The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4466)
Kuinka monta tänään pääsee jatkoon/tippuu?
Jee, Jose on kova! Enkä olen erityinen räpin ystävä. Toi on upea klassikkobiisi enkä ole koskaan kuullut muun vetävän sitä. 🔥
Oho! Tulipa sieltä hyvää suomea räppäriltä.
Jose aivan ylivoimainen, ei muut pärjää kyllä tälle lahjakkuudessa.
Napakymppi valinta Joselta tää biisi.
Ja Heikki edustaa semifinaalissa laitoshoitajan vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Jee, Jose on kova! Enkä olen erityinen räpin ystävä. Toi on upea klassikkobiisi enkä ole koskaan kuullut muun vetävän sitä. 🔥
Jep, en kuuntele räppiä ikinä, mutta Jose on oikeasti hyvä. En tule kuuntelemaan jatkossakaan räppiä, mutta toivon hänelle pelkkää hyvää jatkoon! Suomessa on todella vahva räppiskene, mutta hänelle on varmasti tilaa.
Tämä Josen esitys oli pelkkää päkätystä. Kuulosti rikkinäiseltä levysoittimelta, jossa neula jää hyppimään johonkin naarmuun. Mutta olenkin kalkkis, tykkään lyyrisestä musiikista.
Hyvä räppääjä tämä Carlos, mutta ei ihan oikein mene käsitteen ’Voice of Finland’:n alle. Yksi mielipide.
Minä en noita nenäkoruja ymmärrä. Tulee mieleen vaan räkä mikä niihin tarttuu
Ai kauhee miten huono veto Justiinalta.
Voi ei Justiina, mitä nuo ihmeen maukumiset on.
Tinni on kaunis tänään. Hiukset Hyvin. Meikki hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en noita nenäkoruja ymmärrä. Tulee mieleen vaan räkä mikä niihin tarttuu
Onks tää joku voice of nose? :D Jose ja Justiina onnistui ainakin upeasti tänään kumpikin!
Hitto mitä moukumista Justiinalla.
Aika laimea esitys Dorcaksen jälkeen.
Justiina on huikea, mutta Jose Carloksen jälkeen, veto jäi latteaksi. Ehkä huono biisivalinta?
Vierailija kirjoitti:
Saiko joku teistä selvää Sannin laulun sanoista? Huonolta kuulosti.
Helposti ja hyvältä kuulosti.
Elastinen taas itku silmässä :D