The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2619)
Vierailija kirjoitti:
Musta taas Joni oli tänään paljon parempi kuin Anita, vaikka aiemmin oon Anitasta tykännyt.
Anitalla on ihan kelpo ääni, mutta näin katsojana on vaivaannuttavaa, jos laulaja pelkää lavalla. Pieni jännitys on ok, mutta Anita vaikutti aika ahdistuneelta kun kappale loppui.
En ole aikaisemmin kuullutkaan tuota juopon tangoa. Hauska biisivalinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artulle Artun biisi :D
Liian teatraalinen Flora.
Minusta tää oli taitava esitys.
Tykkäsin, eikä kyllä ollut teatraalinen vaan humoristinen veto.
Paras laulaja tähän mennessä Sannilla.
Joni vaikutti kans jotenkin mukavalta tyypiltä eikä ollenkaan omahyväiseltä. Oli ihan :O !! siellä tuolilla kun Emmi lauloi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas Joni oli tänään paljon parempi kuin Anita, vaikka aiemmin oon Anitasta tykännyt.
Anitalla on ihan kelpo ääni, mutta näin katsojana on vaivaannuttavaa, jos laulaja pelkää lavalla. Pieni jännitys on ok, mutta Anita vaikutti aika ahdistuneelta kun kappale loppui.
Hyvä ääni tosiaan, mutta tuntui, että ainakin osan biisistä ääni meinasi jäädä biisin alle.
Nyt kyllä mustis poikaa kusetettiin. Oli paras laulaja
Ei Sanni meurmania pudota, nääs Lohjalainen kuten hän itse.
Flora oli hyvä ja onneksi pääsi penkille.
Vierailija kirjoitti:
Joni vaikutti kans jotenkin mukavalta tyypiltä eikä ollenkaan omahyväiseltä. Oli ihan :O !! siellä tuolilla kun Emmi lauloi.
Toivottavasti joku bändi nappaa hänet riveihinsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku bändi nappaa hänet riveihinsä!
Alexi Laiho olisi siitä ylpeä!
Nyt on hyvä. Ihana ääni tällä miehellä
Mulle tulee olo et meurman pidetään tuolla jollain suhteilla tai jotain, tulee jotenkin ick siitä
Saw Shanen ääni menee suoraan sydämeen
Nyt on valittu kappale, jossa tämäntyyppinen ääni pääsee oikeuksiinsa. Ei mun kuppi teetä, mutta eiköhän Ruokolahden mammat tykkää.
Kova. Varmaan kauden paras ääni tällä Saw Shane
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkonen näyttää ihan myyrältä.
Tossa on peili, tziigaa siihe:
( ! )
Pöö!
Sanni tekee kyllä outoja pudotuksia. Tiputtaa parhaat. No ne on hänen valintoja, minkäs sille mahtaa.
Tossa on peili, tziigaa siihe:
( ! )