The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3188)
Ihan huono biisi tällä Kreettalla😭
Let it go on kyl kans sellanen biisi että vois hyvin elää loppuelämän kuulematta moista renkutusta ikinä, huoh. Ei säväytä vaikka varmaan laulaa osaakin.
Liian musikaali tää Kreeta. Sopii teatteriin.
En tykkää kappaleesta, hyvä ääni kai. En jaksaisi kauaa kuunnella
Nyt pelottaa. Vain Saara Aalto voi vetää Frozenin, vaikka Keetta on minun suosikki.
ei lähde tämäkään, tähän astisista on selkeä voittaja, Onni
Nyt ei mene Kreetalla putkeen. Laulaa väärin, huh.
Vierailija kirjoitti:
Mikä itsensäpaljastajan poplari Jennillä on päältään.
Sillä on niin outoja vaatteita muutenkin.
Peittelee kroppaansa.
Kreettalla kaikki musikaaliesiintyjän maneerit. Ei tällä esityksellä kuitenkaan ovet aukea Broadwaylle.
Jenni löyhytti lisää rupsujansa.
Mitään herkkyyttä ei ole äänessä, huudetaan vaan suoraan kovaa, kimeästi ja hivenen epävireisesti.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän epävireinen.
Sen lisäksi ei pysynyt edes tahdissa.
Jonninjoutava kisa, kukaan ei jää mieleen? Kuka voitti viime vuonna? Karaoke porukkaa ksikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo, tää on söpö, tulee limudiscot mieleen.
En käsitä, kun väki puhuu niistä koulun limudiskoista ja hitaista. Meidän koulussa ei sellasia järjestetty.
Voi ei. Oli ihan parasta ala-asteella.
Pojat tärisi kun tanssittiin hitaita, savukone tuoksui ja koulun ruokalassa pöydät oli sysätty sivuun. Kivoja muistoja
Kaikki pojat haki mua, kun mulla oli pitkä blondi tukka silloin. Kaikki oli muhun rakastuneita. Äiti pakotti sit leikkaamaan sen tukan lyhyeksi. Ja lukitsi mut kotiin.
Mä sanon viimeisen sanani ja se on ei.
Mä kyllä pidin Kreetasta! Musta oli upee, pelkäsin et menee huutamiseksi tai alle Saaran mut ei, meni nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto lauloi paremmin.
ero näkyy jos on supertähti tai sitten karaoke laulaja kuten lähes kaikki tänään laulaneet
Ei tää Reettakaan nyt lähe ja niin kulunut biisi.