The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3194)
No on Elastisella parempiakin biisejä ollut.
Onni pääsee yleisön äänillä ja Saw valmentajan valitsemana.
Huhhuh tää Jaakko- kiusaamiskeissi on uusi mulle. Luulin että olisi jotenkin hyvä tyyppi tjms. Mistä tuli ilmi???
Vierailija kirjoitti:
Se tuli mieleen itsellekin, että ihana Ela mutta biisissä sais olla enempi sitä kunnon rähinää niinku silloin ennen!
Vierailija kirjoitti:
Meurmanin ja yleisön
välillä ikuinen kuilu, lämpö puuttuu.
Unohtais tän artistijutun jo. Kun ei nappaa niin ei nappaa. Jotenki väkinäistä. Ei tyypistä ton enempää irtoo. Kaik o nähty ja kuultu.
Elastinen ja iso h.i.v kuuluu yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Onni laulanut aiemmin tuolla tavalla nenäänsä honottaen kuin Irwin?
Vaikea sanoa, millainen sen oma ääni on. Joka tapauksessa ehdottomasti jatkoon tästä porukasta.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh tää Jaakko- kiusaamiskeissi on uusi mulle. Luulin että olisi jotenkin hyvä tyyppi tjms. Mistä tuli ilmi???
Kertoi itse koko Suomelle TV-edessä laulaessaan solo osuuden. Haki varmasti vain julkisuutta ja empatiaa....
Empatiaa ei mulla heru tippaakaan yhteiskunnan lusmuilijoille ja roskasakille
N52
Meurman ei sytyttänyt, perus kivaa laulantaa.
Onni ja Meurmanni menee jatkoon
👍
Mitä toi Jaakko tekee työkseen?
En tykkää Onnin äänestä. Miespuolinen Nylon Beat. Floralla kamala kappalevalinta. Meurman ja Saw jatkoon näistä.
Kyllä on tylsät biisivalinnat. Ihan sama vaikka kaikki tippuis.
En kestä jos Sanni valitsee Floran
Vierailija kirjoitti:
Valtakunnan syyttäjä vois ottaa seuraavaksi hampaisiinsa maijan ja artun stylistin.
:DDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuli mieleen itsellekin, että ihana Ela mutta biisissä sais olla enempi sitä kunnon rähinää niinku silloin ennen!
Minusta taas kiva kun Elastinen menee popimpaan suuntaan, pelkkä räppäys on tylsää!
Saw Shane oli loistava kuten aina!