Taidan olla rakastunut serkkuuni
Serkkuni on 32v mies ja itse olen 30v nainen. Molemmat olemme sinkkuja, aiemmat parisuhteet päättyneet.
Viime kesänä muutin samalle paikkakunnalle missä serkkuni asuu. Aloimme pitää yhteyttä ja viettää aikaa yhdessä.
Olen jo jonkin aikaa ajatellut häntä syvällisemmin, tekisi mieli läheisyyttä ja vähintäänkin viestitellä päivittäin. Hänen kanssaan on tosi hyvä olla, tulemme hyvin juttuun.
Viimeksi, kun näimme, niin lopuksi halasimme ja se tuntui ihanalta. Pitäisikö vaan lähettää viesti ja kysyä, että koska halataan uudestaan?
Kommentit (27)
Oletteko Pohjanmaalta? Lahkolaisia? Sisäsiittoisuus on syntiä.
Et ole rakastunut, jos sanot "kai".
Vierailija kirjoitti:
Et ole rakastunut, jos sanot "kai".
Ihan selkeästi serkun herkku nakki kiinnostaa ja serkkua se serkun hotdoggi jonka väliin laittaa nakki.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että menet lähimpään kirkkoon tunnustamaan syntisi ja rukoilemaan parannusta sairaista ajatuksistasi.
Siellä teidän uskisten piireissä niitä serkkuja enemmän taidetaan hässiä.
Rahtihame piireistä tuttua toimintaa
Suomessa ihan hyväksyttävää, go for it.
Laita herralle viestiä vaan, onhan perjantai. Vietätte mukavan viikonlopun, josta ajasta 99% peiton alla. Saat serkun herkun ineen.
Leikit tulella ja sehän on tunnetusti jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Oskari Katajisto?
Ap on nainen!
Senkun panemaan, älkää lapsia kummiskaan miettikö herrajestas.
osuvaa että bottinumeroksikin tuli 666.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen!
No Katajisto meni serkkunsa kanssa naimisiin.
Tutkitusti ei tässä ole mitään ongelmaa geneettisesti.
Ihan yhtä terveitä lapsia voitte saada kuin muutkin.
Jos serkut lisääntyvät myös toisessa ja kolmannessa polvessa, sitten geneettisten sairauksien riski kohoaa. Tämä on yleistä joissain kulttuureissa, ja on ollut myös Suomessa pienillä paikkakunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen!
Niin? Mutta onko hänen nimensä Oskari Katajisto?
Jerry lee lewisi nai 13v serkkunsa.
Suosittelen, että menet lähimpään kirkkoon tunnustamaan syntisi ja rukoilemaan parannusta sairaista ajatuksistasi.