The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5365)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä paskin sovitus mitä koskaan on kuultu Aamun kuiskauksesta.
Juuri näin. Oli todella huono sovitus Stellan klassikosta.
Artun tiimiläinen voittaa. Dorcas tai Arthur. 💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Suomeenkin saataisiin nettikielto alle 16v lapsille.
Tämänkin palstan älämölö vähenisi murto-osaan, jolloin modet vois siivota loput turhakkeet roskiin. Ehkä loput saisi aikaiseksi oikeaa rakentavaa keskustelua tästäkin aiheesta, jossa keskiössä pitäisi olla laulaminen, ei mikään muu
Nuoret on yllättävän fiksuja. Kyllä tuo riidanhaastajatrolli on ihan aikuinen mielenterveyskuntoutuja. Ei varmasti ole teineillä jaksamista tähän aikaan perjantai-iltana mammapalstalla hengata.
Vierailija kirjoitti:
JEEEEE! Dorcas saa mun puolestani voittaa koko roskan. Upea!
Esitti maailmanluokan laulajaa. Ei mitenkään erikoinen ääni. Huutoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli hienoa kuulla kunnon musiikkia ilman huutamista. Tuli todistettua, että laulaa voi normaalistikin. Myös Justiinan asu ja muu tyyli tuki esitystä. Olipas ilahduttava esitys ja kappalevalinta.
Hyvä kun tämäntyyppistäkin välillä. Arvostan.
Jännä hehkutus. 🤔 Tuollaisia Justiinoita on vuosien varrella ollut Voicessa, eivät ole mieleenpainuvia tyyppejä. Erikoisemmat ja spesiaalit tyypit on niitä kiinnostavia tapauksia, kuten nyt esim. Dorcas, Arthur, Jose ja Onni.
Vierailija kirjoitti:
En olisi ottanut Justiinaa. Biisikin jotenkin kulunut ja tylsä.
Häh, kulunut? Biisi on klassikko, joka pysyy klassikkona silloinkin, kun joka ikinen räppi on unohtunut ihmisiltä kokonaan.
Oon niin pettynyt, että katsojat ja Elastinen onnistuivat säätämään niin paskan edustuksen Elastiselle semifinaaliin.
Oon yllättynyt, että Arthur pääsi yleisön äänillä. Onhan kyllä jotenkin valloittavan tuntuinen persoona, mitta ajattelin, että monia voisi ärsyttää hänen olemuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Koska sen musa on kamalaa ja simppeliä. Kaikki biisit kuulostaa samalta. Ja muutenki ihme hiippailija.
Kannattaisi laulaa enemmän kuin vain yhdessä oktaavissa.
Tässä se nähdään miten näiden keskinkertaisten laulajien taso laskee liveissä. Alkuvaiheessa saa laulaa lyhyen, itselle mieleisen helpon esityksen jota on harjoitellut koko elämän, seuraavaksi kaverin kanssa puolikkaan biisin ja senkin jälkeen jonkun oman lempparin. Sitten joutuukin laulamaan kokonaisen kappaleen live lähetyksessä niin eipä olekaan enää helppoa. Alkaa oikeasti hyvät ja huonot erottumaan porukasta.
Jos Dorcas laulaa seuraavaksi Eminemiä niin tulee hieno esitys.
Arthur on erikoinen suomalaiseksi. Vai onko sillä joku ahdh. Arvasin että yleisö tykkää. Justiina ei ollut ihan makuuni. Hänessä vaan ei ollut mitään erityistä.
Kertokaa viesteissä kenestä on kyse kun ei näitä kaikkia viestejä viitsi kelailla. Kenen musa on yksinkertaista ja on hiippailija?
Vierailija kirjoitti:
Artturi on Suomen Jim Carey. Nyt pian jotain hauskoja sketsejä tekemään.
Arthurin seuraava kappale on Jim Carreyn Liar! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako tää räppäri laulaa ollenkaan. Ei jatkoon tätä
Jose on räppäri.
= ei osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Jose menee jatkoon elastisen valinnalla.
Oli Elastisen privaattikeikka. Tiedettiin kyllä, että lopuille kolmelle oli vain yksi paikka jäljellä mennä jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiina naisista ainoa, joka pysyi nuotissa ja vireessä.
Eikä huutanut, kun kaikki ei tuntunut ymmärtävän mikä Dorcasin esityksessä joitakin häiritsi.
Kylläpä Dorcas on taas jonkun persupaskan hampaissa. Itse olen mustan musiikin suurkuluttaja ja kuulosti hiton hyvältä.
Vassarille kaikki on politiikkaa ja vihanlietsontaa.
Vierailija kirjoitti:
Selma tippui :(... olisi kuulunut jatkoon.
No ei kyllä. Kireä ääni ja vire seilasi missä sattui.
Kyllä nuo tatuoidut naiset tuossa kisassa on hirveän rumannäköisiä.
Miksi on pilannut ihonsa. Ainakin tatuointien takia iho on ruma.
Tatuointi näyttää kenellä tahansa sille, ihan kuin iho näyttäisi likaiselle ja toisekseen, on kuin kyseinen ihminen olisi aina samoissa vaatteissa.
Mä olisin valinnut Selman ja sen koirista tykkäävän kaunottaren.En muista nimeä. Makuasioita.