Surkea tekosyysi mikset ole hankkinut lapsesi pyörään nastarenkaat?
Kommentit (21)
Lapseni on karvalapsi (kissa) joten ei pyöräile.
M28
Lapsi on vasta 7kk vanha joten ei ole edes pyörääkään vielä.
Koska olen hankkinut hänelle nastahampaat, ne saa riittää.
Mihin lapsi talvella pyörää tarvii?
Nastoilla varustetut kumit lisää naisen nautintoa.
Lapsen ajokokemukselle ja liikennetaidoille talviajo on hengenvaarallista!
Kyllä mun lapsella oli nastarengas pyörässä yläkoulu- ja lukioikäisenä. Alakouluun kulki kävellen (koska oli erittäin lyhyt koulumatka), yläkouluun pyöräili ja lukioonkin sitten, kun muutettiin pyöräilymatkan päähän. Yliopistolle kulkee bussilla, syksystä kevääseen, omalla yliopistopaikkakunnallaan siis.
Näkyypä tuolla jälkikasvulla olevan kaksi jalkaa ,joilla liikkuu talvella eteenpäin. Fillari otetaan käyttöön vasta keväällä.
Paksukuvioinen maastorengas (eli käytännössä "kitkarengas") riittää normaalilla talvikelillä. Nastat hidastavat menoa melkoisen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Näkyypä tuolla jälkikasvulla olevan kaksi jalkaa ,joilla liikkuu talvella eteenpäin. Fillari otetaan käyttöön vasta keväällä.
Tekosyysi mikset itse kävele töihin?
Vierailija kirjoitti:
Aika turhauttavaa olisi kävellä koulu- tai treenimatkaa puoli tuntia sen sijaan että sen menisi pyörällä reilussa 5 minuutissa. Meillä kaikki pyöräilevät ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Paksukuvioinen maastorengas (eli käytännössä "kitkarengas") riittää normaalilla talvikelillä. Nastat hidastavat menoa melkoisen paljon.
Se on totta että nastat hidastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyysi mikset itse kävele töihin?
Varmaan koska hänellä on auto. Lapsella ei ole autoa, siksi lapsi kävelee tai pyöräilee. Aikuisena lapsi voi hankkia oman auton.
Ei ole tarvetta. Enkä tiedä edes myydäänkö noihin 14 tuuman pyöriin nastoja.
Samat kumit kesät talvet. Lukioikäinen nuori osaa ajaa kaikilla keleillä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen ajokokemukselle ja liikennetaidoille talviajo on hengenvaarallista!
Eikä ole, kunhan muistaa muutamat perusasiat kuten rauhalliset käännökset.
Paljon useammin sitä talvisin kävellessä kaatuu kuin mitä pyöräillessä. Pyörä rullaa liukkaankin jään yli eikä ala liukua niin kuin kengänpohjat tekevät.
Ei ole lasta joten sillä ei ole pyörää.