kiloistaan ja nyt myös Vesalaa. Että mitenköhän se kiusaamisasia oikein meneekään? Muut ei saa kiusata, vain minä läskifoobikko saan?
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut Arthurin olevan homo, mutta biisivalinnoista voisi päätellä että näin ei ole. Joo, kenenkään ei tarvitse hermostua, yritän vaan saada veikkauksiani aina oikeaan, kun kerran olen homomieheen ihastunut. Homotutka vissiin vaan homoseksuaaleilla itsellään. 😅
Hucä esitys mut tuliko ihan sydämestä? Muutti kyl posiin mun ajatuksen hänestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin kisassa näkee, että ulkomaalaiset syrjäyttää kotimaan kansalaiset .
Arthur on meidän ainoa toivo!
Arthur sopisi mielestäni hyvin muskiaaleihin, esim. Disney näytöksiiin voisin kuvitella hänen äänensä sopivan. En näe häntä kirkkko konserteissa, mutta ne alkaa muutenkin olla vähän kulunut juttu.
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Arthur Artulle? 😄
Arthur osasi laskelmoida. Sai Artun äänen laulullaan.
Ensi kerralla sitten jotain tosi hauskaa ja vauhdikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ei haluttu että dorcas voittaa. Sama ehkä Onnin kohdalla. Ei tarpeeksi myyvä tms.
Ei ole valmentajien valintoja eikä yleisön vaan tuotannon
Onneksi muutkin kuin voittaja voi menestyä, jos näkevät tarpeeksi vaivaa uransa eteen plus löytävät oikeita ihmisiä ympärilleen.
Eihän Antti Tuiskukaan tainnut voittaa, Idolsissako aikoinaan kisaili. Silti menestyi ja tuli tunnetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Arthur Artulle? 😄
No näinhän se sanoi.
Oikeesti sanoi vai? Eli on sittenkin hanurimies vaikka toiset sano et ois hetero vaikka liikkuminen sun muu kertoi muuta.
Siis Arttu sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut Arthurin olevan homo, mutta biisivalinnoista voisi päätellä että näin ei ole. Joo, kenenkään ei tarvitse hermostua, yritän vaan saada veikkauksiani aina oikeaan, kun kerran olen homomieheen ihastunut. Homotutka vissiin vaan homoseksuaaleilla itsellään. 😅
Mäkin luulin, että se on homo. Taisi iskeä Arttua tänään sit.
Eikä mua haittais vaikka olisi, tykkään silti hänen hauskoista esityksistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Ärsyttää toi koulukiusaaja jaakko hymähtelee ja mussuttaa sitä paskaa suussaan tuolla takana..
Niin ylimielinen viba..
No hyvä ettei möksähtänyt vaikkei päässytkään jatkoon.
Se oliskin ollut hauskaa, kun Jaakko olisi vetänyt kaikkia turpaan takahuoneessa, ja Jaana olisi piipittänyt:
Jaakko, mikä fiilis nyt on? Taukoamatta, kuin nauhurilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää kiusaamisjuttu on?
Jaakko on kertonut jossain aiemmassa jaksossa että oli koulukiusaaja ja katuu sitä, ja oli myös pyytänyt anteeksi sittemmin kiusatulta tai kiusatuilta. Jotain tällaista.
Milloinkahan tälle palstalle saadaan myös läskikiusaajien katumusviestejä? Epäilen ja epäilen, että nämä samat läskikiusaajat metelöivät kovasti Jaakon koulukiusaamisista.
Useampi kun on jo kiinnittänyt huomiota ulkkareiden paljouteen Voicessa, niin paljon olivat koutsanneet onneksi sentään Suomea heille, tai ainakin opettaneet sen että palautteet tulee Suomeksi ymmärsivät he siinä hetkessä tai eivät, voi kääntää asiat sit myöhemmin. Olis nimittäin ankeeta käydä lähes koko jakso aina englanniksi osallistujien vuoksi, kun Suomalaiset yleensä kohteliaisuuttaan tuppaavat tekemään asian muille helpoksi, mutta ei ole kivaa katsojana jos kovin paljon enkuksi väännetään, vaikka kieltä sinänsä riittävästi ymmärränkin.
Meinasi mennä porukka liian kansainväliseksi ja piti pudottaa Dorcas pois?!
Vierailija kirjoitti:
Aika on vaan ajanut ohi tästä Göstan biisistä. Ei mitään tekemistä kehopositiivisuuden kanssa. Ja ei, en ole ylipainoinen tai laiha.
Laulaja on symppis ja finaalin karismaattisin.
No ei todellakaan ole. Ihan huippu biisi!
Vierailija kirjoitti:
Tämä Arthurin veto oli aivan absurdi 😅
Hän olisi yhtä hyvin voinut laulaa samalla monotonisuudella "Itkisitkö onnesta"
Ai kauhee 🤭
Jotenkin mä toivoin kesken biisin, että Arthur olisi yhdistänyt esitykseensä nämä molemmat biisit, ja hoilottanut esityksen lopussa "työpaikan sonnia" ja revitellyt oikein kunnolla. Olisi saatu lisää järkyttyneitä katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmeen kuulonen, kai toi hinteillä sai munan kovaksi
Olipa idioottimaisesti sanottu. Hyi helvetti.
Ei vaan hän vain esitti vastapainoksi positiivista näkökulmaa. Kudokset sille.
Miksei mulla ollut tollasta Arthuria opena? Kaikki tunnit olis olleet yhtä stand-uppia, ja olisin jaksanut k-e-s-k-i-t-t-y-ä.
Vierailija kirjoitti:
Dorcas näyttää joka kerta erilaiselta.
Uusi peruukki joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on av-mamma?
Parhaat arvaukseni olisi että joko AudioVideo mamma tai AinaVauvalla mamma
Täysin oikeat menivät finaaliin. Arthurin upea versio Göstan biisistä yllätti todella, huikea esitys! Jaakko ja Onni kumpikin aivan kaameita, onneksi putosivat. Kreeta on teknisesti taitava mutta jättää täysin kylmäksi. Saw Shane aurinkoinen ilopilleri, joka ei pettänyt tänäänkään, takuuvarmaa työtä. Ja Jose Carlos parantaa biisi biisiltä, tänään todella hyvä esitys.
Jose Carloksen Freestyler oli varmasti paras esityksensä tähän mennessä, ainoa toistaiseksi johon laaja joukko suomalaisista saa kosketuspintaa. Itsellekin yllätys, että yleisöpisteet menivät tasan.
Justiinan Telepatiaa oli ehkä liian suuri riskinotto, vaikka riskien ottamista ohjelmassa yleisesti kehuttiinkin.
Jaakon Chandelier jäi ehkä liian rock-versioksi kaiken sen poplaulajameiningin jälkeen, jota hehkutti ennalta.
Kreetan Hitaammin hautaan olisi ehkä hyvinkin haudannut Erikan viisuhaaveet? Etenkin kun viulu nykyviisullamme niin hot
Saw Shanelta ehkä huonoin esityksensä? Tosin hän on huonoimmillaankin aika stara, ja lopun pitkällä falsettinuotilla saa paljon anteeksi. Yllätyin, että olisi hävinnyt ilman valmentajan etua. Ulkomaanäänet tukittu?
Onni Hytösen Päiväkoti oli ehkä vähän mitäänsanomaton biisi aiempiin esityksiinsä verrattuna.
Dorcasin Don't Stop Believin' oli mahtava. Muistuu mieleen muutaman vuoden takainen UMK, jolloin Tommi Läntisestä uumoiltiin että toivottavasti ei aja harrikalla lavalle, olisi liian noloa. Tässä tuo prätkä oli kuitenkin uskottava, hyppäsi Motown-mukavuusalueeltaan kauas rockiin
Arthur mikä ihmeen biisivalinta? Taas pitää mainita Tommi Läntinen, ja biisinsä "Syvälle sydämeen sattuu": näin itsekin koulun pihalla, kun alempiluokkalaiset soittivat tätä silloisista ghettoblastereistaan ja kiusasivat porukkaa vain entistä enemmän. Tämä samanlainen ohari, mikään kehopositiivinen sanoma ei ollut sekuntiakaan uskottava langanlaihalta huumorimieheltä. Väärä finaalivalinta, yleisöäänissä hävisikin